- Kenraali käveli edestakaisin kädet selän takana ja luki lehteä.
- Kreivi oli allapäin. Hän istuutui kreivittären viereen ja söi päivällisensä suutaan avaamatta.
- Pari pikku jalkaa vilahti huoneeseen ja sammutti valot.
- Vanha, sokea äiti matkusti suurella valtamerihöyryllä Amerikkaan nähdäkseen ainoan poikansa, ennen kuin hän kuoli.
- Ha! huudahti hän espanjaksi.
- Markiisi huokaisi syvään äidinkielellään.
- Sankari soitti huilua voidakseen säestää itseään laulaessaan.
- Kuinka on laitasi, kysyi Honoria
- Olen aivan märkä, vastasi hän kuivasti.
Kirjailijoitten kömmähdyksiä
3
746
Vastaukset
- Maalaismies*
Kuten jo edellä on sanottu, oli Kung Tsella hyvä maku ja hienostunut aisti. Hänen rakkautensa musiikkiin on tunnettu. Kun hän kuuli vanhaa Suen musiikkia, vaikutti se häneen niin voimakkaasti, että hän unohti liharuoan kolmeksi kuukaudeksi. Kukaan muu ei voi niin antautua musiikin lumoihin ja puhua siitä niin haltioituneesti kuin se, jonka aistit ja tunteet ovat äärimmäisen herkistyneet. Kung Tse ei ollut kiinnostunut ainoastaan musiikkiin ja muinaisajan elämänmuotoihin, vaan hän piti myös hyvästä ruoasta ja pukeutui huolellisesti ja hienosti. Ehkäpä juuri hänen erikoisen vaatelias makunsa ruoan suhteen aiheutti hänen avioeronsa.
(Kung Fu-tse, keskustelut) - Mää
...makasi maassa luoti pään lävistämänä.
- Kääntäjien ihailija
"Haa" sanoi Cléo de Merode ja hiipi esiin hänen takapuoleltansa.
"Te! Painukaa tiehenne, epatto", huudahti prinsessa Louise ja heittäytyi itkien hyllyvälle divaanille. (Tämä nyt on lähes 100 vuotta vanha käännös.)
Salapoliisi soitti Berliinin poliisipäällikölle ja käski hänen vangita kaikki talon palvelijat.
Vauhti pelotti häntä, ja hän veti auton hätäjarrusta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647