no niin, onko Hönölässä koirat/ koiranomistajat tajunneet vielä mikä on koirakuri?
uskaltaako pyörällä ajaa kevytväyliä pitkin ettei joku hullu piski tule pinnojen väliin?
Koirienomistajien kuri olisi hyvä opettaa näille, jopa ikäihmisillekin kun on jäänyt jotain matkan varrella oppimatta. Räksyttävät rakit pyöräteillä, ja omistajat hoomoilasena keskellä kulkuväyliä.
koirat Heinolassa
10
684
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Juu juu
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17912141u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei tässä kaupungissa mistään välitetä.
- Anonyymi
Tämä hauska viesti. Suurin osa koirista kai kilttejä. Ei maistu ihmisliha. Minun kimppuuni yritti Kanarialla pieni koira perunakuorma-auton katolta. Putosi, pakeni.
- Anonyymi
Kerran lensin tangon yli ojaan, kun vastaan tuleva talutti koiraa plexi hihnalla. Koira tuli suoraan renkaan eteen, jarrutin. Ajo pyörää talutti koiraa ja vielä lapsi mukana joka ajoi pyörää. Kommenti oli, hyvä että jarrutit, ettei koiralle käynnyt mitään. Myöhemmin huomasin, että hampaani oli lohjennut.
- Anonyymi
Kyllä fillaristit voi sitä kilkutinkelloa käyttää. Turha yleistää koiraihmisiä..kyllä fillaristkin voi vähän miettiä..jos vauhdiltaan vaan ehtis.
- Anonyymi
Ei ole ollenkaan turha yleistää tässä tapauksessa. Jalankulkijat liikkuvat ihan oikeasti omissa maailmoissaan. Kaksi jalankulkijaa riittää tukkimaan kolme metriä leveän pyörätien. Joskus tekee mieli säikäyttää tarkoituksella ja herättää ne ympäröivään todellisuuteen. Ehkä oppisivat jotakin. Toiveajattelua tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollenkaan turha yleistää tässä tapauksessa. Jalankulkijat liikkuvat ihan oikeasti omissa maailmoissaan. Kaksi jalankulkijaa riittää tukkimaan kolme metriä leveän pyörätien. Joskus tekee mieli säikäyttää tarkoituksella ja herättää ne ympäröivään todellisuuteen. Ehkä oppisivat jotakin. Toiveajattelua tietysti.
On pyöräilijöitä jotka ajavat jalkakäytävillä polkupyörällä, eivät tunne liikennesääntöjä. Ei tunneta liikennsääntöjä, väistämisoikeuksista. Polkupyöräkortti ois hyvä uudistus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pyöräilijöitä jotka ajavat jalkakäytävillä polkupyörällä, eivät tunne liikennesääntöjä. Ei tunneta liikennsääntöjä, väistämisoikeuksista. Polkupyöräkortti ois hyvä uudistus.
Ymmärrät vielä joskus, että olemme kaikki vain ihmisiä. Sinäkin olet todennäköisesti sekä jalankulkija, pyöräilijä että autoilija ja ties mitä muuta. Tämän ymmärtäminen vaatii tietenkin jo laajempaa tajunnan tasoa.
- Anonyymi
totta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818