Eihän nämä nuoret tee enään mitään muuta kun kaahailee viritetyillä mopoilla YÖLLÄ. Voisivat kiltisti nopettaa yö kaahailut.
Kiteen nuoret
2
453
Vastaukset
- Anonyymi
Ajat muuttuu, luonnon luoma jalostuu.
Osaattiin sitä ennenkin. Nyt vain nuoren luonnollinen energia pääosin suuntautuu niihin asioihin, joista koituu muille haittaa.
Ennen tuota ohjausta suoritti pitkälti perheen pää. Tuo henkilö, kuten nyt on mainittava, omasi useimmiten maskuliiniset tunnusmerkit haarojen välissä. Luonnollisesti muodostuneet ilman yhteiskunnan kustantamaa henkilöpuolenvaihtoleikkausta.
Tuolloin edes osa luonnollisesta energiasta ohjattiin asioihin joista oli hyötyä.
Kaikki erilaisuus on nostettu tikun nokkaan ja ns normaalia ei ole enää olemassa. Ei ole terveitä, on vain liian vähän tutkittuja.
"Elä tukehu viisautees,
ku et pentuna tukehtunu paskaas".
Näin totesi äitini muinoin minulle.
Älykäs, vähän koulutettu, paljon oppinut NAINEN. Luonnostaan, ilman leikkausta.
Yhteiskunta taitaa tukehtua.
Huom !
Yhteiskunta olemme ME.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17909687d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226