Semmoista pikkulinnut lauloi.
Kaksisuuntainen.
20
819
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla tuntuu olevan joka viikko joku uus kehitelmä vireillä mikä vissiin menee ainakin osittain vieläkin läpi pelkällä otsikolla ”pikkulinnut kertoi”, no mistä ne linnut sitten aina lentää sulle näitä erikoisjuttuja tms kertomaan?
- Anonyymi
Kyllä se on ymmärretty jo aikoja sitten, että niin se on.
- Anonyymi
Mikset jätä rauhaan? Oot kauhean pakkomielteinen jostakin ihmisestä.
- Anonyymi
Ostin uuden pelin
T. Mies- Anonyymi
Ostin uuden pelin, pleikkarin ja telkkarin.
- Anonyymi
Minkäs pelin ostit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin uuden pelin, pleikkarin ja telkkarin.
Oletko eri kun tuo toinen, varmaankin. Minkä pelin sinä ostit?
- Anonyymi
Itse taisit keksiä. Pikkulinnut on yleensä ihmisiä jotka ei tunne mua👍🏻
Voisitko jättää rauhaan vatipalli - Anonyymi
Mitä hävettävää sairauksissa ylipäätään on? Vaikka tää nyt joku trolloti trolloti taas onkin. Häpeäisit itsees ja juttujasi.
- Anonyymi
Mulla on ihan vaan adhd
- Anonyymi
Etu ja takakäteen siis.
- Anonyymi
Pui'ta! 🍔
- Anonyymi
Mustarastaan laulua varsinkin on mukava kunnella iltaisin kun olen mökillä ollut.
- Anonyymi
ei oo ku adhd, yleinen ahdistuneisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. sekä jotain muutakin ollut mutta ne on mennyt jo pois ja toivottavasti pysyykin kuten keskivaikea masennus.
- Anonyymi
Ei ole mitään diagnoosia mistään.♡
En ole koskaan välittänyt mistään "pikkulintujen " viserryksistä. Ihan sama mitä sieltä tulee. - Anonyymi
Ja valehteleminen jatkuu!!!
- Anonyymi
Muuttofirma erestakaasi, vai oliko tämä piilomainontaa?
- Anonyymi
Mitä lajia ne pikkulinnut oli ja kuinka paljon niitä oli ja mitä kaikkea ne lauloi?
Lauloiko ne millä kielellä ja mitkä olivat sanat. Osasivatko sävelenkin oikein? - Anonyymi
Kevättä kohti taas mennään. Lintuinfluessat lähtee taas leviämään.
- Anonyymi
Pikkulintuihin ei ole luottamista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812