Mulla on 6tonnin halkomakone ja puut ei hakea koska terän ja työntimen väliin jää 12cm
Mitä väliin ?
Halkomakoneen parantelua
21
477
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile laitaa nostotyyny työntimeen pultilla kiinni niin väli vähenee
- Anonyymi
Miten sais laitteen ylellä kädellä toimivaksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikosulkemalla aivot ja turvakytkimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin mitenkään, mutta kaupalliselta puolelta esim. maikkarilta voit ehkä kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin mitenkään, mutta kaupalliselta puolelta esim. maikkarilta voit ehkä kysyä.
Ylen käsi yltää pidemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun teet olet hetken kuluttua yksikätinen eli ÄLÄ TEE SITÄ MUUTOSTA!!
- Anonyymi
mitä muuta kyselyikäisen pitäisi tietää ?
- Anonyymi
you tubessa halkomakoneen viritys videot
- Anonyymi
Kyllä tuohon hintaan pitäisi saada jo toimiva kone. Reklamaatiota myyjälle/valmistajalle, ei tuollaista tarvi hyväksyä.
- Anonyymi
Käännä se halko pitkittäin.
- Anonyymi
Sähköpainonapin voi siirtää hydraulivivun alle. Kun vipua painaa, niin moottorikin käynnistyy ja tunkki alkaa samalla liikkua. Monta konetta muuttanut yhdellä kädellä toimivaksi. Alkuperäsillä turvavirityksillä ei klapien teosta tule yhtään mitään.
- Anonyymi
Sen vuoksi ne laitetaankin ettei työ olisi niin lennokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vuoksi ne laitetaankin ettei työ olisi niin lennokasta.
nopeus on nykyään valttia halkomakoneessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nopeus on nykyään valttia halkomakoneessa
Pätkityillä sormet ei ole valttia kun on kiire.
- Anonyymi
Voisiko halkomakoneen runkoa helposti jatkaa että voisi halkoa leivinuuni pituisia halkoja, eli n. 70 cm.
- Anonyymi
Jos tuollaista tarvii kysyä niin niin ei voi.
- Anonyymi
Ahkerasta kommentoinnista päätellen ainakin tämän palstan aktivointiviikot meneillään...
- Anonyymi
Töihin paluu päivät alkaneet niin saa taas istua toimistossa ja haaveilla pienkonehommista.
- Anonyymi
Katselin halkomakoneita ostaakseni. Ainakin halvemmasta päästä ne on tosi LELUJA. Halottavaksi sopii vain halkaisijaltaan 25 sentin pölli! Minulla on nyt tyvestä n. 50 senttinen pätkä. Lelut on leluja !!!
- Anonyymi
Männän päähän 120cm rhs palkki pätkä ,niin halkasee puun, eikä välystä jää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Männän päähän 120cm rhs palkki pätkä ,niin halkasee puun, eikä välystä jää !
Auton nostokumi on myös hyvä ja ristiterä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848