Tulinpas tänne piipahtamaan, on pitkä aika kun olen tänne kirjoittanut, saati muut rekatut?
Välillä olen käynyt täällä vähän lukemassa, mutta aikas tylsiä on aiheet..
No, anyway, mitä kaikille kuuluu?
Piipahdus! (Rek!)
42
714
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki katosivat kuin pieru saharaan.
- Anonyymi
Oudointa kestoteeällän poistuminen.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kestoteeällä?
Tarkoittaa varmaankin Tinttu-Liinaa.
- Anonyymi
Kuivaa on. Sade kiertää kokkolan.
- Anonyymi
Eiii taaas kittie safe me Jesus
- Anonyymi
ei taas tuo kitte
Noo, tykkäättekö kesähelteistä? Itse tykkään, kesä on lyhyt joten nautitaan.
- Anonyymi
Kovat helteet eivät ole kenellekkään terveellisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Kovat helteet eivät ole kenellekkään terveellisiä.
Onhan se näinkin. Pitää muistaa juoda paljon nesteitä ja levätä varjossa välillä.
- Anonyymi
Anteeksi mutta muistuttaisin että herrasmies Tosirealisti määrää Kokkolassa, älkää tehkö mitään Kokkolassa ilman hänen tukea, kiitos
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Pelle mikä pelle se on!
Hallitsee palstaa nyt, kun te lähditte litomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitsee palstaa nyt, kun te lähditte litomaan.
Ei ois kannattanut rekattujen lähteä, Tosirealisti vie juttuja 100-0 nyt, joka päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ois kannattanut rekattujen lähteä, Tosirealisti vie juttuja 100-0 nyt, joka päivä
No mutta eihän se runkku saa kuin pientä totuuden sanaa hiukan osakseen.
Anonyymi kirjoitti:
Hallitsee palstaa nyt, kun te lähditte litomaan.
No on sillä köyhä elämä kun pitää hallita keskustelu palstaa.
- Anonyymi
Ei taas tuo kittie voi armia taivas sentään
Sinulla on jäänyt levy päälle.. Mikä on kun et voi olla avaamatta ketjua, jos ei kiinnosta???!!!
- Anonyymi
Kiva nähdä tuttu nikki! Noh, täällä sitä mökin terassilla istuskellaan, nautiskellaan kesäillasta ja merestä. Sadetta vaan saisi tulla lisää ja lämpöä tietenkin. Toki semmoinen max. 25 riittäisi:) Entäs itse, mitä kuuluu Kittien kesään?
~Tukkirekka~Tervehdys! Sadetta on vaihteeksi piisannut, hyvä luonnolle, mutta ei kuitenkaan tarvisi montaa päivää kerralla sataa.. Olen vilukissa, niin pidän lämmöstä.
Vanhempani ja isosiskoni ovat viime viikolla olleet täällä käymässä. Mukavaa oli.
Sunnuntaina mieheni kanssa lähdetään sinne Kokkolan lähelle vuokramökille, pikku vuffe tulee mukaan.- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Tervehdys! Sadetta on vaihteeksi piisannut, hyvä luonnolle, mutta ei kuitenkaan tarvisi montaa päivää kerralla sataa.. Olen vilukissa, niin pidän lämmöstä.
Vanhempani ja isosiskoni ovat viime viikolla olleet täällä käymässä. Mukavaa oli.
Sunnuntaina mieheni kanssa lähdetään sinne Kokkolan lähelle vuokramökille, pikku vuffe tulee mukaan.Tervetuloa kotiseudulle ja mukavaa mökkilomaa:) Semmoinen olisi oiva ratkaisu jos päivät paistaisi ja yöt sataisi:) Sateen ropisteluun on mukava nukahtaa etenkin täällä mökillä.
~Tukkirekka~ - Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Tervehdys! Sadetta on vaihteeksi piisannut, hyvä luonnolle, mutta ei kuitenkaan tarvisi montaa päivää kerralla sataa.. Olen vilukissa, niin pidän lämmöstä.
Vanhempani ja isosiskoni ovat viime viikolla olleet täällä käymässä. Mukavaa oli.
Sunnuntaina mieheni kanssa lähdetään sinne Kokkolan lähelle vuokramökille, pikku vuffe tulee mukaan.Tämä idiootti jolle vastasit ystävällisesti on tainnut tehdä pitkän mission rikkoakseen sun kahden ns palstakamun välit. En ihmettele lainkaan jos kamusi kaikkoavat kuka mihinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä idiootti jolle vastasit ystävällisesti on tainnut tehdä pitkän mission rikkoakseen sun kahden ns palstakamun välit. En ihmettele lainkaan jos kamusi kaikkoavat kuka mihinkin.
Oon seuraillu näitä juttuja tälä pitkät ajat ja sama juttu ihmetyttää. Tuo Kitinkatin on ihme tyyppi, ei tija tajuta mitä kamuna oleminen tarkottaa
Anonyymi kirjoitti:
Oon seuraillu näitä juttuja tälä pitkät ajat ja sama juttu ihmetyttää. Tuo Kitinkatin on ihme tyyppi, ei tija tajuta mitä kamuna oleminen tarkottaa
No anteeksi jos vastasin kohteliaasti, en tarkoittanut mitään pahaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon seuraillu näitä juttuja tälä pitkät ajat ja sama juttu ihmetyttää. Tuo Kitinkatin on ihme tyyppi, ei tija tajuta mitä kamuna oleminen tarkottaa
Onhan tuo ihan selvä juttu että Kittie saa piipahdella täällä ihan itekseen kun kaveeraa tuon tyypin kanssa:)
Anonyymi kirjoitti:
Tämä idiootti jolle vastasit ystävällisesti on tainnut tehdä pitkän mission rikkoakseen sun kahden ns palstakamun välit. En ihmettele lainkaan jos kamusi kaikkoavat kuka mihinkin.
En todellakaan tarkoittanut kenelläkään mitään pahaa, vastasin vain kohteliaasti...
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo ihan selvä juttu että Kittie saa piipahdella täällä ihan itekseen kun kaveeraa tuon tyypin kanssa:)
Get a life!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo ihan selvä juttu että Kittie saa piipahdella täällä ihan itekseen kun kaveeraa tuon tyypin kanssa:)
Partahäiskääkö pitäisi pokkuroida? Lupaa tarvita ihmisten kanssa keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partahäiskääkö pitäisi pokkuroida? Lupaa tarvita ihmisten kanssa keskusteluun.
Tuotahan kaikki palstan naiset kumartaa. Mikä lie takana?
- Anonyymi
Voi ei taas tuo kittie tääällä! aina se höpisee jotain joutavaa
- Anonyymi
Yksi enää vähän aikaa.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
On teillä ongelmat...
MINÄ määrään mitä täällä tapahtuu, tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hah hah hah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ määrään mitä täällä tapahtuu, tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hah hah hah.
Hyvä ressu! Luu kurkkuun ilkeille rekatuille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ määrään mitä täällä tapahtuu, tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hah hah hah.
Rekatut vaikeni, kuten aina, niitä pelottaa Ressun sanomiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekatut vaikeni, kuten aina, niitä pelottaa Ressun sanomiset
Ressu voitti!
- Anonyymi
Kolme viestiä poistettu, kuka on puhunut rumia?😆
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
