Purra riehui, että hallitus kaatuu, jos Junnila eroaa. Ei kaatunut.
Purra riehui, että missään ei ole annettu ruåttalaisille periksi hallitusneuvotteluissa. Kaikessa on annettu periksi ja ruåttalaiset näytti listan 420 kohtaa periksi antamista heille.
Purran kannattaisi miettiä mitä möläyttelee, kun ei ole munaa toteutta mölinää.
Purra riehui, että hallitus kaatuu, jos Junnila eroaa. Ei kaatunut.
12
387
Vastaukset
- Anonyymi
Hehhe yks natsi lähti muut jäi .. ehtisi ny hallitus lyödä lukkoon hallitusohjelmassa olevan rikkaitten veronalennukset ... Hallitus hajoaa pian , kello käy käy käy $$
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17913356S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onhan siinä vissi ero, jos Junttila olisi saanut potkut kuin että jos hän itse otti lopputilin.
- Anonyymi
Kai Purran piti luottaa, että hallituskumppani äänestää Junnilan puolesta, eikä vastaan!
- Anonyymi
Miettisit ihan itse mitä möläyttelet.
Ei sanonut, jos Junnila eroaa, vaan jos hallitus äänestää ministerimnluottamusta vastaan.
Ja se tapahtui ennen kuin sitä kaikkea Junnilaan liittyvää oli paljastunut. Sen kaiken myötä mitä paljastui lisää RKP:n lisäksi muidenkin luottamus meni.- Anonyymi
eikö suomesta löydy perkele porukkaa joka pistäs tän pågens porukan kuriin ja ruotuun.ahvenanmaa odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö suomesta löydy perkele porukkaa joka pistäs tän pågens porukan kuriin ja ruotuun.ahvenanmaa odottaa.
Paljonko tulee maksamaan tämä kaksi virallista kieltä ?
- Anonyymi
Odotellaan mitä Purra seuraavaksi möläyttää , .... vai mitä Koskela?
- Anonyymi
On totta että Purra itse maalitti toiset kommentillaan.
- Anonyymi
Nyt pisspäät Seinäjoella saivat sätkyn ja ajoivat Mäenpään pois rökkiretkutuksesta, kun mies kirjoitti asiaa. Kansanedustaja jos on persu, ei saa sanoa mielipidettään!
- Anonyymi
Ei muuten saakkaan puhua mitään! Jeesus kieltää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten saakkaan puhua mitään! Jeesus kieltää!
Zelensky ja Marin on komea pariskunta. Kyllä siinä ukrainalais-juutalainen ja suomalainen veri pyrkii yhtymään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108