Vai mitä nämä öljynsyönti ja DSG tuhot on alle 100000km ajetuissa autoissa?
Jälkimarkkinoilta nyhdetään tuotto?
vaiettu asia?
Osat tehdään kestämään vain tietty aika mm VW lasien ohajinrullat jne
Onko VW autot osa mallit ohjelmoitu hajoamaan?
9
315
Vastaukset
- Anonyymi
No ethän sinä ainakaan tyhmä ole.
- Anonyymi
Jos ei huolla autoa käytön vaatimalla tavalla, mikä vaa auto hajoaa.
- Anonyymi
Tavallaan ne on ohjelmoitu hajoamaan. Ne on suunniteltu kestämään jokin tietty käyttömäärä ilman isompia ongelmia. Sen jälkeen ne saavat hajota koska tehdas katsoo että silloin on aika hankkia uusi auto.
Tuskin siellä softalla paikkoja hajoitetaan kuten vaikka printtereissä missä laite vain lopettaa toimintansa kun käyttöikä tulee täyteen.
Saapas kuitenkin nähdä miten Android-pohjaiset autojen käyttöliittymät toimii 10v vanhoissa autoissa kun softatukea ei enää ole. - Anonyymi
TRÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOLLLL ! ! TROLLITEHTAAN MASSAPOSTAUSTA DISSAUSTA AVAUS ! ! LÄÄKKEET ! ! LÄÄKKEET PAREMMAT TEHOAVAT LÄÄKKEET ETTÄ MASSAPOSTAUS TROLLAUS LOPPUIS ! ! NYT 95% PALSTAN ANNISTA TROLLITEHTAAN MASSAPOSTAUSTA ! ! LÄÄKKEET ! ! LÄÄKKEET ! ! ÄLÄ KOMMENTOI MASSAPOSTAUS SEEKOPÄÄ TROLLILLE MITÄÄN. . KOSKAAN.
- Anonyymi
VIEKÄÄ NYT JOKU TUOLLE KAVERILLE ÄKKIÄ NIITÄ LÄÄKKEITÄ!
NYT HETI!
- Anonyymi
Milloin se sitten hajoaa? Esimerkki: Volkswagen Golf, 2005,
3.2 l, Bensiini, 184 kW, Manuaali, 270000 km
Vielä toimii ja ei näutä edes kovin kuluneelta vielä?
300 000Km hajoaa? 400 000Km niin hajoaa? 500 000Km niin hajoaa?
Arvauksia saa laittaa ja ostaa pois ja kokeilla mihin asti kestää.- Anonyymi
Yliajalla mennään jo reilusti. Myy äkkiä eniten tarjoavalle.
- Anonyymi
Tavallaan, ne on rakennettu kestämään vähintään 250tkm ilman suurempia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714