Piipahdus! (Rek!)

Tulinpas tänne piipahtamaan, on pitkä aika kun olen tänne kirjoittanut, saati muut rekatut?

Välillä olen käynyt täällä vähän lukemassa, mutta aikas tylsiä on aiheet..

No, anyway, mitä kaikille kuuluu?

42

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki katosivat kuin pieru saharaan.

      • Niinpä.. Toivottavasti lukevat tämän ja tulevat tänne?


      • Anonyymi

        Oudointa kestoteeällän poistuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oudointa kestoteeällän poistuminen.

        Kestoteeällä?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kestoteeällä?

        Tarkoittaa varmaankin Tinttu-Liinaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa varmaankin Tinttu-Liinaa.

        Okei, niin tietysti.


    • Anonyymi

      Kuivaa on. Sade kiertää kokkolan.

      • Kuivaa on Treella myös.


    • Anonyymi

      Eiii taaas kittie safe me Jesus

      • Jeesusta ei ole olemassakaan.. Ja jätä lukematta jos ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      ei taas tuo kitte

      • Ei taas sinä lapsellinen valittaja.


    • Noo, tykkäättekö kesähelteistä? Itse tykkään, kesä on lyhyt joten nautitaan.

      • Anonyymi

        Kovat helteet eivät ole kenellekkään terveellisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovat helteet eivät ole kenellekkään terveellisiä.

        Onhan se näinkin. Pitää muistaa juoda paljon nesteitä ja levätä varjossa välillä.


    • Anonyymi

      Anteeksi mutta muistuttaisin että herrasmies Tosirealisti määrää Kokkolassa, älkää tehkö mitään Kokkolassa ilman hänen tukea, kiitos

      • Pelle mikä pelle se on!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Pelle mikä pelle se on!

        Hallitsee palstaa nyt, kun te lähditte litomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitsee palstaa nyt, kun te lähditte litomaan.

        Ei ois kannattanut rekattujen lähteä, Tosirealisti vie juttuja 100-0 nyt, joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ois kannattanut rekattujen lähteä, Tosirealisti vie juttuja 100-0 nyt, joka päivä

        No mutta eihän se runkku saa kuin pientä totuuden sanaa hiukan osakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hallitsee palstaa nyt, kun te lähditte litomaan.

        No on sillä köyhä elämä kun pitää hallita keskustelu palstaa.


    • Anonyymi

      Ei taas tuo kittie voi armia taivas sentään

      • Sinulla on jäänyt levy päälle.. Mikä on kun et voi olla avaamatta ketjua, jos ei kiinnosta???!!!


    • Anonyymi

      Kiva nähdä tuttu nikki! Noh, täällä sitä mökin terassilla istuskellaan, nautiskellaan kesäillasta ja merestä. Sadetta vaan saisi tulla lisää ja lämpöä tietenkin. Toki semmoinen max. 25 riittäisi:) Entäs itse, mitä kuuluu Kittien kesään?

      ~Tukkirekka~

      • Tervehdys! Sadetta on vaihteeksi piisannut, hyvä luonnolle, mutta ei kuitenkaan tarvisi montaa päivää kerralla sataa.. Olen vilukissa, niin pidän lämmöstä.

        Vanhempani ja isosiskoni ovat viime viikolla olleet täällä käymässä. Mukavaa oli.

        Sunnuntaina mieheni kanssa lähdetään sinne Kokkolan lähelle vuokramökille, pikku vuffe tulee mukaan.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tervehdys! Sadetta on vaihteeksi piisannut, hyvä luonnolle, mutta ei kuitenkaan tarvisi montaa päivää kerralla sataa.. Olen vilukissa, niin pidän lämmöstä.

        Vanhempani ja isosiskoni ovat viime viikolla olleet täällä käymässä. Mukavaa oli.

        Sunnuntaina mieheni kanssa lähdetään sinne Kokkolan lähelle vuokramökille, pikku vuffe tulee mukaan.

        Tervetuloa kotiseudulle ja mukavaa mökkilomaa:) Semmoinen olisi oiva ratkaisu jos päivät paistaisi ja yöt sataisi:) Sateen ropisteluun on mukava nukahtaa etenkin täällä mökillä.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tervehdys! Sadetta on vaihteeksi piisannut, hyvä luonnolle, mutta ei kuitenkaan tarvisi montaa päivää kerralla sataa.. Olen vilukissa, niin pidän lämmöstä.

        Vanhempani ja isosiskoni ovat viime viikolla olleet täällä käymässä. Mukavaa oli.

        Sunnuntaina mieheni kanssa lähdetään sinne Kokkolan lähelle vuokramökille, pikku vuffe tulee mukaan.

        Tämä idiootti jolle vastasit ystävällisesti on tainnut tehdä pitkän mission rikkoakseen sun kahden ns palstakamun välit. En ihmettele lainkaan jos kamusi kaikkoavat kuka mihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä idiootti jolle vastasit ystävällisesti on tainnut tehdä pitkän mission rikkoakseen sun kahden ns palstakamun välit. En ihmettele lainkaan jos kamusi kaikkoavat kuka mihinkin.

        Oon seuraillu näitä juttuja tälä pitkät ajat ja sama juttu ihmetyttää. Tuo Kitinkatin on ihme tyyppi, ei tija tajuta mitä kamuna oleminen tarkottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon seuraillu näitä juttuja tälä pitkät ajat ja sama juttu ihmetyttää. Tuo Kitinkatin on ihme tyyppi, ei tija tajuta mitä kamuna oleminen tarkottaa

        No anteeksi jos vastasin kohteliaasti, en tarkoittanut mitään pahaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon seuraillu näitä juttuja tälä pitkät ajat ja sama juttu ihmetyttää. Tuo Kitinkatin on ihme tyyppi, ei tija tajuta mitä kamuna oleminen tarkottaa

        Onhan tuo ihan selvä juttu että Kittie saa piipahdella täällä ihan itekseen kun kaveeraa tuon tyypin kanssa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä idiootti jolle vastasit ystävällisesti on tainnut tehdä pitkän mission rikkoakseen sun kahden ns palstakamun välit. En ihmettele lainkaan jos kamusi kaikkoavat kuka mihinkin.

        En todellakaan tarkoittanut kenelläkään mitään pahaa, vastasin vain kohteliaasti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo ihan selvä juttu että Kittie saa piipahdella täällä ihan itekseen kun kaveeraa tuon tyypin kanssa:)

        Get a life!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo ihan selvä juttu että Kittie saa piipahdella täällä ihan itekseen kun kaveeraa tuon tyypin kanssa:)

        Partahäiskääkö pitäisi pokkuroida? Lupaa tarvita ihmisten kanssa keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Partahäiskääkö pitäisi pokkuroida? Lupaa tarvita ihmisten kanssa keskusteluun.

        Tuotahan kaikki palstan naiset kumartaa. Mikä lie takana?


    • Anonyymi

      Voi ei taas tuo kittie tääällä! aina se höpisee jotain joutavaa

      • Anonyymi

        Yksi enää vähän aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi enää vähän aikaa.

        On teillä ongelmat...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        On teillä ongelmat...

        MINÄ määrään mitä täällä tapahtuu, tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hah hah hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ määrään mitä täällä tapahtuu, tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hah hah hah.

        Hyvä ressu! Luu kurkkuun ilkeille rekatuille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ määrään mitä täällä tapahtuu, tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hah hah hah.

        Rekatut vaikeni, kuten aina, niitä pelottaa Ressun sanomiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekatut vaikeni, kuten aina, niitä pelottaa Ressun sanomiset

        Ressu voitti!


    • Anonyymi

      Kolme viestiä poistettu, kuka on puhunut rumia?😆

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe