Elämää karkailun kanssa. Rouva 69v

Anonyymi-ap

Olen lukenut täältä kokemuksia ja huomaan etten ole yksin ja niinpä rohkaistuin kirjoittamaan itsekin. Karkailut alkoivat minulla vuosia sitten ponnistus tyyppisinä ja pikkuhiljaa se johti yliaktiiviseen rakkoon, syynä lienee se että aloin käydä vessassa varmuuden vuoksi. Nykyään minulla on hätä alle tunnin välein ja etenkin öisin se pilaa uniani koska hätä herättää monta kertaa yössä. Karkailu on muuttunut sekatyyppiseksi ja minun on lähes mahdotonta päästä istualtani ylös ilman lorahdusta, samoin kun istun vähän virtsaa karkaa herkästi. Pitkään en jaksa pidätellä, harvoin kerkeän kotiin asti vaan minun on pakko päästää vaippoihin, Tena pantseja pidän ja niiden kanssa tullut toimeen. Betigmaa ja vesicarea olen kokeillut mutta ne aiheuttivat molemmat sivuoireita, nyt en käytä mitään lääkettä ja olen tilanteeni hyväksynyt.

5

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo tiheävirtsaisuus on sitten ärsyttävää kun se hädän tunne on yhtenään. Vie kyllä innon matkustamisesta ym.

    • Anonyymi

      Minulla myös on vastaava tilanne. Betmigaa on kokeiltu ja joitakin muita. Jatkuva hätäily on tuttua minulle ja se oli todella rasittavaa. Olen hyväksynyt Tenat ja todennut että niiden kanssa voi elää aika tasapainoista elämää. Sekamuotoista kai on minun karkailu myös neuro-muskulaarinen oire, oli kerran kirjoitettu siitä. Nykyään voi lirahtaa ihan kävellessä, mutta usein tulee kaikki kerralla eikä siinä juuri mikään muu auta kuin Tenat. Riittävät ja sopivat suojat kyllä pitää kaikki ja sen vuoksi ei enään turhaan tarvitse yrittää ehtiä WC:hen ja voi keskittyä elämään.

    • Anonyymi

      Hassua, mutta itse olisin jopa tyytyväinen virtsankarkailusta, koska se auttaisi omassa tilanteessani. Minulla on se tilanne että pienikin määrä virtsaa (0,4-07dl) aiheuttaa kipua joka helpottuu kun käy tyhjentämässä rakon. Päivällä siis käyn vessassa noin puolen tunnin välein ja yöllä noin tunnin kuluttua kipu on niin kova että herättää. Olisihan se "hienoa" jos voisi nukkua koko yön laskettelemalla vaippaan ja vaihtaa se aamulla. Mutta en pysty virtsaamaan makuulla tai istuessa, vaikka yrittäisin, kipu estää sen. Lääkityksiä on kokeiltu, Betmiga ei vaikuttanut mitenkään, Vesicare aiheutti nopeasti virtsaummen. Kipuun kokeiltiin Triptyliäkin, mutta se aiheutti vakavan aivosumun. Uropoli on etsinyt syytä, mutta vielä ei ole löytynyt mitään ja tutkimukset jatkuu.

      Elämä on mennyt ihan surkealle tolalle, kun kaikesta tapahtumiin osallistumisista pitää kieltäytyä tai jos lähtee asioille, pitää tietää mistä löytyy vessa. Välillä olen käyttänyt housuvaippoja saadakseni pientä "jatkoaikaa", koska pystyn lirauttamaan siihen seisoessa. Paikallaan istuessa pissaa ei tule mitenkään, kipu vaan yltyy jopa pyörtymisen rajoille.

    • Anonyymi

      Minullakin vaipat helpottavat elämää yliaktiivisen rakon takia. Vähentää stressiä ja siten tätä koko oiretta, kun ei tarvitse pidätellä niin paljon ja kun virtsaa tulee usein vähän kerralla, jolloin vaippaa ei tarvitse vaihtaa usein. Saa nimenomaan keskittyä elämiseen. Juuri toissapäivänä ystäväni sanoi, että olen taas oma iloinen itseni, joka jaksaa ja haluaa osallistua kaikkeen, eikä vain synkistele kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe