Asun keskustan alueella ja lähete tehtiin Helsingin kaupungille. Aiemmin kokemusta Kalasataman poliklinikasta, mutta huonoja kokemuksia oli, koska haastatteluja teki psykologi.
Millä poliklinikalla kaksisuuntainen mielialahäiriö todetaan
5
694
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai se voidaan todeta, millä tahansa poliklinikalla. Tiedä sitten minne sinut lähetetty - ehkäpä kotiasi lähinnä olevalle? Näin ainakin minulle.
- Anonyymi
Mulla on montaa poliklinikkaa mm. Laakson psykiatrian poliklinikka, mutta silti pistettiin Kalasatamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on montaa poliklinikkaa mm. Laakson psykiatrian poliklinikka, mutta silti pistettiin Kalasatamaan.
Eikö sitä voi itse valita? Näkeekö jostain, mikä poliklinikka on vähiten tukossa?
Sitten on myös, ainakin ollut, kaksisuuntaisen mielialahäiriön tutkimus- ja hoitokeskus Aurorassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitä voi itse valita? Näkeekö jostain, mikä poliklinikka on vähiten tukossa?
Sitten on myös, ainakin ollut, kaksisuuntaisen mielialahäiriön tutkimus- ja hoitokeskus Aurorassa.Viime vuonna en voinut itse valita. Aurora olisi toinen hyvin lähellä itseäni oleva paikka. Oikeastaan netistä löytyneen kuvauksen perusteella unelma ja sopiva paikka diagnoosille.
Tein eilen uudelleen MDQ-testin. Vastasin kyllä 11/15 kysymykseen. Kirjoitin vieläpä montaa sivua ylös jokaiseen kysyttyyn kohtaan erikseen, mitä milloinkin tapahtui. Mulla on masennuksen myötä huonontunut lähimuisti, joten usein liian montaa asiaa jäänyt sanomatta. Kirjoittaminen on helpottanut elämää, vaikka se tuntuu silloin tällöin ylivoimaiselta. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17909879R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559