Olen uusi Nakkilassa. Löytyykö täältä kerhoja alle 3v ? Muita kuin urheiluun liitettynä. Harraste kerhoja, ei srk kerhoja. Onko mitään?
Nakkilan kerhot
9
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kunnantalolla voisi olla vastaavan ikäisen vastaavaa toimintaa
- Anonyymi
Eipä täällä kyllä mitään ole. Surkee tilanne myös vanhemmallekkin väestölle. Hieno liikkahalli mutta ei ole näille ikäryhmille. Kuntosali on mut miten sinne huonojalkaset pääsee. Juoksurata on parin kolmen harrastajan käytössä. Olis varmasti käyttäjiä laidasta laitaan. Vesijumppaa, vauvauintia jos siinä olis vettä. Päättäjät Nakkilassa on 👎👎🖕🖕
- Anonyymi
Nakkilan päättäjät eivät kuuntele yhtään kuntalaisten enemmistön toiveita ainoastaan muutaman kuntapoliitikon sekä kunnan viranhaltijan edut otetaan kiitettävästi huomioon.
- Anonyymi
Ei oo mitään ollu koskaan
- Anonyymi
nakkilan rahat menöö yhden urakoitsijan kynätunteihin
auraa jopa kesällä ja toverit hyväksyy laskut, tiedossa on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nakkilan rahat menöö yhden urakoitsijan kynätunteihin
auraa jopa kesällä ja toverit hyväksyy laskut, tiedossa onEi ny sentään voida tuolla lailla kunnassa toimita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ny sentään voida tuolla lailla kunnassa toimita.
Kymmeniä vuosia mennyt suunnaton määrä kunnan/kuntalaisten rahoja
lakaistaan vain pöydän alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmeniä vuosia mennyt suunnaton määrä kunnan/kuntalaisten rahoja
lakaistaan vain pöydän alle.Kuka urakoitsija tuolla lailla toimii kilpailutuksen kautta yleensä hommat jaetaan ?
- Anonyymi
Mihin alle 3-v tarvitsee kerhoja?
- Anonyymi
Naapurikunnan merstolassa on vissiin jokin kerho?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516923Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414614HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972637- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171034mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91002