Vieläkös Salossa on systeemi jossa EHEYTTÄMISLEIREIIDELLE nuoria lähetetään?
Jos olettu sinne, kertokaa täällä tarinanne
Kirkko lähetti "eheyttämiseireile", salossakin vuosikymmeni nuoria?
8
545
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe ja ukson että niin on myös tapahtunut - mutta KIRKKOKANSA vaikenee ja häpee.
Joku voisi tutkia asioita ja penkoa syvemmältäkin arkistoja. - Anonyymi
Pitäisi suunnitella erityinen kisa Miss eheyttämislady.
- Anonyymi
Valtio omistaa kirkon , ja hyväveliverkosto sallii ettei oma jakkara heilu. Selvää aivopesua ja orjuuttamista ! Samat kirkon miehet kunnanhallituksessa, puhumattakaan körttialueilla.
- Anonyymi
Varmaan tulevaisuudessa on monta tarinaa niistä "eheyttämisleireistä" ja Salon seutu niistä ei poikkea mitenkään hyväksi.
Elokuva: Olin salon pappien eheytämisleirllä - Anonyymi
Olisi kyllä eheytymisen tarvetta enemmänkin.Sinne vaan joka kokee tarvetta. Ei väkisin.
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus oli ennen rangaistava teko josta sai linnatuomion.Eiköhän nämä eheyttäjät ole niitä kaappihomoja pahimmasta päästä,saivat toiminnallaan heteroimagonsa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718