ReceiptHero?

Anonyymi-ap

Käväisin kalajokisessa kaupassa ja sieltä sain ReceiptHero lapun. *Ansaitse 6 € ostosrahaa*, seuraamalla sitä kauppaa ReceiptHero-sovelluksessa. Aivan outoa minulle. Selasin nettiä, että mikä tuo on. Se on Oy ja vuosina 2019 -2022 sen liikevaihto on ollut yhteensä 44 000 euroa, mutta tulos on ollut 2 400 000 euroa tappiolla. Siis tappiota yli 2 miljoonaa. En ole liikenainen ja en ymmärrä kuinka tuommoinen yritystoiminta kannattaa. Ymmärrätkö sinä?

8

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Business is business

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911793Y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jokainen yritys tekee tappiota ekat vuodet. Ihan normaalia ja saa veroetua myöhemmin. Voitot voi vähentää.

• Anonyymi00004

ReceiptHero on suomalainen digitaalisten sähköisten kuittien -palvelu. Jos ReceiptHero on otettu käyttöön sillon maksettaessa liikkeessä, ravintolassa jne on mahdollista saada sähköinen kuitti paperisen sijasta. Jotta homma toimisi kyseisen ravintolan, liikkeen, R-kioskin jne pitää olla mukana ReceiptHero -verkostossa, eli toisinsanoen kyseisen paikan pitää olla tuettujen paikkojen joukossa. Lisäksi sähköisen kuitin saaminen tietenkin edellyttää, että oma maksukortti on yhdistetty ReceiptHeroon. Sen voi tehdä älypuhelimeen asennettavalla ReceiptHero -sovelluksella. Kun sitten maksat vaikka R-kioskilla ReceiptHeroon yhdistetyllä kortilla saat automaattisesti sähköisen kuitin, joka näkyy sovelluksessa. Homma toimii myös sillon kun käytetään älypuhelinta ja Google Paytä kassalla maksamiseen. Vastaavasti myös Apple Paytä voi käyttää maksamiseen. ReceiptHero taitaa olla nykyisellään ainut suomessa toimiva yleinen sähköisten kuittien palvelu, joka on käytettävissä myös tavallisille yksityishenkilöille. ReceiptHero ei siis ole sidottu vain johonkin tiettyyn ketjuun jne toisin kuin esimerkiksi S-ketjun oma sähköisten kuittien palvelu.

https://getreceipthero.com/fi/

T. miksuh

• Anonyymi00005

Täyttä pskaa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Täyttä pskaa

Itse taidat olla. Jospa nyt edes perustelisit väitteesi. Hienostihan toi toimii ja on kätevää kun saa kuitit sovellukseen niiden paperilappujen sijasta. Kuitit pysyy tallessakin sovlluksessa toisin kuin ne paperilaput, jotka on aina kateissa kun niitä tytarvitsee. Ainut harmillinen juttu on se, että tuo ei toimi kaikkialla, koska yrityksen pitää ottaa toi käyttöön jotta se olisi asiakkaiden käytettävissä. Yrittäjien kannalta toi on myös kätevä, koska kuitit saa suoraan taloushallintaan ton avulla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Täyttä pskaa

Höpö höpö. Hyvinhän toi toimii. Itse olen käyttänyt tota jo pitkään. Esimerkiksi joidenkin paikallisten ravintoloiden, R-kioskin jne kuitit näkyy täysin ongelmitta ton sovelluksen kautta. Ei mitään ongelmaa. Harmi vaan, että ainoastaan osa paikoista on ottanut tuon käyttöön. Veikkaan, että moni ei ole kuullut tuosta ja se rajoittaa tuettujen paikkojen määrää. Mutta siellä missä toi on otettu käyttöön toimii hyvin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Höpö höpö. Hyvinhän toi toimii. Itse olen käyttänyt tota jo pitkään. Esimerkiksi joidenkin paikallisten ravintoloiden, R-kioskin jne kuitit näkyy täysin ongelmitta ton sovelluksen kautta. Ei mitään ongelmaa. Harmi vaan, että ainoastaan osa paikoista on ottanut tuon käyttöön. Veikkaan, että moni ei ole kuullut tuosta ja se rajoittaa tuettujen paikkojen määrää. Mutta siellä missä toi on otettu käyttöön toimii hyvin.

Ei kalajoella ole ärrää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1492
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      934
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      911
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      703
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      636
    Aihe