Saatiin pentukoira. Miten se ottaakin kaiken mahdollisen suuhunsa. Ja järsii vaikka mitä. Nyt sitten pissa-alustana olleita sanomalehtiäkin. Askartelin sitten varuilta niitit pois niistä lehdistä, ettei ole sitä vaaraa, että pentu saisi metallia suuhunsa.
Pentu kierrrättää kaiken suun kautta.
5
374
Vastaukset
- Anonyymi
Syökö sekin hiekkaa?
- Anonyymi
Se opettelee elämää. Katsot vaan, ettei syö mitään vaarallista ja opetat että ei saa tehdä niin.
- Anonyymi
Pennut on sellaisia, tutkivat maailmaa suullaan, Kyllä se siitä ajanmittaan rauhottuu. Tuolin ja pöydönjalat voit suojata pujottamalla ne sopivan paksuisiin muoviputkiin, samoin sähköjohdot. Ja ajan mittaan itsekin , siis ihmiset oppii nostamaan kaiken ylimääräisen ihan vaistomaisesti pennun ulottuvuuksia korkeammalla, ja poimimaan roskat lattialta, laittamaan kengöt kaappiin tai kaapin päälle, yms, 8 koiranpennun kokemuksella, ja erään kaiken maistelijan emäntänä
- Anonyymi
Hienohomma, kierrätys on nyt se juttu tänäpäivänä.
- Anonyymi
Hei upeeta! Kierrätys on nyt muotia! :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726