Oikea johdatus

Anonyymi-ap

Hei eikö tässä maassa ole Jumalaa, kun pitää selvänäkijöiltä ja meedioilta kysyä neuvoa? Minä mielummin rukoilen taivaan isältä apua kuin käännyn epäjumalien puoleen. Kaiken lisäksi spiritismi on kielletty Raamatussa.

7

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki eivät halua uskoa, että maailmankaikkeuden Luoja kirjoituttaisi yhden kulttuurin ihmisillä vain yhden kirjan ja tuhoaisi helvetin tulessa kaikki muut ihmiset, jotka eivät noudata tämän kirjan sääntöjä.

Sinä voit vapaasti uskoa niin mutta älä vaadi sitä muilta. Osa meistä muistaa myös aikoja entisistä elämistä ja henkimaailmasta elämien välillä. Sielun muisto on aina vahvempi kokemus kuin kirja, joka vain pelottelee "Jumalan" vihalla.

Minä pidän omaa selvänäköisyyttäni lahjana. En usko kirjoihin, jotka pelottelevat. Pelko ei kuulu rakkauteen.

• Anonyymi

Ihmisellä on vapaus valita, mutta rakkauteen kuuluu varoittaa vääristä asioista, jotta ei kävisi huonosti. Raamatun kaikki kiellot ovat tätä tarkoitusta varten olemassa. Mainitsemasi selvänäköisyys tunnetaan raamatussa "tietäjähenkenä". Sana viittaa henkimaailman yhteyteen ja sieltä saatavaan tietoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä on vapaus valita, mutta rakkauteen kuuluu varoittaa vääristä asioista, jotta ei kävisi huonosti. Raamatun kaikki kiellot ovat tätä tarkoitusta varten olemassa. Mainitsemasi selvänäköisyys tunnetaan raamatussa "tietäjähenkenä". Sana viittaa henkimaailman yhteyteen ja sieltä saatavaan tietoon.

Tiedän kyllä kaiken tuon, ja osaan toimia henkimaailman asioiden kanssa vastuullisesti.

Sinä et taida ymmärtää, että Raamatulla ei ole minulle minkäänlaista auktoriteettiasemaa. En usko Raamatun jumalaan vaan aivan erilaiseen Luojaan. En siis välitä siitä, mitä Raamatussa sanotaan tietäjähengestä. Uskon enemmän omiin kokemuksiini ja omaan harkintakykyyni. Sen vuoksi hyvää tarkoittavat "neuvosi" ovat vain ärsyttäviä, varsinkin kun itse tunnustat, ettet osaa olla tekemisissä henkimaailman kanssa. Neuvotko kaikkia muitakin asioissa, joista et tiedä mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kyllä kaiken tuon, ja osaan toimia henkimaailman asioiden kanssa vastuullisesti.

Sinä et taida ymmärtää, että Raamatulla ei ole minulle minkäänlaista auktoriteettiasemaa. En usko Raamatun jumalaan vaan aivan erilaiseen Luojaan. En siis välitä siitä, mitä Raamatussa sanotaan tietäjähengestä. Uskon enemmän omiin kokemuksiini ja omaan harkintakykyyni. Sen vuoksi hyvää tarkoittavat "neuvosi" ovat vain ärsyttäviä, varsinkin kun itse tunnustat, ettet osaa olla tekemisissä henkimaailman kanssa. Neuvotko kaikkia muitakin asioissa, joista et tiedä mitään?

Minun tietoni näistä asioista perustuu vain Raamatussa esiin tuleviin seikkoihin. Jos joku kaipaa ns. Asiantuntijan kokemuksia ja näkemyksiä, niin suosittelen katsoa esim. Doreen Virtuen youtube videoita. Se nainen - jos kuka- tietää jotain. Mutta koska Raamattu on sinulle ei-auktoriteetti, niin on tietysti tarpeetonta keskustella enempää. Kiitän sinua silti palautteestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tietoni näistä asioista perustuu vain Raamatussa esiin tuleviin seikkoihin. Jos joku kaipaa ns. Asiantuntijan kokemuksia ja näkemyksiä, niin suosittelen katsoa esim. Doreen Virtuen youtube videoita. Se nainen - jos kuka- tietää jotain. Mutta koska Raamattu on sinulle ei-auktoriteetti, niin on tietysti tarpeetonta keskustella enempää. Kiitän sinua silti palautteestasi.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Minäkin pyrin vastaamaan sinulle asiallisesti.

Olen eri mieltä Doreen Virtuesta. Hän vain vaihtoi näkemyksensä pelkoon. Sinä et osaa nimetä yhtään sellaista henkilöä, joka on vuorovaikutuksessa henkimaailman kanssa eikä koe pelkoa vaan toimii rakkaudessa. Esimerkiksi Lorna Byrne ja Diana Cooper ovat sellaisia, mutta heitä on paljon muitakin. Tutustu itse ja tunnustele, onko heidän sanomassaan mielestäsi jotain pahaa.

Sinulle on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa, 1) ei vuorovaikutusta henkimaailman kanssa ja 2) huono vuorovaikutus henkimaailman kanssa. Jos mietit tarkkaan, ymmärrät, että Raamattukaan ei kiellä kolmannen vaihtoehdon ( 3) taitava vuorovaikutus henkimaailman kanssa) olemassaoloa. Raamattu vain varoittaa huonosta vuorovaikutuksesta. Toinen vaihtoehto olisi ollut kertoa, miten asiat tehdään turvallisesti.

Toisaalta ymmärrän sen, että ellei kykyjä vuorovaikutukseen ole, taitamattomalle voi käydä huonosti. Mutta ei sen takia tarvitse koko taiteenlajia demonisoida.

• Anonyymi

Ei ole tässä maassa mitään jumalaa eikä missään muussakaan maassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2509
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      92
      1155
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      927
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      880
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe