Hei eikö tässä maassa ole Jumalaa, kun pitää selvänäkijöiltä ja meedioilta kysyä neuvoa? Minä mielummin rukoilen taivaan isältä apua kuin käännyn epäjumalien puoleen. Kaiken lisäksi spiritismi on kielletty Raamatussa.
Oikea johdatus
7
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki eivät halua uskoa, että maailmankaikkeuden Luoja kirjoituttaisi yhden kulttuurin ihmisillä vain yhden kirjan ja tuhoaisi helvetin tulessa kaikki muut ihmiset, jotka eivät noudata tämän kirjan sääntöjä.
Sinä voit vapaasti uskoa niin mutta älä vaadi sitä muilta. Osa meistä muistaa myös aikoja entisistä elämistä ja henkimaailmasta elämien välillä. Sielun muisto on aina vahvempi kokemus kuin kirja, joka vain pelottelee "Jumalan" vihalla.
Minä pidän omaa selvänäköisyyttäni lahjana. En usko kirjoihin, jotka pelottelevat. Pelko ei kuulu rakkauteen.- Anonyymi
Ihmisellä on vapaus valita, mutta rakkauteen kuuluu varoittaa vääristä asioista, jotta ei kävisi huonosti. Raamatun kaikki kiellot ovat tätä tarkoitusta varten olemassa. Mainitsemasi selvänäköisyys tunnetaan raamatussa "tietäjähenkenä". Sana viittaa henkimaailman yhteyteen ja sieltä saatavaan tietoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisellä on vapaus valita, mutta rakkauteen kuuluu varoittaa vääristä asioista, jotta ei kävisi huonosti. Raamatun kaikki kiellot ovat tätä tarkoitusta varten olemassa. Mainitsemasi selvänäköisyys tunnetaan raamatussa "tietäjähenkenä". Sana viittaa henkimaailman yhteyteen ja sieltä saatavaan tietoon.
Tiedän kyllä kaiken tuon, ja osaan toimia henkimaailman asioiden kanssa vastuullisesti.
Sinä et taida ymmärtää, että Raamatulla ei ole minulle minkäänlaista auktoriteettiasemaa. En usko Raamatun jumalaan vaan aivan erilaiseen Luojaan. En siis välitä siitä, mitä Raamatussa sanotaan tietäjähengestä. Uskon enemmän omiin kokemuksiini ja omaan harkintakykyyni. Sen vuoksi hyvää tarkoittavat "neuvosi" ovat vain ärsyttäviä, varsinkin kun itse tunnustat, ettet osaa olla tekemisissä henkimaailman kanssa. Neuvotko kaikkia muitakin asioissa, joista et tiedä mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä kaiken tuon, ja osaan toimia henkimaailman asioiden kanssa vastuullisesti.
Sinä et taida ymmärtää, että Raamatulla ei ole minulle minkäänlaista auktoriteettiasemaa. En usko Raamatun jumalaan vaan aivan erilaiseen Luojaan. En siis välitä siitä, mitä Raamatussa sanotaan tietäjähengestä. Uskon enemmän omiin kokemuksiini ja omaan harkintakykyyni. Sen vuoksi hyvää tarkoittavat "neuvosi" ovat vain ärsyttäviä, varsinkin kun itse tunnustat, ettet osaa olla tekemisissä henkimaailman kanssa. Neuvotko kaikkia muitakin asioissa, joista et tiedä mitään?Minun tietoni näistä asioista perustuu vain Raamatussa esiin tuleviin seikkoihin. Jos joku kaipaa ns. Asiantuntijan kokemuksia ja näkemyksiä, niin suosittelen katsoa esim. Doreen Virtuen youtube videoita. Se nainen - jos kuka- tietää jotain. Mutta koska Raamattu on sinulle ei-auktoriteetti, niin on tietysti tarpeetonta keskustella enempää. Kiitän sinua silti palautteestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tietoni näistä asioista perustuu vain Raamatussa esiin tuleviin seikkoihin. Jos joku kaipaa ns. Asiantuntijan kokemuksia ja näkemyksiä, niin suosittelen katsoa esim. Doreen Virtuen youtube videoita. Se nainen - jos kuka- tietää jotain. Mutta koska Raamattu on sinulle ei-auktoriteetti, niin on tietysti tarpeetonta keskustella enempää. Kiitän sinua silti palautteestasi.
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Minäkin pyrin vastaamaan sinulle asiallisesti.
Olen eri mieltä Doreen Virtuesta. Hän vain vaihtoi näkemyksensä pelkoon. Sinä et osaa nimetä yhtään sellaista henkilöä, joka on vuorovaikutuksessa henkimaailman kanssa eikä koe pelkoa vaan toimii rakkaudessa. Esimerkiksi Lorna Byrne ja Diana Cooper ovat sellaisia, mutta heitä on paljon muitakin. Tutustu itse ja tunnustele, onko heidän sanomassaan mielestäsi jotain pahaa.
Sinulle on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa, 1) ei vuorovaikutusta henkimaailman kanssa ja 2) huono vuorovaikutus henkimaailman kanssa. Jos mietit tarkkaan, ymmärrät, että Raamattukaan ei kiellä kolmannen vaihtoehdon ( 3) taitava vuorovaikutus henkimaailman kanssa) olemassaoloa. Raamattu vain varoittaa huonosta vuorovaikutuksesta. Toinen vaihtoehto olisi ollut kertoa, miten asiat tehdään turvallisesti.
Toisaalta ymmärrän sen, että ellei kykyjä vuorovaikutukseen ole, taitamattomalle voi käydä huonosti. Mutta ei sen takia tarvitse koko taiteenlajia demonisoida.
- Anonyymi
Ei ole tässä maassa mitään jumalaa eikä missään muussakaan maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579