Nykyajan valokatkaisijat

Anonyymi-ap

Sähköasentaja teki sähkötöitä, asensi uudet kytkimet. Sauna/kylpyhuone kytkimeksi tuli kolmikytkiminen. Niin huonosti tehtyjä kytkimiä että kun haluaa sytyttää vain yhden valon esim kylpyhuoneeseen niin syttyy myös saunaan tai toinen kytkin kääntyy puoleen väliin ja jää siihen "hilkulle"!
Ovat niin lähekkäin että kääntyvät kaikki. Lisäksi on kolmas kytkin poistoimurille. Joutuu käyttämään kahta kättä että kytkimet toimii oikein.
Eikö tuollaiset ole paloturvallisuus riski? Kipinävaara koska jäävät noin ns. huulille.

6

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kojerasioissa tulee helposti ahdasta johtimille ja tästä syystä itse kytkin jää usein pantteeseen ja
      jää vinoon tai pullistaa ulospäin ja painaa peitelevyäkin ( jossa on keinupainikkeet).
      Esimerkkitapauksessa johtimet ovat kuitenkin 1,5 neliömillin johtimia jotka huolellinen asentaja saa varmasti asennettua niin että painikkeet toimii jokainen kevyesti.
      Huonolaatuiset kojerasiat tai liian syvälle asennetut, halvat kojeet kytkimet heppoista peltiä jne ja kunnolla sopimaton peitelevy niin lopputulos on varmasti esitetyn kaltainen. Vielä kun on kelvoton asennevammainen asentaja niin tätä siitä syntyy......

    • Anonyymi

      Käytä jotain kynän tapaista jos olet niin rähmäkäpälä että et pysty painamaan vain yhtä kytkintä kerrallaan.

    • Anonyymi

      Oliko oikee sähkömies vai joku tuttu.
      Ostitko itse kytkimen tarjustalosta

      Pyydä asentaaja koejaamaan enen laskun maksua.

    • Anonyymi

      Kytkimen sovitus täsmälleen seinäpinnan tasoon on epäonnistunut. Kytkin irti ja uusi yritys!

      • Anonyymi

        Näin, asentajalle kutsu takuutöihin.


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että on huonosti asennettu, ja sähkäri ei ole kokeillut toimintaa asennuksen jälkeen. Takuukeikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe