Hei, olisi tulossa ensi kuussa ensireissu ko reitille ja ei mistään oikein selvinnyt että miten reitillä on mahdollista/soveliasta peseytyä?
Hetta-pallas
5
873
Vastaukset
- Anonyymi
Miten kävi? Saitko itseäsi pestyä?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17909373m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Varmaan reissu tehty? Puroissa kainalot, varpaat, ja.... missä nyt tarvetta on. Puolivälissä Hannukurussa on sauna, maksullinen. Voi maksaa vaikka puhelimella, maksettiin jälkikäteen Pallaksella maalissa kun tuli kenttää. Oltiin rehellisiä. Reitillä tais olla vain pari lampea, jos lähet Hetasta niin alkupäässä. Toissa kesänä vesi jääkylmää.
- Anonyymi
Ajatus kannattaa hyväksyä että vaelluksilla hygienia voi jäädä vähemmälle. Kaikissa paikoissa ei välttämättä ole riittävästi vettä, kannattaa valita leiripaikka jokien ja järvien läheltä. Niistä myös saa käyttöveden. Myös kuivuus maastossa mahdollinen. Voi olla että ei pääse koko reissulla kunnolla pesulle, lopussa haju sen mukainen. Siksi vaihtovaatteet autoon mukaan. Jos menee julkisilla niin sitten vähän huonompi kantaa muiden varusteiden lisäksi puhtaat vaatteet. Moni valitsee kohteen sen mukaan että lähellä on hotelli tai vastaava jonne yöksi ja seuraavana päivänä vasta kohti kotia.
- Anonyymi
Pesee siellä missä vettä on. Ei ihmisen tarvitse päivittäin peseytyä, se on tällainen länsimaisen ihmisen joutava tarve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541