Hyvä alku on parempi lapsilla ilman poikkeamia.

Anonyymi-ap

Onko terveellistä opettaa lapsille poikkeavaa käytöstä. Nykyinen käytäntö on, että on ihanteellista kuulua seksuaalivähemmistöihin. On jotenkin hienoa kuulua sateenkaari nuoriin ja vähemmistöihin. Vaikuttaa siltä, että se on jotenkin hienoa kun kuuluu poikkeavaan seksuaalivähemmistöön. Jos mies haluaa tunkea peniksensä toisen miehen peräsuoleen, siinä ei ole mitään hienoa. Se on myös epäterveellistä ja säädytöntä. Peräsuoleen tulee hiertymiä. Se on tarkoitettu ulostamiseen. Lesboilussa taas , toinen pariskunnasta haluaa leikkiä miestä. Tunsin kerran lyhytkokoisen lesbon, joka tykkäsi käyttää miesten housuja, koska hän tunsi olevansa mies, joka rakasti hipelöidä naisia pimpistä. Tälläinen elämäntapa ei sopinut ennen vanhaan. Oli poika tyttöjä, mutta tyttöjä ei kasvatettu silti lesboiksi. Eikä miehiä kasvatettu homoiksi miehenpuolikkaiksi. Sukupuoli-identiteetti on sama kuin mitä on kasvatus. Epänormaaleissa olosuhteissa ei synny terveitä miehiä, eikä naisia. Onko ongelma siinä, ettei ihmisillä riitä enää aikaa lapsilleen. Miehuus on hukassa ja myöskin naisten roolimallit. Ei löydetä enää tervettä suhtautumista vastakkaiseen sukupuoleen, eikä normaalia seurustelua, mutta nyt halutaan toitottaa seksuaalivähemmistöjen puolesta. Valtaväestö on kuitenkin heteroita. Eikä heterot marssi heteropride marsseilla. Ehkä pian on aika ryhtyä heteroprideihin, kun katsotaan Suomen seksuaalikasvatusta, jonka sanoma tuntuu olevan, että jokaisen nuoren ihmisen pitää tunnustautua homoksi tai lesboksi.

14

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopettakaa homoilun ja lesboilun opettaminen nuorille.

• Anonyymi

Samaa mieltä ja hyvin vahvasti.

• Anonyymi

ratio

• Anonyymi

Pride-marsseilla on tosi paljon myös heteroita mukana.
      Mikä siinä olisi ongelma ?
      Mitä se on keneltäkään pois, jos joku toinen on homo tai lesbo, tai mikä tahansa ?
      Minulle heterona ei ole mitään väliä, jos joku toinen on erilainen.

• Anonyymi

Sivukanetyina mainittakoon, että satuin viime priden aikaan katselemaan täkäläistä marssia. Laitoin merkille että marssissa oli huomattavasti enemmän väkeä, kuin vappukulkueessa.

Niin ovat ajat muuttuneet. Sitä saa jokainen miettiä, onko kommunistit vääräss vai pride porukka oikeassa, kun näin on käynyt.

• Anonyymi

Mikä estää marssimasta heteromarssia? Siitä vaan kyltti kouraan ja baanalle.

• Anonyymi

Sinulla vippaa päässä aikalailla. Hae apua !

• Anonyymi

Tämä kommentti on aloittajalle.

• Anonyymi

Tullut aina aika ajoin tavattua lapsia jotka on jo siinä kolmannella luokalla kertoneet, että he taitavat olla homoseksuaaleja...

Itse sitä on tietysti silleen että mitä v**** että ethän sinä edes tiedä miten niitä sun pissavehkeitä käytetään.

Ja niin vaan lapsesta kasvaa aito pesunkestävä homoseksuaali vaikka vanhemmat kuinka eheyttää.

Ei sitä pysty järjellä ymmärtämään, mutta niin sitä vaan joillakin lapsilla on se intuitio jo aika nuorena, että kaikki ei ole ihan niin kuin kaverilla.

• Anonyymi

Onhan se jo nyt vetoomus eduskunnalle menossa, että opetukseen lapsille ei pitäisi sallia sateenkaari-oppia. Ottakaa netistä selvää ja allekirjoittakaa laki-aloite. Minä olen sen jo tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se jo nyt vetoomus eduskunnalle menossa, että opetukseen lapsille ei pitäisi sallia sateenkaari-oppia. Ottakaa netistä selvää ja allekirjoittakaa laki-aloite. Minä olen sen jo tehnyt.

Silläkö se naapurinlapsi rupeaa kunnioittamaan sinun maailmankatsomusta?

• Anonyymi

Olen hetero, mutta lähden tänään mukaan juhlimaan Pridea.

• Anonyymi

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mitä se on heteroilta pois jos tytöt leikkii autoilla ja pojat nukeilla?

Ne kaikki naisia hakkaavat miehet ja selkään puukottavat naiset? Eiköhän niitä meillä ole jo tarpeeksi jos vaikka seuraava satavuotta kokeiltaisi jotain muuta?

• Anonyymi

Jokainen saa tykätä ihan kenestä haluaa.
      Olin tyttö, joka leikki autoilla ( joskus harvoin myös nukeilla ) . Siltikin olen aina ollut hetero, ja tulen olemaan.
      Autoleikit johtivat vain siihen, että ajauduin ajamaan autoa ammatikseni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      87
      3966
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1842
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      110
      1161
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1121
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      75
      1013
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      892
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      856
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      821
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      790
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      781
    Aihe