Nurmeksen keskustorilla maanantaina 3.7 ohjelmallinen toripäivä klo 14.00.
Toripäivät
15
605
Vastaukset
- Anonyymi
Käykö nusessa kukaan töissä, ihmeellinen aika pitää toripäivää.
- Anonyymi
Ei käy, täällä on vain työttömiä ja eläkeläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy, täällä on vain työttömiä ja eläkeläisiä.
Ei saa unohtaa kuuluisia yh-äitejä🫵
- Anonyymi
Onhan siellä kaupankäyntiä pitkin päivää, mutta ohjelmaosuudet tietääkseni alkaa klo 14.00.
- Anonyymi
Ajalla varmistetaan, että ostokykyiset työssäkäyvät ei paikalle pääse. Nurmes konsepti jälleen. Eli järjenkäyttö unohtunut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajalla varmistetaan, että ostokykyiset työssäkäyvät ei paikalle pääse. Nurmes konsepti jälleen. Eli järjenkäyttö unohtunut....
No niinpä, on taas kyllä niin hölmöläisten hommaa!
- Anonyymi
Nurmekssessa kaikki tehdään väärin, se on jo perinne 🤣
- Anonyymi
Niin kun jos on 3töissä ja menet vaikka 4 torille niin onko siellä enää ketään myyjiä..
- Anonyymi
No ei ole.
- Anonyymi
Onhan siellä illallakin myyjiä ja asiakkaita. Monet työssäkäyvät lomailevat heinäkuussa, silloin pääsee päivälläkin.
- Anonyymi
Ensi kesäksi toripäivät siirtää joka lauvantaille, niin tori pysyy elossa kaikille.
- Anonyymi
On tärkeää estää työssäkäyviä pääsemästä paikalle, näin saadaan minimoitua myynti!
- Anonyymi
Niin miks ne ei vois olla vaikka lauantaina tai perjantaina.
- Anonyymi
Milloin on seuraava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755