Semmoista pikkulinnut lauloi.
Kaksisuuntainen.
20
859
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla tuntuu olevan joka viikko joku uus kehitelmä vireillä mikä vissiin menee ainakin osittain vieläkin läpi pelkällä otsikolla ”pikkulinnut kertoi”, no mistä ne linnut sitten aina lentää sulle näitä erikoisjuttuja tms kertomaan?
- Anonyymi
Kyllä se on ymmärretty jo aikoja sitten, että niin se on.
- Anonyymi
Mikset jätä rauhaan? Oot kauhean pakkomielteinen jostakin ihmisestä.
- Anonyymi
Ostin uuden pelin
T. Mies- Anonyymi
Ostin uuden pelin, pleikkarin ja telkkarin.
- Anonyymi
Minkäs pelin ostit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin uuden pelin, pleikkarin ja telkkarin.
Oletko eri kun tuo toinen, varmaankin. Minkä pelin sinä ostit?
- Anonyymi
Itse taisit keksiä. Pikkulinnut on yleensä ihmisiä jotka ei tunne mua👍🏻
Voisitko jättää rauhaan vatipalli - Anonyymi
Mitä hävettävää sairauksissa ylipäätään on? Vaikka tää nyt joku trolloti trolloti taas onkin. Häpeäisit itsees ja juttujasi.
- Anonyymi
Mulla on ihan vaan adhd
- Anonyymi
Etu ja takakäteen siis.
- Anonyymi
Pui'ta! 🍔
- Anonyymi
Mustarastaan laulua varsinkin on mukava kunnella iltaisin kun olen mökillä ollut.
- Anonyymi
ei oo ku adhd, yleinen ahdistuneisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. sekä jotain muutakin ollut mutta ne on mennyt jo pois ja toivottavasti pysyykin kuten keskivaikea masennus.
- Anonyymi
Ei ole mitään diagnoosia mistään.♡
En ole koskaan välittänyt mistään "pikkulintujen " viserryksistä. Ihan sama mitä sieltä tulee. - Anonyymi
Ja valehteleminen jatkuu!!!
- Anonyymi
Muuttofirma erestakaasi, vai oliko tämä piilomainontaa?
- Anonyymi
Mitä lajia ne pikkulinnut oli ja kuinka paljon niitä oli ja mitä kaikkea ne lauloi?
Lauloiko ne millä kielellä ja mitkä olivat sanat. Osasivatko sävelenkin oikein? - Anonyymi
Kevättä kohti taas mennään. Lintuinfluessat lähtee taas leviämään.
- Anonyymi
Pikkulintuihin ei ole luottamista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838