Kiristimen voi ohittaa hypoylanhalla, voi käyttää sellaista ryöstäjä mitä sutoshköhommisa olen käyttänyt.
Vastaukset 12
- Anonyymi
entä jos kuristin kiristää ??
- Anonyymi
Autosähkö johtojen ryöstöjä kaikista epävarminmliitin mitä koskaan olen käyytänyt .
Aihetaa ennmmän ongelmia kun on mitään hyötyä.
Voihan sillä jonkin sisävalon hanskalokeeoon kytkee mutta ei mitään toimin. kannalta tärketä. Kannata. laitaa- Anonyymi
Helpointa on laitta kuristimeen tulevat jihdot molemmat saman liittimeen niin sähköpalon vaara poistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpointa on laitta kuristimeen tulevat jihdot molemmat saman liittimeen niin sähköpalon vaara poistuu
On se
- Anonyymi
Kanataa se aihetuutta sähköploja ja vikoja ir tunnistimeentai kopa toiminta häiriön
- Anonyymi
Alkon ohittaminen ei sinulle ainakaan näytä olevan helppoa...
- Anonyymi
Elikä et osaa
Miksi viitsit vastata
Äänestä ainkin SDP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikä et osaa
Miksi viitsit vastata
Äänestä ainkin SDPÄnestän TPS ja osan kakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Änestän TPS ja osan kakki.
Olen TPSL:n kannattaja ja äänestän sitä.
- Anonyymi
Ostan kaljan lidlestä ja viinat tuin kanarin konessa kotiin
- Anonyymi
Katsos vaan seniiliä juoppovaaria. On taas sen verran selvitty että sai lähetettyä viestin.
Huomenna on taas alkot auki joten juhlapäivä juoppovaarille. "
Ihan hullua sinun julkisesti levittää väärää tietoa minusta. Minä en tosiaan ole mikään juoppo, enkä varsinkaan ole vielä seniili.
Eilen oli kyllä niin rankat lumityöt, että otin saunan jälkeen yhden kupin kojakkia. Ei niin pieni määrä tee minun kaltaisesta kokeneesta miehestä vielä juoppoa.
- Anonyymi
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Ammattina aloitusvalittaja
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14774Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45539
- 45498
- 47485