Hallituksessa on nyt yksi ministeri, joka ei nauti koko hallituksen luottamusta

Anonyymi-ap

"Tapaus Junnila seuraa hallitusta koko sen olemassaolon ajan. Tai ainakin niin kauan kuin Junnila on tehtävässä.

Elinkeinoministerinä Junnila matkustaa paljon eri maihin muun muassa vienninedistämismatkoille.

Näillä matkoilla hänen menneet tekonsa tulevat todennäköisesti nousemaan esiin aina uudelleen, vaikka Suomessa ne unohtuisivatkin ja perussuomalaiset pitävät tekojen muistuttamista vain vihervasemmiston ajojahtina."

HS 28.6.2023

22

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan mukavat olot ? Entä PS:llä ? Purra leikkii diktaattoria
      20 prossan kannatuksella.

      • Anonyymi

        Nyt edellisen hallituksen akat huutavat areena keskustelussa niistä asioista, joita heillä oli 4 vuotta aikaa parantaa. Voi jessus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt edellisen hallituksen akat huutavat areena keskustelussa niistä asioista, joita heillä oli 4 vuotta aikaa parantaa. Voi jessus.

        Voi jeesu, sinunko mielestä ei Corona ja sota Europassa tuonut aivan yllättäviä menoja. Leikatakko osipitänyt Corona aikana vai heti sen jälkeen.
        Tottakai olisi sinun aivoilla olisi kasvu kannattanut näivettää.
        Persut lupasivat ettei köyhiltäleikata, vai onko tämäkin muka opposittion ajojahtia.
        Kannattaisi Persujen ensin miettiä mitä tuli tehtyä neijänvuodenaikana.
        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
        Se ketä leikkiin ryhtyy täytyy se myös kestää.
        Suosittelen peiliinkatsomista Persut.


      • Anonyymi

        Nykyisessä hallituksessa on kaksi ministeriä jotka eivät edusta kansalaisten luottamusta ja ne kyllä edustaa rkp:tä. Kärjessä tämä Baja-maja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt edellisen hallituksen akat huutavat areena keskustelussa niistä asioista, joita heillä oli 4 vuotta aikaa parantaa. Voi jessus.

        Älä valehtele.
        Sari saisi Mustikit ja Mansikit kotio.
        Beng


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17909381M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Siinähän on oppositiolla räksytettävää,
      jos ei muuta puuhaa.
      Kiva nähdä montako välikysymystä
      ko herrasta oppositio saa aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Tarpeen mukaan, montako välikysymystä persu teki " rajat kiinni "

      • Just just...Sehän on opposition ase huutelun lisäksi.


    • Anonyymi

      Osoittiko äänestys, että heil Halla-aho on valtakunna todellinen johtaja ?

    • Anonyymi

      Junnilan yhteydenpito natsijärjestöjen kanssa ei lopu, menee vaan salaiseksi.
      Persujen kautta pääsee politiikkaan monenlaisia mätiä omenoita.
      Ei Junnilan "anteeksipyynnöillä" ja pahoitteluilla ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Palstan opposition kannattavien solvaajien , toivoisi sivistävän omaa puhettaan, ennen natsitustaan.

      • Anonyymi

        Hallituspuolueissahan juuri on ne natsittajat. Kokonainen puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituspuolueissahan juuri on ne natsittajat. Kokonainen puolue.

        Se on myös avoimesti rasistinen puolue. Sivistynyt ja älykäs ei ole rasisti.


    • Anonyymi

      Ymmärtäisi jo NTsi-ministeri lähteä vetämään !

      • Anonyymi

        Ymmärtäisi itse erota, mutta Purra ei anna raukan erota.
        Purran pakkomielteet johtaa PS:ää. Taustapiruna mestari.


    • Anonyymi

      Koko PS-puolue ei nauti luottamusta, mutta siitä ei ole äänestetty - vielä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jep. Helwetin kenkkua, kun kansa ei tykkää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ottaako PS suunnitelman käyttöön ja saavatko köyhät ja työttömätkin
      hihamerkin ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe