Minkä värinen sinun pallosi on nykyään? Harmaa, musta, vaiko vaaleanpunainen?
En pakota, en ahdista, annan sinun olla ja elää tavallasi, saat vapaasti tehdä mitä haluat. Älä siis väistä minua, älä lähde pakoon. Mutta anna joskus jutella ja höpöttää. Jos elämäsi on hyvää ilman minua, sen täytyy kelvata minulle vaikka se sattuukin.
En aio lähennellä, jos et tahdo
30
633
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea vastata, kun ei tiedä keneltä tää on. En haluu kuitenkaan kannustaa jotain oikeaa ahdistelijaa vahingossa. :)
- Anonyymi
Yhtä asiaa haluaisin pyytää. Sitä että lähentelisit minua se on kivaa ja nautin seurastasi ja on tunteita sinuun vahvoja! Se sattuu jos et enää lähentelisi.
- Anonyymi
Elämä on nyt ruosteista kun ei sitä kultajuovaa vuoresta löytynyt
- Anonyymi
Jos olet se mies niin hiljaa siellä ja ala jo pussata minua.
- Anonyymi
Pusskissa
Moiskiss
Mikä pallo?
- Anonyymi
Se pallo, joka on hänellä.
Anonyymi kirjoitti:
Se pallo, joka on hänellä.
Toivottavasti ei ole pallo hukassa kummallakaan😀
- Anonyymi
Ei ole auttaneet itselleni pitämät järkipuheet. Vahvat lämpimät tunteet pysyvät tiukassa. En tiedä toimisiko meidän juttu oikeasti, mutta kuka sen tietää? Ajatus siitä että en näkisi tai kuulisi sinusta koskaan enää tuntuu sydäntä särkevältä.
- Anonyymi
Kuulostaa rakkaudelta.
- Anonyymi
Voisin sanoa samaa eräästä mieleni jo pidempään täyttäneestä henkilöstä...
- Anonyymi
Mun pallo on hukassa. Voisitko heittää uuden? Värin saat valita itse.
Naiselta - Anonyymi
Ei ole hyvää elämä ilman häntä. Hänen elämästä en tiedä kenen kanssa olisi hyvää.
- Anonyymi
Toivottavasti ihastukseni lähentelee.
Mielellään.
Mutta todennäköisintä on, että ei tee niin, koska hänellä on jo tarpeeksi kaikkea kuten romantiikkaa.- Anonyymi
Eipä ole romantiikkaa...
- Anonyymi
Rappio romantikkaa
- Anonyymi
Jaa mikähän pallo ja kenelkä neonkeltanen pallo vois olla ihan kiva heijastavan pinnan kanssa ni ois autoilijan ihan turha väittää ettei se nähny pihalta eteen pyörinyttä palloa knäjes kun asuinalueella ajellessa jos joltain pihalta pyörii pallo tielle on odotettavissa että pallon perässä hetken päästä juoksee lapsikin tielle
- Anonyymi
Palloni on kaikissa sateenkaaren väreissä. Aurinko ja sade, spektri, you know 😎 kuka sitten oletkaan.
- Anonyymi
No ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Ei se oo hyvää ilman sua. En tiiä minkä värinen pallo on, mietin vain miten sitä käyttäisin. Jos vaikka jokin muuttuisi sillä.
- Anonyymi
Oon lopettanut pakoon juoksemisen 😌 saat tulla höpöttään ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Kiva. Tätä olen odottanut. Tulen kyllä rupattelemaan kivoja juttuja sulle, ja kuulemaan kuulumisia.
- Anonyymi
V a a l e a n p u n a i n e n!
- Anonyymi
Mustavalkoinen. Kuten ennenkin, se uppoaa. Ja on siellä lämpimiä ja huumori pallojakin. Muutama tummanpunainenkin. Hyvä, että kaikki on vapaan valinnan piirissä. Se sama koskee myös sinua. Tee, niin kuin haluat, eikai kukaan halua jotakin, mitä toinen ei itse halua. Eli, jos teet itseäsi vastaan, niin... Ei kannata niin kysellä muiden tunteista, vaan omistaa omansa. Ja kuunnella niitä.
- Anonyymi
Kunpa lähentelisit. Haliruttaisin jos sallisit.
- Anonyymi
Kyllä sille miehelle vilkkuu ihan vihreä valo pallo🟢.
- järvestä huutelen - Anonyymi
Aloittaja on ymmärtänyt jotain oleellista. Kunpa ne kaikki, jotka yli-innokkuudellaan ylittää toisen ihmisen henkilökohtaiset rajat, tajuaisivat tuon saman. Minua ahdistaa liikaa iholle tulevat ihmiset. Sen tuloksena vetäydyn entistä kauemmaksi eikä sille normaalillekaan aloittajan mainitsemalla höpöttelylle jää sijaa.
- Anonyymi
Toi on syvältä
- Anonyymi
Annan jutella todellakin.. 😊 ei ne tunteet noin vain katoa. En mä sua vihaa.. Toki vähän pelkään että loukkatko taas yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747