Hajoaako hallitus?

Anonyymi-ap

Ja milloin? Onko Suomella varaa natsihallitukseen? Toivottvasti RKP lähtee hallituksesta ja mahdollisimman pian, että koko natsiPaSkakyhäelmä kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

16

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen valtion maine on kuralla kuin Bolsonaron p..är eikä. Orpopiru ja kääkkäset sen tekivät. Jankuttajia kaikki hallitus tai mykkäsiä. Missä ne teot viipyvät? Suomi piti laittaa kuntoon. No miksi ette sitten laita. Mutku se Marin, nönnönnöö...

    • Anonyymi

      Ai tilalle taas kommari hallitus?

      • Anonyymi

        Persukannattajissa on muuten entisiä kommareita aika vitusti.
        Sellaisia oikein katkerakommunisteja. Äärilaidan edustajia hypänneeenä toiseen äärilaitaan.

        Itse kaihdan kaikkia ääri-ilmiöitä, nykyään jopa niiden kenttäedustajia, hulluja kai ne on?
        Tai vaikka ei olisikaan hulluja, kaihdan silti heidänlaistensa seuraa.
        Jättäisivät vaan myös minut rauhaan, en minä niiden seuraan väkisellä tunge.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persukannattajissa on muuten entisiä kommareita aika vitusti.
        Sellaisia oikein katkerakommunisteja. Äärilaidan edustajia hypänneeenä toiseen äärilaitaan.

        Itse kaihdan kaikkia ääri-ilmiöitä, nykyään jopa niiden kenttäedustajia, hulluja kai ne on?
        Tai vaikka ei olisikaan hulluja, kaihdan silti heidänlaistensa seuraa.
        Jättäisivät vaan myös minut rauhaan, en minä niiden seuraan väkisellä tunge.

        Kenttäpersuilla on aivan erilaisia suhtautumistapoja muunmuassa Ukrainan sotaankin!!

        Silti kumpaisetkin äänestää persuehdokkaita, joiden suhtautuminen tuohonkin asian lienee se, että pitää auttaa?
        Mikä noita persukannattajia yhdistää, kun mamuilupolitiikassakin kenttäpersut voi olla ihan toisilla linjoilla keskenään, ekin on nähty ja kuultu?

        On se sekalaista seurakuntaa. Jotenkin yksinkertaisia kai ne kaikki pääsääntöisesti on ja jossain vaiheessa elämäänsä vittuuntuneet siihen omaan elämäänsä siinä määrin, että purkavat vitutustaan kuka mitenkin ja valitettavasti tuollaisten kusipäiden kanssa ei voi edes kommunikoida mitenkään järkevällä tasolla.

        PS. Huomatkaa, etten itse ottanut mitään kantaa esim. Ukrainan auttamiseen enkä mamuiluun, toin vain julki huomioitani kenttäpersujen ajatusten eroavuuksissa muunmuassa noiden suhteen. Itse en ole persu ollenkaan, tuskin koskaan niin hulluksi muutunkaan, vaikka koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, koska se ei koskaan voi olla lähempänä kuin koskaan. Koskaan ei voi tietää tulevaa.

        Vai mitä persut ja muut kusipäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenttäpersuilla on aivan erilaisia suhtautumistapoja muunmuassa Ukrainan sotaankin!!

        Silti kumpaisetkin äänestää persuehdokkaita, joiden suhtautuminen tuohonkin asian lienee se, että pitää auttaa?
        Mikä noita persukannattajia yhdistää, kun mamuilupolitiikassakin kenttäpersut voi olla ihan toisilla linjoilla keskenään, ekin on nähty ja kuultu?

        On se sekalaista seurakuntaa. Jotenkin yksinkertaisia kai ne kaikki pääsääntöisesti on ja jossain vaiheessa elämäänsä vittuuntuneet siihen omaan elämäänsä siinä määrin, että purkavat vitutustaan kuka mitenkin ja valitettavasti tuollaisten kusipäiden kanssa ei voi edes kommunikoida mitenkään järkevällä tasolla.

        PS. Huomatkaa, etten itse ottanut mitään kantaa esim. Ukrainan auttamiseen enkä mamuiluun, toin vain julki huomioitani kenttäpersujen ajatusten eroavuuksissa muunmuassa noiden suhteen. Itse en ole persu ollenkaan, tuskin koskaan niin hulluksi muutunkaan, vaikka koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, koska se ei koskaan voi olla lähempänä kuin koskaan. Koskaan ei voi tietää tulevaa.

        Vai mitä persut ja muut kusipäät?

        "Mikä noita persukannattajia yhdistää" ?
        Rasismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä noita persukannattajia yhdistää" ?
        Rasismi.

        Suurelta osin tuo yksi asia iskostettuna kannattajien päähän on niitä ainoita ajatuksia, joita siellä yksinkertaisen kenttäpersun päässä ylipäätään on.
        Mutta kun ei se mene kenttäpersuilla ihan niinkään, siellä on myös mamuiluun myönteisesti suhtautuvia. Esim. persuyrittäjille mamu tuo rahulia kassaan ja silloinpa mamu onkin ihan positiivinen ilmiö persun ajatusmaailmassa.


      • Anonyymi

        Jäitkö muuten aikoinasi koulussa luokalle?


    • Anonyymi

      Teit tuon tahallisasi?

      • Anonyymi

        Kuka nyt vahingossa? Paitsi puhemies ehkä kertoi vahingossa väärin lastensa lukumäärän. Mutta sehän onkin persu ja matematiikka viitonen asteikolla nelosella kymppiin.
        Ja persusisäministerillä sattui 300 prosentin virhe, mutta eihän se persu muuten olisikaan.
        Mutta niilläkin opeilla pääsee Orpon hallituksessa sisäministeriksi.


      • Anonyymi

        Hakkarainen jäi. Kahdesti. No, kertaus on opintojen äiti, vaikka lukeminen vaan tyhmistyttääkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkarainen jäi. Kahdesti. No, kertaus on opintojen äiti, vaikka lukeminen vaan tyhmistyttääkin...

        Teukka on fiksu. Sillä on saha palanut 8 kertaa ja aina on vakuutus korvannut.


    • Anonyymi

      Persre**äset on täysin pa**apuolue tunnen henkilötasollakin näitä v***u mitä loispaskoja sotkeevat ja pilaavat asiat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe