Oon tällä hetkellä 14 vuotias, ja tätä on tapahtunu varmaan 8 vuotiaasta asti. Ennen en oo aatellu et siinä on jotain erikoista, mut nyt oon vasta aatellu asiaa erikoisena. Onko tää normaalia vai oonko huomaamatta sairastanu jotai paksusuolisyöpää 6 vuotta? Onko mulla miesmenkat? En viitti kertoo vanhemmille, joten kyselen täältä
Ulosteen mukana tulee verta (oon poika)
4
332
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko peräpukamia? Kannattaa käydä tarkistuttamassa, niin silläpä selviää. Pitkimällä sitä tapaa vain pahentaa tilannetta.
- Anonyymi
Veriset ulosteet tai musta uloste voi johtua esimerkiksi peräpukamista, peräaukon havaaumista, tulehduksellisesta suolisairaudesta, ruoansuolatuskanavan haavaumasta tai kasvaimesta.
- Anonyymi
Ei ole normaalia jos tulee verta, mene lääkäriin, että saat tarpeellisen hoidon. Usein on sisälle kasvavia peräpukamia jotka heräsi vuotavat verta kun käy vessassa.
En usko että sinulla mitään syöpää on , mutta saattaa olla jokin muu asia joka aiheuttaa verenvuodon .tälläiset asiat on aina hoidettava - Anonyymi
Onhan sinun kerrottava vanhemmillesi verenvuodosta. Sinun täytyy päästä lääkäriin!
Et sinä tätä asiaa voi loputtomiin salata.
Verenvuoto ulostaessa ei ole harvinaista, sitä on joskus melkein jokaisella. Mutta asia on syytä antaa lääkärin tutkittavaksi, että voidaan hoitaa, jos on jotain hoitoa vaativaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379