Sairas kehopositiivisuusrutto!...

Anonyymi-ap

Ihmisen kuuluu olla hoikka. Ei yhtään ylimääräistä. Syyt:

1. Jaksat liikkua ja olo on ihana
2. Löydät kumppanin ja sinua ihaillaan
3. Voit pukeutua mihin tahansa vaatteeseen ja näytät hyvältä

Mallit on aina ennen olleet hoikka. Pluskoko on nykyajan oksettavaa ja sairasta yhteiskuntaa. Hyi olkoon. Ihanne bmi ihmiselle olisi 16-20. Jos menee yli niin pikkuhiljaa alkaa läskit ja jenkkakahvat paistaa. Tsemppiä hoikkuiteen kaikille ja pluskokoiset hankkimaa apua ongelmaanne.
Itse olen vähäsen alipainoinen mutta näytän kauneimmalle noin 7 kg alipainoisena. Bmi hieman alle 15 on oma ihanne, sillon kaikki vaatteet näyttävät hyviltä sirossa kropassa. ❤️

15

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      BMI alle 15 menee jo alipainon puolelle. Sinun sanomisesi toisaalta ovat kuin pieru meressä, niillä ei ole mitään painoarvoa. Enkä muutenkaan laske arvoa jonkun nimettömän kirjoituksille verkossa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­f­­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17910936A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sopusuhtainen on paras, mutta lisäksi saa olla vähän liian hoikka tai vähän liian lihava. Todelliset ääripäät eivät viehätä silmää.

      Tärkeintähän itse kullekin lienee terveys. Jos jaksaa hoitaa työnsä, arkiaskareensa ja nousta vaikkapa pari kerrosta rappusia pahasti hengastymättä, eikös se ole ookoo? Vähästä, yksipuolisesta tai pelkästä huonosta syömisestä voi seurata puutoksia, mutta sairaus voi iskeä meihin kaikkiin.

      Kuolema tietenkin korjaa lopulta, mutta lähteekö kengät jalassa ja pää edellä, siihen voi vain yrittää parhaansa mukaan vaikuttaa,kukaan ei kuitenkaan saa päättää itse.

    • Anonyymi

      Aloittaja, haista sinä p...a!

    • Anonyymi

      Itse olen ylipainoinen, ja aivan tyytyväinen elämääni, sekä itseeni.
      Minua ei haittaa, jos joku muu on eri mieltä.
      Tavallaan ihan valitettavaakin, jos/kun ihmiset ottavat toisten asiat huolikseen ja murheikseen, jopa tuntemattomienkin.

      Kenenkään ei kuulu olla mitään, jokainen saa olla sellainen kuin on.

    • Anonyymi

      No ei täällä ollut onneksi ku yksi närkästynyt ihminen. Aloitin keskustelun aika kärkkäästi, koska olen todella suorapuheinen ja kaikilla on sananvapaus, onneksi. ❤️

      Mielestäni kehopositiivuus on vaarallista. Se lisää lihavuutta. Tämä on ihan tosi juttu...

      Ap

      • Anonyymi

        Sä olet ymmärtänyt tuon termin väärin, ja ilmeisesti ihan tarkoituksellisesti. Kyseessä ei ole suinkaan mikään lihavuuden ihannointi. Enemmänkin se, että ihmiset olisivat sinut oman kroppansa kanssa, kokoon katsomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ymmärtänyt tuon termin väärin, ja ilmeisesti ihan tarkoituksellisesti. Kyseessä ei ole suinkaan mikään lihavuuden ihannointi. Enemmänkin se, että ihmiset olisivat sinut oman kroppansa kanssa, kokoon katsomatta.

        ”Kehopositiivinen” ja ”mielenterveyskuntoutuja” olivat aikoinaan positiivisia ilmauksia, mutta nyt niitä käytetään usein ironisesti ja negatiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kehopositiivinen” ja ”mielenterveyskuntoutuja” olivat aikoinaan positiivisia ilmauksia, mutta nyt niitä käytetään usein ironisesti ja negatiivisesti.

        On sitten hyvä, että osaan nauraa itselleni.
        Olen nimittäin itse kehopositiivinen mielenterveyskuntoutuja ( ja kaiken lisäksi ylipainoinen ).
        Muiden ehkä mahdollinen negatiivinen ajattelu minusta on niiden muiden ongelma, ei minun.


    • Anonyymi

      Itse käsitän kehopositiivisuuden lähinnä sillä tavalla, että kunhan ihminen suhtautuu omaan kehoonsa positiivisesti, se on hyvä.
      On varmasti laajempikin juttu tuo kokonaisuus, mutta eiköhän se ole aika henkilökohtainen asia, millainen kenenkin keho on, ja kaikki muu siihen liittyvä.
      Ei pitäisi kuulua muille.

      • Anonyymi

        Suomalaisista aikuisista 65 % on ylipainoisia.

        Kehopositiivisuus ylipainon yhteydessä on yes ainoastaan yhdestä syystä: jos 2,5 miljoonaa ihmistä ryhtyisi kehonegatiiviseksi, psykiatrit, psykologit ja psykoterapeutit loppuisivat kesken. Ja asiaa vastaavat lääkkeet. Pään hoito on nyt jo kortilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista aikuisista 65 % on ylipainoisia.

        Kehopositiivisuus ylipainon yhteydessä on yes ainoastaan yhdestä syystä: jos 2,5 miljoonaa ihmistä ryhtyisi kehonegatiiviseksi, psykiatrit, psykologit ja psykoterapeutit loppuisivat kesken. Ja asiaa vastaavat lääkkeet. Pään hoito on nyt jo kortilla.

        Lääkkeet eivät varmaankaan loppuisi kesken, vaan lääkeyhtiöt löisivät rahoiksi vielä runsaammin kuin nykyään.


    • Anonyymi

      Ei ole hyvän näköistä jos aikuinen ihminen pelkkä korostuneen iso pää tikkuvartalossa. Lihaksia pitää olla. Näyttää elinvoimaisen vastakohdalta luisevana.

      • Anonyymi

        Kuka tykkää mistäkin. Missä kenenkin silmä lepää.
        Katsojastahan se on kiinni, mitä ja miten hän näkee esim. toisen ihmisen.
        Jotkut tykkäävät laihemmista, jotkut tukevammista, jne.
        Silti on jokaisen ihmisen oma asia, millainen itse on.
        Siihen ei pitäisi muilla olla mitään sanomista, ainakaan pahasti.


    • Anonyymi

      BMI on vain suuntaa antava suhdeluku joka sellaisenaan ei välttämättä kerro mitään.
      Mies. 80v. Pituus 172cm. paino 79,9kg. BMI 27.
      Rasva 12,9%!!!! Viitealue normaali 10 - 20.
      Vatsaontelon viskeraali 57,1. Yleinen tavoite 100 tai alle. Ikäluokkani viitemaksimi noin 150.
      InBodyn analyysin mukaan olen BMI lukemasta huolimatta ihannepainossani!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe