En tiedä onko tämä hyvä paikka kysyä neuvoa, mutta kysyn kuitenkin. Tein noin puoli vuotta sitten väärin, jätin edellisellä vuokranantajalle vuokrat maksamatta ja kerroin uhmakkaana että et tule koskaan rahojasi saamaan, hän vastasi ihan normaalilla äänellä että tulet kyllä tästä ratkaisusta kärsimään, tavalla jota et vielä edes tiedä olevan olemassa.
Nyt viimeisen kahden viikon aikana on tapahtunut paljon kummallisia asioita, ensimmäinen selittämätön tapaus oli kun uuden asuntoni ikkunat ja ovet katosivat noin tunniksi, tuona aikana myöskään puhelimeni ei toiminut
Tämän viikon maanantaina kun olin kävelyllä voimakas käsi veti minut järveen ja heitti takaisin tielle, olin tapahtuman jälkeen aivan märkänä, mutta minusta ei pudonnut vettä ollenkaan maahan.
Nyt tänä aamuna kun heräsin niin olohuoneessa oli tv päällä ja näytössä kuolinilmoitukseni päivättynä tulevalle keskiviikolle saattekstissä syvästi suruun osaa ottaen entinen vuokranantajasi ja hänen ystävät
Onko tämä jotain yliluonnollista vaiko vain hyvin sairasta pilaa? Tiedän että kyseinen henkilö asuu vanhassa kartanossa ja on joskus kertonutkin että on hyvää pataa henkimaailman kanssa
Voiko ihmisen oikeasti manata?
6
473
Vastaukset
- Anonyymi
voivat.
ei heilläkään ole helppoa, näkevät paljon semmoista mitä eivät haluaisi.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179146423
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä voi, eikä se ole edes vaikeaa kun on oikeita ystäviä henkimaailmassa
- Anonyymi
Kuolitko
- Anonyymi
Karman lakia tekee,oli se mitä vain mutta se tulee meille kaikille joskus.
Sovita ! - Anonyymi
pyydä annteeksi maksa velka.ja anteeks pyynnöllä ei merkitystä jos teet sen vaan ittes tähden. karma. ja pyyttetön hyvä ja katumus voittaa pahan.tää ollu sulle opetus. pyydä enkelit apuun. oot eläny itsekkäästi. aika itetutkiskeluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243859Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362669- 652514
- 1462346
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi322047- 341793
- 361783
- 1291490