Pride ei näkynyt sotkamossa

Anonyymi-ap

Miksi pride ei näkynyt sotkamossa ollenkaan. 😭 Olisin toivonut homoja ulos kaapista ja kulueeseen kanssani🌈🏳️‍🌈

20

1235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Edes itseään kansainväliseksi brändännyt kahvilakaan ei tainnut pitää mitään pridekamppista. Hiljaista siis!

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­y­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17915371Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kuollut kylä➕

• Anonyymi

Hyvä.

• Anonyymi

Kaikki menee aina Kajaaniin.

• Anonyymi

Sotkamo kova pride paikka

• Anonyymi

Tuolla pesäpallo ottelussa ne piilohomot ihastelee salskeita nuorukaisia.

• Anonyymi

Suattaapi niitä olla kentöllö myös

• Anonyymi

Kainuu Pridea on tekemässä pieni porukka, joista suurin osa asuu Kajaanissa ja pari Kuhmossa. Sotkamoon kyllä mielellään tehdään Pride-tapahtumaa, jos vaan saisi vapaaehtoisia tekijöitä mukaan! Jos kiinnostaa, ei muuta kuin yhteyttä Kainuun Seta ry:hyn :)

• Anonyymi

Minä olen ainakin Sotkamossa lähdössä Kajaaniin ottamaan osaa ensi kertaa järjestettävään kulkueeseen! Jospa Sotkamossa innostuisi porukka myös tekemään Pride-tapahtumia, kun Kuhmossakin on jo kolmatta kertaa sateenkaaripiknik tapahtuma tulossa sunnuntaina.

• Anonyymi

Pesis otteluthan on joka kerta pride-tapahtuma. Sinne vaan sateenkaarilippua heiluttelemaan.

• Anonyymi

Minä olen ainakin Sotkamossa lähdössä Kajaaniin ottamaan osaa ensi kertaa järjestettävään kulkueeseen!

Kunnon homo !
        Sinnikyys on hyvä jopa homoilla.
        Kun ei Sotkamossa homokello kuulu, niin viserrä Kajaaniin päin.
        Jospa sieltä löytyisi oikein kunnon homoja linnan raunioilta:)

• Anonyymi

Kannattaa mennä marssimaan saattaa löytyä jopa suuhun pantavaa

• Anonyymi

Eikös se pridemarssi ollut jo kommareitten marssi vappuna mitä sitä pitää niin moneen kertaan vuodessa marssia

• Anonyymi

Mänkee kaivokseen marssimaan lippuine ja tampponi miehet.
      Huutakee ja mölskytkee ihan siellä rauhassa.
      Jospa Sotkamossa ei ole kaapissa kuin sinä.

• Anonyymi

Ohnhan Sotkamossa kolme tavoitellutta poikamiestä kaikki pesäpalloilijoita.

• Anonyymi

Tänää lehdessä ilmoitus, että pride bileet vuokatissa peruttu.

• Anonyymi

Hienoa!! Hyvä Vuokatti.. Ihmiset joiden arvot ei käy lapsille,ei niitä pidä olla.

• Anonyymi

Hiukassa pride pileet viikottain, siellä pesiskentällä.

• Anonyymi

Joo ja hiukassa tulevana lauantaina penkki pride :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      102
      1660
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      712
    Aihe