Hei!
Onko kellään tietoa kuulolaitteista, niitten hinnoista ja niiden hankkimiseen kuluvasta ajasta??? Haluaisin tietoa myös eri malleista ja hyödyistä / haitoista. Onko kellään kokemuksia kuuloleikkauksista ja niiden toimivuudesta? Mitä tälläiset operaatiot maksaa ja mitä ne opiskelijalle maksavat?
Toisessa korvassani on 4. luokan kuulo ja toisessa 2. luokan kuulo, ja kuuloni huononee vuosi vuodelta! Myös 4. kuuloluokan korvani kuulohermossa on todettu johtumisvaurio, miten leikkaus???
Kiitos vastauksista!!!
Kuulolaitteet / leikkaus???
2
3543
Vastaukset
- äiti
Hakeudu lääkäriin kuulontutkimukseen josta saat lähetteen lähimpään keskus sairaalaan tai pyydä lähete.Kuulolaitteet ei maksa mitään,ei edes niiden huolto ainut mitä joudut itse maksamaan on niiden patterit. Niitä on huomaamattomia kojeita jotka tulevat ns. korvan sisään ja sitten on niitä joissa tulee toinen osa korvaan ja toinen korvan taakse. Ja auttaa varmasti hyötyä niistä vain on haitta puolena se että ottaa herkästi tausta metelit. muuta en osaa vastata.
- AINAHUUTAA
Itselläni on digitaalinen,Tyksistä sain ihan ilmaiseksi,patterit joutuu itse maksamaan.Odotus aika ei ollut pitkä,tosi nopeasti.Olen nähnyt laitteen joka on ainoastaan korvan sisällä,ajattelin että voisi olla käytännöllisempi,toimivuudesta en tiedä.
Olen 100%kuuloinfaliidi ja erittäin rankka Menieren omaava,korvat pauhaa niin kovasti ettei
kuulolaitteestakaan ole oikein vastaavaa hyötyä.
Yksityisellähän laitteitten hinnat ovat tosi kalliita ja mitä olen lukenut jonotus laitteitten saantiin on pitkät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145