Mutta en silloin kun se on risteilemässä KARIBIANMERELLÄ.
Mä olenkin ollut karibian risteilijällä SISÄLLÄ
13
448
Vastaukset
Munkin sisällä on oltu Karibian risteilijällä
- Anonyymi
Munkin sisällä on hilloa
- Anonyymi
Minä olen ollut sukellusveneen sisällä, mutten silloin, kun se on ollut vedessä.
- Anonyymi
MInäpä olen ollut sukellusveneessä sen ollessa vedessä.
- Anonyymi
Oon ollu sisällä joka puolella Karibian risteilijässä ja jutellut laivan 4 suurimman päällikön kanssa, lälläti lällä.
- Anonyymi
Mä taas olen jutellut 4 ylimmän päällikön kanssa ja ne olivat pikemminkin hoikkia kuin isoja.
- Anonyymi
Minä olen ollut sekä sisällä että ulkona laivalla kun se oli makeassa merivedessä.
- Anonyymi
Minulla on siisti sisätyö.
- Anonyymi
Eli olet ollut laivalla etelänapamantereen tuntumassa. Siinä mentäessä suolaisesta vedestä makeaan on se kellertävänä näkyvä vaihtumavyöhyke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet ollut laivalla etelänapamantereen tuntumassa. Siinä mentäessä suolaisesta vedestä makeaan on se kellertävänä näkyvä vaihtumavyöhyke.
Minä näin kerran kellertävän vaihtumavyöhykkeen vikingin lautalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin kerran kellertävän vaihtumavyöhykkeen vikingin lautalla.
Uskotaan, uskotaan.
- Anonyymi
Mä olen ollut muutaman kerran laivalla ihan pihalla...
- Anonyymi
Minä menin sisälle Suomenlinnan lautalla kun alkoi sataa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894