Oon tällä hetkellä 14 vuotias, ja tätä on tapahtunu varmaan 8 vuotiaasta asti. Ennen en oo aatellu et siinä on jotain erikoista, mut nyt oon vasta aatellu asiaa erikoisena. Onko tää normaalia vai oonko huomaamatta sairastanu jotai paksusuolisyöpää 6 vuotta? Onko mulla miesmenkat? En viitti kertoo vanhemmille, joten kyselen täältä
Ulosteen mukana tulee verta (oon poika)
4
401
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko peräpukamia? Kannattaa käydä tarkistuttamassa, niin silläpä selviää. Pitkimällä sitä tapaa vain pahentaa tilannetta.
- Anonyymi
Veriset ulosteet tai musta uloste voi johtua esimerkiksi peräpukamista, peräaukon havaaumista, tulehduksellisesta suolisairaudesta, ruoansuolatuskanavan haavaumasta tai kasvaimesta.
- Anonyymi
Ei ole normaalia jos tulee verta, mene lääkäriin, että saat tarpeellisen hoidon. Usein on sisälle kasvavia peräpukamia jotka heräsi vuotavat verta kun käy vessassa.
En usko että sinulla mitään syöpää on , mutta saattaa olla jokin muu asia joka aiheuttaa verenvuodon .tälläiset asiat on aina hoidettava - Anonyymi
Onhan sinun kerrottava vanhemmillesi verenvuodosta. Sinun täytyy päästä lääkäriin!
Et sinä tätä asiaa voi loputtomiin salata.
Verenvuoto ulostaessa ei ole harvinaista, sitä on joskus melkein jokaisella. Mutta asia on syytä antaa lääkärin tutkittavaksi, että voidaan hoitaa, jos on jotain hoitoa vaativaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083