Oikea johdatus

Anonyymi-ap

Hei eikö tässä maassa ole Jumalaa, kun pitää selvänäkijöiltä ja meedioilta kysyä neuvoa? Minä mielummin rukoilen taivaan isältä apua kuin käännyn epäjumalien puoleen. Kaiken lisäksi spiritismi on kielletty Raamatussa.

7

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki eivät halua uskoa, että maailmankaikkeuden Luoja kirjoituttaisi yhden kulttuurin ihmisillä vain yhden kirjan ja tuhoaisi helvetin tulessa kaikki muut ihmiset, jotka eivät noudata tämän kirjan sääntöjä.

      Sinä voit vapaasti uskoa niin mutta älä vaadi sitä muilta. Osa meistä muistaa myös aikoja entisistä elämistä ja henkimaailmasta elämien välillä. Sielun muisto on aina vahvempi kokemus kuin kirja, joka vain pelottelee "Jumalan" vihalla.

      Minä pidän omaa selvänäköisyyttäni lahjana. En usko kirjoihin, jotka pelottelevat. Pelko ei kuulu rakkauteen.

      • Anonyymi

        Ihmisellä on vapaus valita, mutta rakkauteen kuuluu varoittaa vääristä asioista, jotta ei kävisi huonosti. Raamatun kaikki kiellot ovat tätä tarkoitusta varten olemassa. Mainitsemasi selvänäköisyys tunnetaan raamatussa "tietäjähenkenä". Sana viittaa henkimaailman yhteyteen ja sieltä saatavaan tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä on vapaus valita, mutta rakkauteen kuuluu varoittaa vääristä asioista, jotta ei kävisi huonosti. Raamatun kaikki kiellot ovat tätä tarkoitusta varten olemassa. Mainitsemasi selvänäköisyys tunnetaan raamatussa "tietäjähenkenä". Sana viittaa henkimaailman yhteyteen ja sieltä saatavaan tietoon.

        Tiedän kyllä kaiken tuon, ja osaan toimia henkimaailman asioiden kanssa vastuullisesti.

        Sinä et taida ymmärtää, että Raamatulla ei ole minulle minkäänlaista auktoriteettiasemaa. En usko Raamatun jumalaan vaan aivan erilaiseen Luojaan. En siis välitä siitä, mitä Raamatussa sanotaan tietäjähengestä. Uskon enemmän omiin kokemuksiini ja omaan harkintakykyyni. Sen vuoksi hyvää tarkoittavat "neuvosi" ovat vain ärsyttäviä, varsinkin kun itse tunnustat, ettet osaa olla tekemisissä henkimaailman kanssa. Neuvotko kaikkia muitakin asioissa, joista et tiedä mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä kaiken tuon, ja osaan toimia henkimaailman asioiden kanssa vastuullisesti.

        Sinä et taida ymmärtää, että Raamatulla ei ole minulle minkäänlaista auktoriteettiasemaa. En usko Raamatun jumalaan vaan aivan erilaiseen Luojaan. En siis välitä siitä, mitä Raamatussa sanotaan tietäjähengestä. Uskon enemmän omiin kokemuksiini ja omaan harkintakykyyni. Sen vuoksi hyvää tarkoittavat "neuvosi" ovat vain ärsyttäviä, varsinkin kun itse tunnustat, ettet osaa olla tekemisissä henkimaailman kanssa. Neuvotko kaikkia muitakin asioissa, joista et tiedä mitään?

        Minun tietoni näistä asioista perustuu vain Raamatussa esiin tuleviin seikkoihin. Jos joku kaipaa ns. Asiantuntijan kokemuksia ja näkemyksiä, niin suosittelen katsoa esim. Doreen Virtuen youtube videoita. Se nainen - jos kuka- tietää jotain. Mutta koska Raamattu on sinulle ei-auktoriteetti, niin on tietysti tarpeetonta keskustella enempää. Kiitän sinua silti palautteestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tietoni näistä asioista perustuu vain Raamatussa esiin tuleviin seikkoihin. Jos joku kaipaa ns. Asiantuntijan kokemuksia ja näkemyksiä, niin suosittelen katsoa esim. Doreen Virtuen youtube videoita. Se nainen - jos kuka- tietää jotain. Mutta koska Raamattu on sinulle ei-auktoriteetti, niin on tietysti tarpeetonta keskustella enempää. Kiitän sinua silti palautteestasi.

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Minäkin pyrin vastaamaan sinulle asiallisesti.

        Olen eri mieltä Doreen Virtuesta. Hän vain vaihtoi näkemyksensä pelkoon. Sinä et osaa nimetä yhtään sellaista henkilöä, joka on vuorovaikutuksessa henkimaailman kanssa eikä koe pelkoa vaan toimii rakkaudessa. Esimerkiksi Lorna Byrne ja Diana Cooper ovat sellaisia, mutta heitä on paljon muitakin. Tutustu itse ja tunnustele, onko heidän sanomassaan mielestäsi jotain pahaa.

        Sinulle on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa, 1) ei vuorovaikutusta henkimaailman kanssa ja 2) huono vuorovaikutus henkimaailman kanssa. Jos mietit tarkkaan, ymmärrät, että Raamattukaan ei kiellä kolmannen vaihtoehdon ( 3) taitava vuorovaikutus henkimaailman kanssa) olemassaoloa. Raamattu vain varoittaa huonosta vuorovaikutuksesta. Toinen vaihtoehto olisi ollut kertoa, miten asiat tehdään turvallisesti.

        Toisaalta ymmärrän sen, että ellei kykyjä vuorovaikutukseen ole, taitamattomalle voi käydä huonosti. Mutta ei sen takia tarvitse koko taiteenlajia demonisoida.


    • Anonyymi

      Ei ole tässä maassa mitään jumalaa eikä missään muussakaan maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe