Moi, eli suoraan asiaan laitoin kiinni derbi xtreme 2011 mopoon airsal 70cc sylinterisarjan ja nyt se vuotaa kahdesta kohtaan jäähäriä siitä kaasarille menevästä pienestä nipasta ja isosta letkusta joka tulee pytyn kanteen osaako joku kertoa miksi ja miten korjata. Pienessä letkussa kaasarille menevään on prikka joka kuuluukin siihen mutta silti vuotaa, isoon pääletkuun ei tullut prikkaa ja se vuotaa siltikkin olen kokeillut kiristää ja laittaa paremmin jo parin päivän ajan mikään ei auta. Kiitokset valmiiksi
Airsal alu 70cc vuotaa jäähdytysnestettä
4
632
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitää laittaa tiivisteteippiä kierteisiin jos ne kierteet vuotaa ja jos se letku vuotaa niin laitat sen paremmin kiinni ja termostaatin vittuun. Pienempi letku jos vuotaa niin uusi siihen kiinnike.
- Anonyymi
Joo kierteet just vuotaa ja termostaattia en laittanutkaan. Vielä semmonen kyssäri et miks mun syylärin ylhäältä valuu jäähärit kun ajan, ne kuplii ja vuotaa sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kierteet just vuotaa ja termostaattia en laittanutkaan. Vielä semmonen kyssäri et miks mun syylärin ylhäältä valuu jäähärit kun ajan, ne kuplii ja vuotaa sieltä.
En tiedä, varmaan perseilee kun ilmaa pääsee sisään tai joku muu tiiviste on huonosti myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785