Meillä pitkä liitto takana ja olen tullut siihen tulokseen että kommunikaatio ongelmat on yksi suurimpia syitä. Ei osata/uskalleta sanoa mitä yleensäkään tahdotaan toisesta. Oletus mitä toinen ajattelee sinusta ja vaikeistakin asioista on ollut meilläkin suurimpia estojen tekijöitä. Miehelle riittää useimmiten halukas nainen;) nainen taas tarvitsee tunne puolen kuntoon. Niin siinäpä sitä haastetta lapsiarjessa ja muissa elämänhaasteissa. Helposti se asian punainen lanka häviää. Paneminen on parhaillaan henkistä yhteyttä vahvistavaa. Kosketus ja huomioiminen ihan hellyydestä tekisi monen sielulle hyvää se tunne että olet tärkeä ja sitä se olisi minullekin..nooh jossain vaiheessa jos ei toinen muutu niin loppuelämää en aio käyttää näin. Vaimon kotiolot ja lapsuus selittää kyllä ettei osaa mutta tulee jossain vaiheessa mitta täyteen.
Haluttomuudesta mietteitä
Anonyymi-ap
2
759
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, mutta kun sen miehen kaikki kehutkin ahdistaa.
- Anonyymi
Ei ole pakko tehdä liiton tappajia, lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688