Harva se päivä istua möllöttävät autossa ja kyttäävät ohi kulkijoita. Toinen vanhempi ja toinen on nuorempi tyyppi. Katumaasturi BMW:ssä istuvat ja tupakkaa palaa.
Vastaukset 21
- Anonyymi
Ne on persunatseja , ne ei uskalla tulla kaapista , eiku autosta $$
- Anonyymi
L+ Kepulaisia, kyttäävät lapsia tietenkin, ja lisäksi kuka käy olutta ostamassa.
- Anonyymi
Ne diilaa siinä jotain UAF-XXX
- Anonyymi
loppuosa- 329
- Anonyymi
Diilaako ne huumeita tai jotain ? Taas tänään olivat pihassa kyttäämässä.
- Anonyymi
No en mää oo nähnyt kun , harmaan Mersun ku kyttää se ukko aina pihalla ( kyylä)
Vanhempi mies harvemmin on nainen mukana ja ku on kaljaa hakee kaupasta vaan- Anonyymi
Mää nähnyt saman outoja tyyppejä riittää 😂 itse istuvat oikeudessa suvun kera, sitten viitsitään kytätä muiden tekemisiä 😂 nainen joku Eila ainakin
- Anonyymi
Tuo BMW tyyppi tai pappara asuu naapurissa, liikkuukin ovessa ettei kukaan kuule lähtemistä ja tulemista, outo type 🙂
- Anonyymi
Ihme pariskunta, papparainen ja joku nuorempi "type" 🤨
- Anonyymi
Onkohan tuossa jotain hämärää tekeillä, taas tänään siinä möllöttivät ja kyttäsivät s-marketin ovelle ?? Huumeita, kotipolttoista ?
- Anonyymi
Joka ikinen päivä kyttäävät...kertokaa joku mitä ?
- Anonyymi
Vieläkin kyttäävät 😂 + lisä kyttääjiä tullut
- Anonyymi
Se ukko todellakin istuu siellä S-Marketin edessä 😂😂monena päivänä nähnyt
- Anonyymi
Välillä kyttää joku pottunokka vanhempi mies
- Anonyymi00016
Näin ulkopaikkakuntalaisena huomaan, että Kiimingissä ei saa istua autossa kaupan pihalla!
- Anonyymi00017
Onko ulkopaikkakunnilla normaalia kerääntyä kaupan pihalle istumaan autoihin? Turhaan viette parkkitilaakin jos ei aikomustakaan käydä kaupassa, vaan istumassa autossa! Istu vaikka kotipihalla siellä autossasi, tartte tulla kiimingin kauppojen pihalle istumaan, vai onko se niin mukavaa katsella mitä ihmiset kaupoista kantavat?
- Anonyymi00018
näkee monesti, poika ajaa joskus autoa joku 40. v
- Anonyymi00022
Auf wiedersesen- Bemar
- Anonyymi00020
vanhoja tuttuja aika varmasti , joskaan ei ole tullut juteltua juuri sitten ala-asteaikojen eli ysärin puolivälin jälkeen
- Anonyymi00021
Eikö tuo oo semmonen tuhkanvärinen BMW, tai kenties vaaleampi
- Anonyymi00023
Eivät varmaan ihan laillisella asialla ? Myyvät jotain huumeita tai kotipolttosta . POLLIISIT vois käydä niitä jututtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494