Voiko ihmisen oikeasti manata?

Anonyymi-ap

En tiedä onko tämä hyvä paikka kysyä neuvoa, mutta kysyn kuitenkin. Tein noin puoli vuotta sitten väärin, jätin edellisellä vuokranantajalle vuokrat maksamatta ja kerroin uhmakkaana että et tule koskaan rahojasi saamaan, hän vastasi ihan normaalilla äänellä että tulet kyllä tästä ratkaisusta kärsimään, tavalla jota et vielä edes tiedä olevan olemassa.

Nyt viimeisen kahden viikon aikana on tapahtunut paljon kummallisia asioita, ensimmäinen selittämätön tapaus oli kun uuden asuntoni ikkunat ja ovet katosivat noin tunniksi, tuona aikana myöskään puhelimeni ei toiminut

Tämän viikon maanantaina kun olin kävelyllä voimakas käsi veti minut järveen ja heitti takaisin tielle, olin tapahtuman jälkeen aivan märkänä, mutta minusta ei pudonnut vettä ollenkaan maahan.

Nyt tänä aamuna kun heräsin niin olohuoneessa oli tv päällä ja näytössä kuolinilmoitukseni päivättynä tulevalle keskiviikolle saattekstissä syvästi suruun osaa ottaen entinen vuokranantajasi ja hänen ystävät

Onko tämä jotain yliluonnollista vaiko vain hyvin sairasta pilaa? Tiedän että kyseinen henkilö asuu vanhassa kartanossa ja on joskus kertonutkin että on hyvää pataa henkimaailman kanssa

6

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voivat.
      ei heilläkään ole helppoa, näkevät paljon semmoista mitä eivät haluaisi.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179146423

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kyllä voi, eikä se ole edes vaikeaa kun on oikeita ystäviä henkimaailmassa

• Anonyymi

Kuolitko

• Anonyymi

Karman lakia tekee,oli se mitä vain mutta se tulee meille kaikille joskus.
      Sovita !

• Anonyymi

pyydä annteeksi maksa velka.ja anteeks pyynnöllä ei merkitystä jos teet sen vaan ittes tähden. karma. ja pyyttetön hyvä ja katumus voittaa pahan.tää ollu sulle opetus. pyydä enkelit apuun. oot eläny itsekkäästi. aika itetutkiskeluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3859
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2669
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      65
      2514
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      146
      2346
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2237
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2228
    7. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      32
      2047
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      34
      1793
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      36
      1783
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1490
    Aihe