Älä pilaa lintujen juhla-ateriaa. Kun et käytä lehtokotiloiden torjuntaan mitään torjunta-ainetta, niin ne näyttää olevan monille linnuille varsin maittavaa ruokaa.
Kun murskaat kantapäällä lehtokotilon, niin silloin lehtokotilot kokoontuu joukoittain syömään lajitoveriaan ja siinä on samalla ruhtinaallinen ruoka-annos linnuille.
Älä siis pilaa lehtokotiloita millään torjunta-aineilla, koska silloin ne ei enää kelpaa linnuille ravinnoksi.
Linnut syö lehtokotiloita, kun niitä ei ole pilattu torjunta-aineilla !!!
Anonyymi-ap
2
672
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä! Olen jostakin saanut myös tietooni tämän, ilmeisesti erityisesti rastaat syövät mieluusti kotiloita. Pihapiiristä löytyy kotiloita, joita olen keräillyt pois. Olen miettinyt, että olisi hyvä saada joku astia, tms mihin saisi kerätyt kotilot jättää linnuille syötäväksi. En ole vielä keksinyt astiaa, mistä kotilot eivät katkaisi pois ja josta linnun olisi helppo ottaa kotiloita ruuaksi.
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe, karkaisi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810