Hihnaan kytketty lemmikki ei kuulemma saa olla pihalla kanssani!

Anonyymi-ap

On älyttömäksi mennyt tämä, pihapiirissäni 2 kerroksinen kerrostalo ja rivitalo ja paljon nurmikkoa missä olla kissani kanssa, mutta kuulemma taloyhtiön keksimät järjestyssäännöt kieltävät sen häätö uhan uhalla! Voiko olla omituisempaa? En saisi omalla pihalla tepastella kissani kanssa, minun pitäisi ilmeisesti kantaa / repiä se väkivalloin keskelle autotietä (en voi muidenkaa pihoille mennä)?

Onko laillinen edes, kyseessä taajama alue.

3

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sun kissas on väärää rotua !! Jotkut taloyhtiöt ei suvaitse kuin suomenrotuisia kissoja ja koiria !!

• Anonyymi

Jos kissasta ei ole ollut mitään haittaa tuo on aivan älytöntä. Pyydä perustelua.
      Jotkut kissanvihaajat ovat alkaneet porukalla valittaa ja vainota ilmeisesta. Näitä k-päitä riittää jotka vain muita kyttää koska ei ole muutakaan..
      Omassa pihassa pihakyttä myrkytti rikkaruohomyrkyllä leikkialueen viereiset alueet kunnes älysi häipyä (eikä kukaan ole kaivannut sitä kyylääjäukkoa, päinvastoin). Joten ole varovainen, hulluista ei voi tietää mitä sairailevat muiden haitoiksi.
      Hyvää kesää sinulle ja kissallesi.

• Anonyymi

Tyhmää tuo on taloyhtiön puolelta, mutta sitten taas meillä oli pakko tehdä tuollainen sääntö koskien kaikkia lemmikkejä, kun pari kusetti koiraansa talon hoidetuilla nurmikkoalueilla eikä vienyt tarpeilleen kauemmaksi, ja yksi antoi kissansa alakerran asunnosta vaellella vapaana. Eli ymmärrän kyllä säännön.

Jaksaisitko kantaa kissaa kauemmaksi, osta kantolaukku, jos ei sylissä vieminen onnistu, ja mene johonkin lähipusikkoon, puistoon jne. Ja toki hienoa, että ulkoilutat valvotusti valjaissa, siitä pisteet sinulle, mutta nämä säännöt tietyissä taloyhtiöissä tiettyjen kyylien valvomana kannattaa valitettavasti ottaa vakavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1881
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1463
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1274
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27