Voisiko joku koodailla ja ohjata facebookin käyttäjät jonnekin ihan nettisivulle etsimään gasteja? Nyt aika moni jää ilman, koska kaikki ihmiset eivät ole syystä tai toisesta facebookissa. Facen ryhmissäkin jotain sääntöjä esim, että pitää olla käyttänyt tietyn ajan facebookia, jotta voi ryhmiin mennä tai, että on oma kuva. Olisi näppärämpää, jos tälläinen uusi nettisivusto aukenisi, jossa tehtäisiin asiallisia ilmoituksia ja etsintöjä. Väsäisin itse, jos osaisin vain tarpeeksi tehdä palikoita ja koodailla, ihan ilmaiseksi kaikille.
Gastipörssi
4
468
Vastaukset
- Anonyymi
Itseä kiinnostaa siirto ja retkipurjehdukset, kisailu on sitten muille.
- Anonyymi
Valitettavasti kriittinen massa on siellä FB:ssä ja kukaan ei innostu tekemään järjestelmää marginaaliporukalle. Pitäisi olla jotain erinomaisen paljon parempaa kuin mitä FB -ryhmät pystyy tarjoamaan, että FB -käyttäjät siirtyisi käyttämään jotain muuta. Valitettavasti.
- Anonyymi
Voishan sellaisen tehdä tänne Suomi24:ään. Avataan uusi palsta "Gastipörssi". En muista, voiko rekisteröityneille käyttäjille lähettää viestejä, mutta jos voi, niin se ratkaisisi yhteystietojen toimittamisen ongelman.
- Anonyymi
Minä voin tehdä sellaisen. Mitä ominaisuuksia sivuilla kuuluisi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297