Miksi pride ei näkynyt sotkamossa ollenkaan. 😭 Olisin toivonut homoja ulos kaapista ja kulueeseen kanssani🌈🏳️🌈
Pride ei näkynyt sotkamossa
20
1260
Vastaukset
- Anonyymi
Edes itseään kansainväliseksi brändännyt kahvilakaan ei tainnut pitää mitään pridekamppista. Hiljaista siis!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17915371Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuollut kylä➕
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Kaikki menee aina Kajaaniin.
- Anonyymi
Sotkamo kova pride paikka
- Anonyymi
Tuolla pesäpallo ottelussa ne piilohomot ihastelee salskeita nuorukaisia.
- Anonyymi
Suattaapi niitä olla kentöllö myös
- Anonyymi
Kainuu Pridea on tekemässä pieni porukka, joista suurin osa asuu Kajaanissa ja pari Kuhmossa. Sotkamoon kyllä mielellään tehdään Pride-tapahtumaa, jos vaan saisi vapaaehtoisia tekijöitä mukaan! Jos kiinnostaa, ei muuta kuin yhteyttä Kainuun Seta ry:hyn :)
- Anonyymi
Minä olen ainakin Sotkamossa lähdössä Kajaaniin ottamaan osaa ensi kertaa järjestettävään kulkueeseen! Jospa Sotkamossa innostuisi porukka myös tekemään Pride-tapahtumia, kun Kuhmossakin on jo kolmatta kertaa sateenkaaripiknik tapahtuma tulossa sunnuntaina.
- Anonyymi
Pesis otteluthan on joka kerta pride-tapahtuma. Sinne vaan sateenkaarilippua heiluttelemaan.
- Anonyymi
Minä olen ainakin Sotkamossa lähdössä Kajaaniin ottamaan osaa ensi kertaa järjestettävään kulkueeseen!
Kunnon homo !
Sinnikyys on hyvä jopa homoilla.
Kun ei Sotkamossa homokello kuulu, niin viserrä Kajaaniin päin.
Jospa sieltä löytyisi oikein kunnon homoja linnan raunioilta:)
- Anonyymi
Kannattaa mennä marssimaan saattaa löytyä jopa suuhun pantavaa
- Anonyymi
Eikös se pridemarssi ollut jo kommareitten marssi vappuna mitä sitä pitää niin moneen kertaan vuodessa marssia
- Anonyymi
Mänkee kaivokseen marssimaan lippuine ja tampponi miehet.
Huutakee ja mölskytkee ihan siellä rauhassa.
Jospa Sotkamossa ei ole kaapissa kuin sinä. - Anonyymi
Ohnhan Sotkamossa kolme tavoitellutta poikamiestä kaikki pesäpalloilijoita.
- Anonyymi
Tänää lehdessä ilmoitus, että pride bileet vuokatissa peruttu.
- Anonyymi
Hienoa!! Hyvä Vuokatti.. Ihmiset joiden arvot ei käy lapsille,ei niitä pidä olla.
- Anonyymi
Hiukassa pride pileet viikottain, siellä pesiskentällä.
- Anonyymi
Joo ja hiukassa tulevana lauantaina penkki pride :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482523
- 1801778
- 691613
- 921608
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k71051- 80978
- 79930
- 71925
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188874- 65857