Mites on lähtenyt homma käyntiin? :)
Uusi hallitus
35
685
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin !!orpokin on tyytyväinen kun lyö laudalta Marinin maailmanmaineen !!
- Anonyymi
Todella hyvin. 1. Idiootti, laskunsa maksamatta jättänyt, koulutus ja työelämänsä valehdellut natsi jo eronnut ministerin paikaltaaan. Minkähänlainen veijari saadaan tilalle ?
- Anonyymi
Purra on kyllä varsinainen hupiakka!!!
- Anonyymi
Ja Sheikki hupi ukko. Junnilalla ja Sheikillä paljon yhteistä. Laaksolle tiedoksi, jos koulu on jätetty kesken, se ei ole tutkinto.
- Anonyymi
Ihan odotetusti ...
- Anonyymi
Junnila vitsaili vaan!
- Anonyymi
Ihan hyvin on lähtenyt. Oppositio kaivelee pa*kat housuissa jotain vuosikausia vanhoja asioita ja keksii niistä toinen toistaan mielikuvituksellisempia "asiayhteyksiä". Esim luku 88 tarkoittaa kuulemma HH.
Miten sitten loisivat apinat voi kuitenkin pukeutua (ja jopa vaatimalla niitä KELAsta vaativat) Helly Hansenin takkiin , siinähän on samat kirjaimet!- Anonyymi
Tää 88 vertaus Hitleriin tuli Junnilalta. Eikö persua naurata enää ?
- Anonyymi
Kysy asiaa sieltä KELAsta kun siellä niin usein asioit. Tuliko Junnilalta housuun kun piti erota ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy asiaa sieltä KELAsta kun siellä niin usein asioit. Tuliko Junnilalta housuun kun piti erota ?
Kysy Junnilalta, juntti!
- Anonyymi
Seuraavaksi lähtee Halla-aho. Nautin tästä!
- Anonyymi
Kokoomus antoi äänestyksessä luottamuksen Junnilan osalta. Parin päivän päästä Junnila sai lähdöt hallituksesta. Orvon mielestä ainoa ja oikea ratkaisu vaikka itse puolueensa kanssa äänestivät että Junnila saa jatkaa.
Purra sanoi että jos Junnila joutuu eroamaan niin Persut kaataa hallituksen. Ei ainakaan vielä Persut ja Purra ole olleet sanojensa takana.
Sirkushuveja tiedossa siihen saakka kun päätetään pitää uudet vaalit.- Anonyymi
Kuten ihan itse kirjoitit, Purra todellakin sanoi että JOS Junnila JOUTUU eroamaan. Ei JOUTUNUT vaan erosi itse.
Olet ilmeisesti niitä käyräleukaHenriksonin rantaruotsalaisia håmåystäviä kun et ymmärrä suomea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten ihan itse kirjoitit, Purra todellakin sanoi että JOS Junnila JOUTUU eroamaan. Ei JOUTUNUT vaan erosi itse.
Olet ilmeisesti niitä käyräleukaHenriksonin rantaruotsalaisia håmåystäviä kun et ymmärrä suomea.Joutui eromaan! Kaikki tietää että oli siihen pakotettu, tai erotetaan. Orpokin sanoi että ainoa oikea vaihtoehto. Kyllä se oli ihan muiden päättämä kun Junnilan itse. Tiedän monta tapausta työelämästäkin jossa oli muutamilla nuo samat vaihtoehdot.
Ja Purrakin taisi sanoa että jos joutuu lähtemään.
No nyt katsotaan miten Purra ja Perussuomalaiset toimii ja voiko heidän tarinoihin luottaa.
- Anonyymi
Sheikki Junnilan tilalle , löytyy kokemusta liike-elämästäkin ...
- Anonyymi
Minusta on tuo keskustelu ja kyttääminen muuttunut pahemmaksi ihan vaan syystä että on niin paljon naisia ministereinä ja eduskunnassa.
Ennen kun oli miehiä niin oli rauhallisempaa ja reilumpaa. Ei pengottu ihmisten entisen elämän juttuja.
Hyvänä esimerkkinä voisin sanoa että kun alussa olin aika tumpelo perusasioissa työssäni niin vielä 9 = yhdeksän vuoden jälkeen kehityskeskustelussa siitä sanottiin. Että sellasta on naisten alalla. Vaikka olis vuosia kulunut ja kokemusta tullut niin vanhoja juttuja ei anneta koskaan anteeksi. Et koskaan ole muuttunut naiskollegoiden silmissä eläkkeelle asti. - Anonyymi
Eipäs vihreät moittineet Linkolaa aikoinaan vaikka samasuuntaisesti puhui väestönvaihdosta ja maahanmuutosta.
Kun on jo perimän kautta syntynyt sivistyneeseen sukuun niin eipä haukutaa vaan hiljaa kuunnellaan tätä suurta tietäjää.
Kun Suomessa ei nyt ole kovin paljon sellasta sukuja jotka on monen polven yliopistosivistyksen saanutta kansaa.
Niinkun Biaudet. - Anonyymi
PS pilasi Suomen maineen jo yhdessä viikossa.
- Anonyymi
Oli Marin oikeassa sinimustasta ja persuista. Olisiko Orpon aika pyytää anteeksi???
- Anonyymi
Bensan hinta laskee.
- Anonyymi
Jos ja kun edes hiukan tuota tuota Perussuomalaisten taaperrusta seurannut vuosien saatosta niin ymmärtää ettei tuon porukan kanssa ole mahdollista Suomessa toimia minkään ryhmien. Ei edes Kokoomuksen joka on kuitenkin lähinnä tuota epämääräistä porukkaa. Soinikin otti heistä sen mitä halusi omin ehdoin ja nolasi tuon porukan niin perusteellisesti kun vaan voi.
Historia kertoo paljon ja etenkin aika 8 vuotta sitten kun Perussuomalaiset pääsi hallitusneuvotteluiden jälkeen hallitukseen. Ja sitten alkoi Sipilän diktatuuri hoitamaan asioista. Persujen osaltahan tuossa kävi että kaikki Sipilän kelkkaan omat pettäneet menetti maineensa loppu elämäkseen, ja menivät koloihinsa. Soini
tosin hekottelee eri palstoilla kun ei mitään olisi tapahtunut ja olisi maailman viisain. Itse epäilen että media ja toimittajat pitää hänen kustannuksellaan hauskaa kun tietävät kaikkien ymmärtävän. Toki paikalisesti näkyy olevan samaa Kosarin kohdalla.
Jostain syystähän ei kukaan joka meni Sipilän "haaremiin" ollut edes lähellä päästä seuraavissa vaaleissa eduskuntaan. - Anonyymi
Ja sitten Tavion vuoro :)
- Anonyymi
Omasta mielestään menee hyvin, loistavasti!
- Anonyymi
Lindmanista leviää alastonkuvia netissä
- Anonyymi
Onkos hää hallituksessa?
- Anonyymi
sdp ei taida päästä hallitukseen vaikka Lindmanni on tehnyt kaikkensa
kuvia löytyy netistä kannatta katsoa mikä tämä Junnilan eroamista vaatinut itse on.- Anonyymi
Nyt on ainakin ministeri joka tykkää nuorista. Rydman.
- Anonyymi
Herää nyt ja oikeasti yritä ihan itsesi kannalta. Ja ensiksikin se oli Orpo joka vaati Junnillan eroamista.
- Anonyymi
Ai ai kun hyvää viihdettä, kiitos persut!!!!!!
- Anonyymi
Purra: "Vihainen tekstini on vain vihaista tekstiä”
Persujen luuserit vaalien 2015 jälkeen sitten tietysti Suomen historian räikein tapaus politiikan uskottavuuden kannalta.
- Anonyymi
Enää ei naurata. Surullista seurattavaa. Persut pois hallituksesta heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082