Upeaa Suomen U21-maajoukkue!
Neljä mitalia
9
780
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, todellakin, nyt on tehty jotain oikein!
Ja muistetaan se perinteinen, nyt kun on mennyt hyvin, on se seura- ja henkilökohtaisten valmentajien ansiota, jota liitto ei pystynyt pilaamaan, eiks niin:) - Anonyymi
On tehty oikein! Nyt on alettu valitsemaan oikean tasoisia kisoja, eikä suoraan liian koviin kisoihin. Tällä tavalla saa onnistumisia ja kehittyy.
- Anonyymi
Piti sitten päästää aivopierut langoille taas kerran. Etkö osaa olla iloinen muiden puolesta ja mukana, vaan joka prkl:en kerta täytyy tuollainen alentava kommentti laittaa eetteriin. Alkuun pienet ”kehut” ja sitten rätit naamalle.
Kun mikään ei ole tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti sitten päästää aivopierut langoille taas kerran. Etkö osaa olla iloinen muiden puolesta ja mukana, vaan joka prkl:en kerta täytyy tuollainen alentava kommentti laittaa eetteriin. Alkuun pienet ”kehut” ja sitten rätit naamalle.
Kun mikään ei ole tarpeeksi.Mitäs negatiivista tuossa kommentissa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs negatiivista tuossa kommentissa oli?
Sitä samaa mietin, loukkaantuneella ei kaikki kunnossa.
- Anonyymi
Aivan loistavaa, onnistumiset ja kokemukset onnistumiseen luo pohjaa tulevaisuuteen! Onnittelut kaikille jotka mahdollistaa nämä mahdollisuudet paikkakunnasta, harjoitus-salista riippumatta!
- Anonyymi
Mitenkä Pihla Salosen ottelut menivät kun judo fi ei ole mitään uutista kisoista?
Olisi mukava kuulla kun olen uraansa seurannut.- Anonyymi
Pronssia sai. Tuolta www.eju.net voit seurata kaikkia kisoja euroopassa
- Anonyymi
Mitäs muuta Isä Saloselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099