On älyttömäksi mennyt tämä, pihapiirissäni 2 kerroksinen kerrostalo ja rivitalo ja paljon nurmikkoa missä olla kissani kanssa, mutta kuulemma taloyhtiön keksimät järjestyssäännöt kieltävät sen häätö uhan uhalla! Voiko olla omituisempaa? En saisi omalla pihalla tepastella kissani kanssa, minun pitäisi ilmeisesti kantaa / repiä se väkivalloin keskelle autotietä (en voi muidenkaa pihoille mennä)?
Onko laillinen edes, kyseessä taajama alue.
Hihnaan kytketty lemmikki ei kuulemma saa olla pihalla kanssani!
3
246
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sun kissas on väärää rotua !! Jotkut taloyhtiöt ei suvaitse kuin suomenrotuisia kissoja ja koiria !!
- Anonyymi
Jos kissasta ei ole ollut mitään haittaa tuo on aivan älytöntä. Pyydä perustelua.
Jotkut kissanvihaajat ovat alkaneet porukalla valittaa ja vainota ilmeisesta. Näitä k-päitä riittää jotka vain muita kyttää koska ei ole muutakaan..
Omassa pihassa pihakyttä myrkytti rikkaruohomyrkyllä leikkialueen viereiset alueet kunnes älysi häipyä (eikä kukaan ole kaivannut sitä kyylääjäukkoa, päinvastoin). Joten ole varovainen, hulluista ei voi tietää mitä sairailevat muiden haitoiksi.
Hyvää kesää sinulle ja kissallesi. - Anonyymi
Tyhmää tuo on taloyhtiön puolelta, mutta sitten taas meillä oli pakko tehdä tuollainen sääntö koskien kaikkia lemmikkejä, kun pari kusetti koiraansa talon hoidetuilla nurmikkoalueilla eikä vienyt tarpeilleen kauemmaksi, ja yksi antoi kissansa alakerran asunnosta vaellella vapaana. Eli ymmärrän kyllä säännön.
Jaksaisitko kantaa kissaa kauemmaksi, osta kantolaukku, jos ei sylissä vieminen onnistu, ja mene johonkin lähipusikkoon, puistoon jne. Ja toki hienoa, että ulkoilutat valvotusti valjaissa, siitä pisteet sinulle, mutta nämä säännöt tietyissä taloyhtiöissä tiettyjen kyylien valvomana kannattaa valitettavasti ottaa vakavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829