Persuhallitus aloitti räpiköinnin

Anonyymi-ap

Jokunen viikko sitten ennustin notta syksyllä nähdään kunnon ohjelmaa persuhallitukselta. Olin väärässä.

Sirkus alkoi jo kesäkuussa.

93

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kokoomushallitus pölvästi.
      Kokoomus on pääministeripuolue pölvästi.

      • Anonyymi

        Persun on aivan turha räkiä.

        Persuhallitus on persuhallitus ja sirkus jatkuu ja paranoo....


      • Anonyymi

        Viime vaalikaudella Keskusta oli "pönkäpuolue" persujen propagandassa päivästä toiseen.
        Ovatko persut nyt Kokoomuksen pönkäpuolue vai itsellinen toimija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vaalikaudella Keskusta oli "pönkäpuolue" persujen propagandassa päivästä toiseen.
        Ovatko persut nyt Kokoomuksen pönkäpuolue vai itsellinen toimija?

        Persut ovat nyt Kokoomuksen pönkäpuolue, kuten Junnila ei osaa itse maksaa kokoomusjohtoisen Sanoma Media Oyj:n laskujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persun on aivan turha räkiä.

        Persuhallitus on persuhallitus ja sirkus jatkuu ja paranoo....

        Se on kokoomuksen Petteri Orpon johtama hallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kokoomuksen Petteri Orpon johtama hallitus.

        Petteri on pelkkä joomies persujen sirkuksessa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­y­­m­­f­­­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911225X

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Persujen pesukarhuministeri porskuttaa viherpunikkien kiirastulessa.

    • Anonyymi

      Pesukarhuministeri tiensä päässä.

      • Anonyymi

        Oli oikein että Vilhelm Junnila vaihdettiin toiseen ministeriin. Itse en olisi valinnut Wille Rydmania.


    • Anonyymi

      Pesukarhuministeri ulos niskaperseotteella. Hyvä niin.

    • Anonyymi

      Persuruput ovat vaiti.

    • Anonyymi

      Mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        No kun persuruput ovat hiljaa.


      • Vittu hei. Ei mitenkään liity Suomen Maalaisliittoon.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vittu hei. Ei mitenkään liity Suomen Maalaisliittoon.

        Pallopaitulia kiukuttaa vietävästi, kun sadistiset äärioikeistovoimat kärähtivät fasismistaan? Orpon äärioikeistohallituksen tulevaisuus uhattuna, joten joko piankin vaadit Halla-ahoa kompaten panssareita kaduille? Alfred Rosenberg pyörähti jo haudassaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pallopaitulia kiukuttaa vietävästi, kun sadistiset äärioikeistovoimat kärähtivät fasismistaan? Orpon äärioikeistohallituksen tulevaisuus uhattuna, joten joko piankin vaadit Halla-ahoa kompaten panssareita kaduille? Alfred Rosenberg pyörähti jo haudassaan?

        Punakaartiko sen meinaa kaataa? Voipi käydä taas hullusti.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Punakaartiko sen meinaa kaataa? Voipi käydä taas hullusti.

        Myönsit siis äärioikeistolaisen fasismin ihailusi, kun et sitä kieltänytkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myönsit siis äärioikeistolaisen fasismin ihailusi, kun et sitä kieltänytkään?

        Kommarille en myönnä mitään. Jokos on upseerit valittu huutoäänestyksellä.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kommarille en myönnä mitään. Jokos on upseerit valittu huutoäänestyksellä.

        Niin jos et ole persu, olet kommunisti?


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Punakaartiko sen meinaa kaataa? Voipi käydä taas hullusti.

        Kahden päivän yhtäjaksoinen hienon konjakin ryypiskely saa aggressiviset mielihalut liikkeelle. Niin kävi Purrallakin. Purra olis ampunut pussillisen koululapsia, sinä kai sitten naaputin puusta oravan?

        Emme elä enää vuodessa 1918, nyt 2023...yli sata vuotta sitten ja sun punakaartit kummittelee edelleen. Onko jo syytä hienon missimuijan soittaa ampulanssi tai poliisi paikalle vai ottiko muija hatkat.

        Kuka suo oikeasti kestää?


    • Anonyymi

      Taitaa tästä tulla tuon hallitusohjelman puitteissa melkoinen sirkus.

      On siellä sellaisia kirjauksia, kuten tuo omistus asuntojen asumistuen lopettaminen joka on täysin käsittämätön päätös joka edellyttää viuokra asumistuotannon lisäämitä,sillä omistyús asunto muoto ei tuon jälkeen ole enää kannutava asumis muoto.Toisaalta kun vuokra asumis muoto kasnaa on asumis tuli järjetelmänä edelleen olemassa jolloin tuossa suhteessa ei ole nähtävissä meno helpoitusta vai vaikeuksia. Yhdeksi niitä saattaa muodostua työnteko ,sillä suuri osa palkansaajilta joutuu turvautumaan asumistukeen jolloin tuo johtaa pahimmassa tapauksessa yhteiskunta muodon muutokseen sosialistisempaan suuntaan. Varsin erikoinen ratkaisu porvaris hallitukselta. Nämäkö on niitä toimia jolla työntekoa tehdään houkuttelevammaksi?

      Toimella tehdään omistamisesta ja yrittämisestä lähes rankaistavaa, jakaen kansa kahteen kastiin jossa toisilla on oikeus asumistukeen asumismenon perus osan osalta ja toisilla ei.

      • Anonyymi

        Jos ei pysty asumaan omillaan omistusasunnossa, voi asunnon myydä ja siirtyä vuokralle.

        Omaisuushan on hankittu käyttöä varten ja jos tulot eivät riitä omaisuuden hallintaan niin myydään pois ja syödään rahat. Eikä seistä jonossa sossun ovella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei pysty asumaan omillaan omistusasunnossa, voi asunnon myydä ja siirtyä vuokralle.

        Omaisuushan on hankittu käyttöä varten ja jos tulot eivät riitä omaisuuden hallintaan niin myydään pois ja syödään rahat. Eikä seistä jonossa sossun ovella.

        Vittu hei. Omistusasumista on tuettu jo verovähennyksillä.
        Siis vittu saako meillä tosiaan sosiaalitukea jos ei ole varaa omistaa?
        Myyntiin vaan silloin.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vittu hei. Omistusasumista on tuettu jo verovähennyksillä.
        Siis vittu saako meillä tosiaan sosiaalitukea jos ei ole varaa omistaa?
        Myyntiin vaan silloin.

        Köyhät asuu vuokralla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät asuu vuokralla.

        Vittu sinähän se köyhä olet kun olen asuntolsinojesi korkoja maksellut.
        Vituttaako velkaorjuus peräkylässä noin?
        Mulla. on kellarissa sadan tonnin edestä italialaisia maantiepyöriä sulla velkaa.
        Vittu hei.


    • Anonyymi
      • Siis jos palkka ei riitä elämiseen on otettava toinen työ tai kiristettävä vyötä. Tupakkaan ja kaljaan kyllä rahaa riittää.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siis jos palkka ei riitä elämiseen on otettava toinen työ tai kiristettävä vyötä. Tupakkaan ja kaljaan kyllä rahaa riittää.

        Asumistukea saavat myös monet yksinyrittäjät joilla työtulot jäävät pieniksi vaikka tekevät pitkää päivää.

        Mutta sinuna vähentäisin kaljottelua ja lopettaisin tupakoinnin tyystin, jolloin pärjäisit paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asumistukea saavat myös monet yksinyrittäjät joilla työtulot jäävät pieniksi vaikka tekevät pitkää päivää.

        Mutta sinuna vähentäisin kaljottelua ja lopettaisin tupakoinnin tyystin, jolloin pärjäisit paremmin.

        Voi vittu hei. Kukaan ei pakota yksinytittäjäksi ja silloin kyllä homma on pielessä jos kassavirtaa ei ole.
        Eikö kannattaisi nostaa myymänsä palvelun tai tuotteen hintaa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siis jos palkka ei riitä elämiseen on otettava toinen työ tai kiristettävä vyötä. Tupakkaan ja kaljaan kyllä rahaa riittää.

        Niin, pitäähän se jonkun tietysti sinutkin elättää, kun et niillä kansalaispisteilläsi taida pysyä hengissä.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siis jos palkka ei riitä elämiseen on otettava toinen työ tai kiristettävä vyötä. Tupakkaan ja kaljaan kyllä rahaa riittää.

        Huomio, huomio, sinähän et tiedä lapsiperheiden elämästä mitään, etkös ole kehunut et sinulla ei lapsia ole? Ostapa koko vaatesetti kasvaneille lapsille, joiden vaatteet menneet pieneksi, hmmmmm...siinä esim. kolmen lapsen lapsilisillä ei saa kuin kolmet lenkkarit. Paljonko luulet vaatteisiin menevän ennen koulun alkua...riittäskö sun eläkkeestä tahi palkasta sipaistuna pari tonnia.

        Luuletko, että kaikki ostaa kaljaa ja tupakkaa, kuten Purran rääsyläisporvaripersut?
        Kyllä siinä persuilla on selittämistä, kun omat ministerit toimeentulo- ja takuueläkepersujen pussista vie rahat, leikkaamalla kaikesta!

        Nyt kun maalta on muutettu kaupunkeihin, juuri maalaisia on yllättänyt asumisen kalleus ja niillehän sitä asumislisää on mätetty kutrn ryysyläisporvaripersuillekin. Ei sitä juurikaan omissa asunnoissa asuvile ole jaettu,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomio, huomio, sinähän et tiedä lapsiperheiden elämästä mitään, etkös ole kehunut et sinulla ei lapsia ole? Ostapa koko vaatesetti kasvaneille lapsille, joiden vaatteet menneet pieneksi, hmmmmm...siinä esim. kolmen lapsen lapsilisillä ei saa kuin kolmet lenkkarit. Paljonko luulet vaatteisiin menevän ennen koulun alkua...riittäskö sun eläkkeestä tahi palkasta sipaistuna pari tonnia.

        Luuletko, että kaikki ostaa kaljaa ja tupakkaa, kuten Purran rääsyläisporvaripersut?
        Kyllä siinä persuilla on selittämistä, kun omat ministerit toimeentulo- ja takuueläkepersujen pussista vie rahat, leikkaamalla kaikesta!

        Nyt kun maalta on muutettu kaupunkeihin, juuri maalaisia on yllättänyt asumisen kalleus ja niillehän sitä asumislisää on mätetty kutrn ryysyläisporvaripersuillekin. Ei sitä juurikaan omissa asunnoissa asuvile ole jaettu,

        Pitääkö niitä lapsia hommata jos siihen ei ole varaa?


    • Anonyymi

      Työmarkkinat on se johon Suomessa olisi tullut kiinnittää aiemmin huomiota ja niiden osalta palkka rakenteen kehitykseen ,sekä ostovoimaan talousrakenteen säilyttämiseksi. Palkka rakenteiden murennuttua tilanne on ajautunut siihen että monista aloista on tullut matalapalkka aloja ja sen seurauksena valtiolliset kustannukset ovat nousseet ,sillä työssäkäyvät joutuvat turvautumaan asumistukiin.

      Tuo on seurausta markkinatalous vetoisesta johtamisesta ja vuosittain kasvaneita voitontavoitteluita .Samoita syitä jotka ovat maassamme aiheuttaneet irtisanomisaaltoja ja sen myötä työttömyyttä.

      • Anonyymi

        Jos ei työ vieraalla maistu voi aina ryhtyä yrittäjäksi ja voitontavoittelijaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei työ vieraalla maistu voi aina ryhtyä yrittäjäksi ja voitontavoittelijaksi.

        Typerän yleistävä esitys! Yrittäjäksi ei pidä alkaa, ellei omaa kykyä ja ominaisuuksia siihen puuhaan. Seurauksena vain turhia konkursseja.


    • Anonyymi

      Persut ovatkin enimmäkseen natsi- ja salaliittohörhöjä-

      • Anonyymi

        Eivät ole natseja. Höpö höpö. No, on siellä kaksi. Peltokangas ja Junnila.


    • Anonyymi

      Erämaahan eksyin kerraan...

      Iita on persun paras ystävä.

      • Anonyymi

        Iita pistää persut ruotuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iita pistää persut ruotuun.

        Iita sanoo persujen olevan natseja, onko se oikein?


    • Anonyymi

      Nyt rupesi natsia löytymään sieltä ja täältä solkenaan.

      Tätä Lindmania ei heti olisi arvannut natsiksi mutta samoissa porukoissa näkyy sekin heiluneen.

      • Anonyymi

        Mitä me tehdään tämän punikki Antankin kanssa. Onko se natsi vai tyhmä?

        Ja pysyykö Rydmanin kädet taskussa?


    • Anonyymi

      Aadolf Linttaman, heil hit...

      • Anonyymi

        Antasta tulee hyvä puheenhoitaja demareille, säilyy kuri ja järjestys soppatykillä miekkareissa persuhallitusta vastaan.


      • Anonyymi

        Onko ÄO:si 55 %?


    • Anonyymi

      Naton huippukokouksessa nähdään ainoastaan persuhallituksen vasemmistosiipi paikalla.

      • Anonyymi

        Ne natsit ovat siinä sisulaisessa oikeistosiivessä.


    • Anonyymi

      Persuministereistä ei ole kuulunut koko viikonloppuna mitään. Onkohan ne sammuneet saunaan?

      • Anonyymi

        Niitä nakellaan ulos niskaperäotteella ulos milloin mistäkin.


      • Anonyymi

        Sannan kanssa jauhosaunassa?


      • Anonyymi

        Ne on joukolla menneet sylkeään ihmisten päälle ja ahdistelemaan tummaihoisia lapsia. Purran pyynnöstä kai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan kanssa jauhosaunassa?

        Sannahan ilmoitti, ettei noiden rääsyläisporvaripersujen kanssa hallitukseen mene, ne on varmaan pesemässä Sari Essayahin selkää saunassa...Petteri pälyilee koivikossa!


    • Anonyymi

      NatsiAntti on pöyristynyt Purran suhinoista, joissa sylki lentää musulmaanilta.

      • Anonyymi

        Hyvinvoivia somaleita nahkatakeissaan työaikaan Sellossa on ilo katsella.

        Suomi on hyvä maa ihmisen olla ja elää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinvoivia somaleita nahkatakeissaan työaikaan Sellossa on ilo katsella.

        Suomi on hyvä maa ihmisen olla ja elää...

        Kaikkien pitää rakastaa somalia, Sauli sanoi niin.


    • Anonyymi

      Suomen Keskustan palstalla, eikä sanaakaan Suomen Keskustasta, miksi?

      • Anonyymi

        Annikakin juhli huolella Sannan tapaan viikonloppuna?


      • Anonyymi

        Kerro vielä mikä on "puninki"?


    • Anonyymi

      Hyssyttelyn on loputtava kirjoittaa Helsingin sanomat.

      Somali on siis ansainnut sosiaalitukensa.

      • Anonyymi

        Hallitus ei kaadu tähän kirjoittaa Orpo. "Lisäämme tukia osattomille somaleille" jatkaa Orpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus ei kaadu tähän kirjoittaa Orpo. "Lisäämme tukia osattomille somaleille" jatkaa Orpo.

        Somali tienaa enemmän sossun palkkalistoilla kuin demariduunari lapion varressa. Jippii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somali tienaa enemmän sossun palkkalistoilla kuin demariduunari lapion varressa. Jippii.

        Sehän on vain oikeus ja kohtuus. Miksei demari mennyt oikeisiin töihin?


    • Anonyymi

      Demarit kyttää.

    • Anonyymi

      Riikka räpiköi ankarasti salkku kainalossaan mutta rantaa ei näy?

    • Anonyymi

      Peltokangas pissi pienenä saunakiuluun ja haju oli kiukaalla ankara.

      • Anonyymi

        Peltokangas on tainnut pissiä moneen muuhunkin paikkaan?


    • Anonyymi

      Kerrankin olen Halla-ahon kanssa samaa mieltä. Eduskuntaa ei kutsuta koolle Purran takia.

      • Anonyymi

        Nyt on Halla-ahon pysyttävä lujana, ehtii sitä äänestellä syksylläkin.


    • Anonyymi

      Persujen hallituspolku on RKP:n taskussa. Voi noita reppanoita.

      Nyt ei auta muu kuin persujen uhriutuminen, nehän ovatkin hyviä siinä.

      • Anonyymi

        Nyt on vain persujen otettava nöyrästi lakki päästä ja mentävä ripittäytymään rantaruotsalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on vain persujen otettava nöyrästi lakki päästä ja mentävä ripittäytymään rantaruotsalaisille.

        Mitä matu mutisee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä matu mutisee?

        Kyrsiihän se persua mutta minkäs teet?

        Eikun nöyränä tekemään parannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrsiihän se persua mutta minkäs teet?

        Eikun nöyränä tekemään parannusta.

        Saapa nähdä, saavatko Hendriksson ja Orpo riisuttua PS-puolueelta rasismin aseensa. Suostuuko Purra siihen, ettei ministerijoukkueestaan tule enää ensimmäistäkään vähänkään rasismiin viittaavaa kommenttia tai kirjoitusta vaan turvat pidetään tukossa ja visusti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saapa nähdä, saavatko Hendriksson ja Orpo riisuttua PS-puolueelta rasismin aseensa. Suostuuko Purra siihen, ettei ministerijoukkueestaan tule enää ensimmäistäkään vähänkään rasismiin viittaavaa kommenttia tai kirjoitusta vaan turvat pidetään tukossa ja visusti?

        Pakkohan se on, jos meinaa ajella mustan auton takapenkillä.
        Se tekee hipiälle hyvää hiukan nöyrtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrsiihän se persua mutta minkäs teet?

        Eikun nöyränä tekemään parannusta.

        Matu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on, jos meinaa ajella mustan auton takapenkillä.
        Se tekee hipiälle hyvää hiukan nöyrtyä.

        Tuo hallitus ohjelma on EK käden jälkeä ja osittaa Perussuomalaisten kannalta täyttä moraalittomuutta lähteä hallitukseen tuollaisella ohjelmalla, sekä moraalittomuutta äänestäjiään kohtaan.

        Kokoomukselle tilanne on Win Win tilanne:
        Perus Suomalaisia on pidetty työväen asialla olevina ja nyt tuo vastustus on hallitusyhteistyön tekemisen kautta murrettu. Suraus on se että kokoomuksen kannatus lisääntyy omien keskuudessa teki he nyt mitä tahansa ,sillä he selkeästi pyrkivät ajamaan työehdot alas ja takaamaan halpatyövoiman saannin .Perus Suomalisten äänestäjäkunta taasen jää tyhjän päälle. mitä luulette että käy PS:n kannatukselle tämän jälkeen? Joku taitaa nauraa partaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo hallitus ohjelma on EK käden jälkeä ja osittaa Perussuomalaisten kannalta täyttä moraalittomuutta lähteä hallitukseen tuollaisella ohjelmalla, sekä moraalittomuutta äänestäjiään kohtaan.

        Kokoomukselle tilanne on Win Win tilanne:
        Perus Suomalaisia on pidetty työväen asialla olevina ja nyt tuo vastustus on hallitusyhteistyön tekemisen kautta murrettu. Suraus on se että kokoomuksen kannatus lisääntyy omien keskuudessa teki he nyt mitä tahansa ,sillä he selkeästi pyrkivät ajamaan työehdot alas ja takaamaan halpatyövoiman saannin .Perus Suomalisten äänestäjäkunta taasen jää tyhjän päälle. mitä luulette että käy PS:n kannatukselle tämän jälkeen? Joku taitaa nauraa partaansa.

        Lisäisin vielä.
        1. 2 viikon palkaton harjoittelu työsuhteen alussa.
        2. Ylitöihin määrätään ei pyydetä.
        3. Hierarkian kunnioitus eli esimiestä puhutellaan asianmukaisesti.
        4. Järjestäytymättömien työntekijöiden suojelu Ay-satraapeilta.
        5. Lauantai 6 tunnin työpäiväksi.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Lisäisin vielä.
        1. 2 viikon palkaton harjoittelu työsuhteen alussa.
        2. Ylitöihin määrätään ei pyydetä.
        3. Hierarkian kunnioitus eli esimiestä puhutellaan asianmukaisesti.
        4. Järjestäytymättömien työntekijöiden suojelu Ay-satraapeilta.
        5. Lauantai 6 tunnin työpäiväksi.

        Ja työleireille loput?


    • Anonyymi

      Upeaa on katsella miten persujen uho pikkuhiljaa hiipuu ja niska menee nyökälleen.

      • Anonyymi

        Mitä matu mutisee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä matu mutisee?

        Persulla hermo piukeana?


    • Anonyymi

      Näyttää tilanne hetkeksi rauhoittuvan, Halla-aholla oli sen verran munaa ettei kutsunut eduskuntaa koolle. Syksymmällä sitten taas rähinä jatkuu kiivaana.

    • Anonyymi

      Lupaavaa kehitystä on jo havaittavissa hesarin gallupissa, miinus yksi prosentti ja vauhti kiihtyy loppuvuonna. Ilmeisesti kaikki persuja äänestäneet eivät ole aivan kahjoja.

    • Anonyymi

      Entiset siniset kertovat synkkää tarinaa persunatseista. Ei hyvältä näytä.

      • Anonyymi

        Media on suojellut persuja. Kysymys kuuluu: "Miksi"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Media on suojellut persuja. Kysymys kuuluu: "Miksi"?

        Nyt persut ovat vetäytyneet perunakuoppaan murjottamaan. Rantaruotsalaiset ovat ikäviä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Media on suojellut persuja. Kysymys kuuluu: "Miksi"?

        Kokoomuksen mahtikäskyllä persujen rikkeitä salataan?


    • Anonyymi

      Kuukauden ajan persuteatteri on esiintynyt täysille katsomoille.

    • Anonyymi

      Persut räkivät edelleen törkeästi Suomen Keskustan päälle. Ei minkäänlaisia käytöstapoja noilla vajakeilla.

      • Anonyymi

        Persuvajakit riehuvat tällä saitilla aamusta iltaan.


    • Anonyymi

      Saadaanko joululahjaksi tieto hallituksen hajoamisesta ?

      • Anonyymi

        PersuMarihan esiintyi tänään jämeränä: Raja kiinni ja fillarit myyntiin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe