Miksi pride ei näkynyt sotkamossa ollenkaan. 😭 Olisin toivonut homoja ulos kaapista ja kulueeseen kanssani🌈🏳️🌈
Pride ei näkynyt sotkamossa
20
1235
Vastaukset
- Anonyymi
Edes itseään kansainväliseksi brändännyt kahvilakaan ei tainnut pitää mitään pridekamppista. Hiljaista siis!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17915371Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuollut kylä➕
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Kaikki menee aina Kajaaniin.
- Anonyymi
Sotkamo kova pride paikka
- Anonyymi
Tuolla pesäpallo ottelussa ne piilohomot ihastelee salskeita nuorukaisia.
- Anonyymi
Suattaapi niitä olla kentöllö myös
- Anonyymi
Kainuu Pridea on tekemässä pieni porukka, joista suurin osa asuu Kajaanissa ja pari Kuhmossa. Sotkamoon kyllä mielellään tehdään Pride-tapahtumaa, jos vaan saisi vapaaehtoisia tekijöitä mukaan! Jos kiinnostaa, ei muuta kuin yhteyttä Kainuun Seta ry:hyn :)
- Anonyymi
Minä olen ainakin Sotkamossa lähdössä Kajaaniin ottamaan osaa ensi kertaa järjestettävään kulkueeseen! Jospa Sotkamossa innostuisi porukka myös tekemään Pride-tapahtumia, kun Kuhmossakin on jo kolmatta kertaa sateenkaaripiknik tapahtuma tulossa sunnuntaina.
- Anonyymi
Pesis otteluthan on joka kerta pride-tapahtuma. Sinne vaan sateenkaarilippua heiluttelemaan.
- Anonyymi
Minä olen ainakin Sotkamossa lähdössä Kajaaniin ottamaan osaa ensi kertaa järjestettävään kulkueeseen!
Kunnon homo !
Sinnikyys on hyvä jopa homoilla.
Kun ei Sotkamossa homokello kuulu, niin viserrä Kajaaniin päin.
Jospa sieltä löytyisi oikein kunnon homoja linnan raunioilta:)
- Anonyymi
Kannattaa mennä marssimaan saattaa löytyä jopa suuhun pantavaa
- Anonyymi
Eikös se pridemarssi ollut jo kommareitten marssi vappuna mitä sitä pitää niin moneen kertaan vuodessa marssia
- Anonyymi
Mänkee kaivokseen marssimaan lippuine ja tampponi miehet.
Huutakee ja mölskytkee ihan siellä rauhassa.
Jospa Sotkamossa ei ole kaapissa kuin sinä. - Anonyymi
Ohnhan Sotkamossa kolme tavoitellutta poikamiestä kaikki pesäpalloilijoita.
- Anonyymi
Tänää lehdessä ilmoitus, että pride bileet vuokatissa peruttu.
- Anonyymi
Hienoa!! Hyvä Vuokatti.. Ihmiset joiden arvot ei käy lapsille,ei niitä pidä olla.
- Anonyymi
Hiukassa pride pileet viikottain, siellä pesiskentällä.
- Anonyymi
Joo ja hiukassa tulevana lauantaina penkki pride :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021660- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712