Mitä ihmettä rakkaus ensisilmäyksellä tarkoittaa

Anonyymi-ap

Kuvauksia kiitos. Aloitan: Mies ja mimmi joista kumpikaan ei ole koskaan aiemmin silmäillyt toistaan, ottavat silmäkontaktin ja rakastuvat toisiinsa siinä samassa.

94

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinähän tuo tuli. Juuri tuota se tarkoittaa , kunhan on molemmin puolista.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, lähtien siitä että käsitteen 'rakkaus' täytyy tarkoittaa jotain sellaista jota esiintyy kahden vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen välillä. Koko maailmanhistorian kirjallisuuden perusteella.

        Se, että vain yksi ihminen tuntee/kokee jotakin yksisuuntaista satunnaista tuntematonta kohtaan, ei ole nimitykseltään rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, lähtien siitä että käsitteen 'rakkaus' täytyy tarkoittaa jotain sellaista jota esiintyy kahden vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen välillä. Koko maailmanhistorian kirjallisuuden perusteella.

        Se, että vain yksi ihminen tuntee/kokee jotakin yksisuuntaista satunnaista tuntematonta kohtaan, ei ole nimitykseltään rakkautta.

        Mitäs sulla on sateenkaari-ihmisiä vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulla on sateenkaari-ihmisiä vastaan?

        Palstan trollimiehellä on varmaan jotain hampaankolossa ihan kaikkia vastaan, tätä faktaa ei tarvi edes ns hakemalla hakea


    • Anonyymi

      Olen kokenut sen vaikken uskonut siihen ennenkuin koin sen. Oloni tuntui täysin halvaantuneelta. Valitettavasti pakenin tilanteesta vaikka koitin sinnitellä ja olla hänen lähettyvillä. -sivusta.

      • Anonyymi

        Koska tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tämä tapahtui?

        2019. Tuntuu että silloin ihmisten väliset suhteet olivat muutenkin inhimillisempiä. Ihmekös tuo kun miettii 2020-lukua ja peilaa sitä menneeseen. Olisi pitänyt takoa silloin kun rauta oli kuumaa. Nyt tunnen itseni vanhaksi, vaikka ikäni todistaakin toisin. Olen miettinyt että mahdollisuuksia on ollut ihan tarpeeksi tarjolla mutta en vain ole ollut valmis mihinkään sellaisina hetkinä. Voiko koskaan olla valmis?


    • Anonyymi

      Se tarkoittaa niin kuin lukeekin. "Se oli rakkautta ensisilmäyksellä..." Näet mielenkiintoisen ihmisen johon rakastut ensisilmäyksellä. Ihastumisvaihetta ei ole siinä ollenkaan, eikä mitään muutakaan niin kuin "normaalisti" perus rakastumisessa ja rakkaudessa on. Rakastut siis käytännössä samantien. Tunteet ovat äärimmäisen ja uskomattoman voimakkaat ja vahvat, ja heräävät jo hyvin vähästä ärsykkeestä siitä toisesta.

    • Anonyymi

      Se on sitä kun sun aivojen alkeelliset osiot huutaa sulle että tossa on lisääntymiskykyinen yksilö jolla on soveltuva geeniperimä, anna palaa.

      • Anonyymi

        Jalostaja on mm elintarviketeollisuuden yritys


      • Anonyymi

        Ei. Ei lisääntymiskelpoiset yksilöt, vaan samaa sukupuolta olevat.


    • Anonyymi

      Juuri näin rakastuimme toisiimme! m>n

      • Anonyymi

        Jos se olisi suhun rakastunut et olisi täällä vuosia sitä joutunut kaipailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi suhun rakastunut et olisi täällä vuosia sitä joutunut kaipailemaan.

        Ei aloituksessa sitä kysytty. Luetun ymmärtäminen. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloituksessa sitä kysytty. Luetun ymmärtäminen. m>n

        Voit puhua yksikössä yksipuolisesta rakkaudesta, jota tämä rakkaus ensisilmäyksellä on. Et monikossa. Elämän ymmärtäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit puhua yksikössä yksipuolisesta rakkaudesta, jota tämä rakkaus ensisilmäyksellä on. Et monikossa. Elämän ymmärtäminen.

        Ei pidä paikkaansa. Sivusta kerron, että sillä silmäyksellä rakastuin häneen.


    • Anonyymi

      Juuri noin. Kaboom 💥 ja flatam 💥🔥🥊✨ kummallinen tapahtuma. Ennenkokematon ja tuskin koskaan enää koen.

    • Anonyymi

      "And just like that, he picked her up, and dusted her off. Without even trying." Käännyin ja olit siinä...

    • Ihastumista se tarkoittaa ensisilmäyksellä. Rakkaudesta voi puhua vasta, kun tuntee toisensa nurjine puolineenkin. Ei vieraista kukaan rakasta ensilmäyksellä, mielikuvaa ehkä kyllä. Se on silti vain mielikuva, oman pään höttöä.

      • Toisesta voi pitää heti alusta asti, tuntea kemiaa, nähdä toisen viehättävänä ja mielenkiintoisena.


      • Rakastuminen ja rakastaminen, ovat kaksi eri asiaa. Ainakin minulle rakastuminen on sama kuin ihastuminen, ehkä sen vahvempaa muotoa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Rakastuminen ja rakastaminen, ovat kaksi eri asiaa. Ainakin minulle rakastuminen on sama kuin ihastuminen, ehkä sen vahvempaa muotoa.

        Ok. Mulle rakastuminen tulee vasta, kun tunnen ihmistä paremmin ja ei tule eteen mitään sellaista mikä sammuttaisi kytevän kipinän, eli ihastumisen.. vaan se roihahtaa liekkiinsä. Sitten rakastaminen on seesteisempää suhteessa. Ei sellasta jatkuvaa roihua, kuten rakastuminen on. Ei sitä kukaan jaksaisi uupumatta.

        Rakastan lapsianikin, rakastun tavallaan heihinkin, persooniinsa. Mutta se rakkaus ei ole kiinni mistään oikeasta tai väärästä, kuten se voi olla kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Rakastuminen ja rakastaminen, ovat kaksi eri asiaa. Ainakin minulle rakastuminen on sama kuin ihastuminen, ehkä sen vahvempaa muotoa.

        Eli sä rakastuit nettaan koska hän katsoi sua silmiin.


      • Huitale kirjoitti:

        Ok. Mulle rakastuminen tulee vasta, kun tunnen ihmistä paremmin ja ei tule eteen mitään sellaista mikä sammuttaisi kytevän kipinän, eli ihastumisen.. vaan se roihahtaa liekkiinsä. Sitten rakastaminen on seesteisempää suhteessa. Ei sellasta jatkuvaa roihua, kuten rakastuminen on. Ei sitä kukaan jaksaisi uupumatta.

        Rakastan lapsianikin, rakastun tavallaan heihinkin, persooniinsa. Mutta se rakkaus ei ole kiinni mistään oikeasta tai väärästä, kuten se voi olla kumppanin kanssa.

        Ihastumisesta pääsee yli helpommin kuin rakastumisesta.


      • Huitale kirjoitti:

        Ok. Mulle rakastuminen tulee vasta, kun tunnen ihmistä paremmin ja ei tule eteen mitään sellaista mikä sammuttaisi kytevän kipinän, eli ihastumisen.. vaan se roihahtaa liekkiinsä. Sitten rakastaminen on seesteisempää suhteessa. Ei sellasta jatkuvaa roihua, kuten rakastuminen on. Ei sitä kukaan jaksaisi uupumatta.

        Rakastan lapsianikin, rakastun tavallaan heihinkin, persooniinsa. Mutta se rakkaus ei ole kiinni mistään oikeasta tai väärästä, kuten se voi olla kumppanin kanssa.

        Jooo, niin minäkin rakastan lapsiani, veljeäni, vanhempiani jne jopa eksääni ystävänä.
        Mutta tarkoitin tietenkin romanttista rakkautta tuossa rakastumisessa.
        Sitten kun tuntee toisen hyvin, yleensä kun on oltu vuosia yhdessä, ja vielä välittää toisesta paljon, niin se on rakkautta.


      • Huitale kirjoitti:

        Ihastumisesta pääsee yli helpommin kuin rakastumisesta.

        Ihastuessani olen vielä epävarma toisesta ja tunteistani, rakastuessani en enää ole epävarma kummastakaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jooo, niin minäkin rakastan lapsiani, veljeäni, vanhempiani jne jopa eksääni ystävänä.
        Mutta tarkoitin tietenkin romanttista rakkautta tuossa rakastumisessa.
        Sitten kun tuntee toisen hyvin, yleensä kun on oltu vuosia yhdessä, ja vielä välittää toisesta paljon, niin se on rakkautta.

        Mutta ei sellaiseen rakkauteen mennäkään ensisilmäyksellä, johon mennään vuosien tuntemisen jälkeen.
        Ensisilmäyksellä rakastuu tietenkin enimmäkseen siihen tunteeseen minkä se luo, ja siihen toisen olemukseen ja ruusunpunaisiin haaveisiin toisesta. Unelmista päästä olemaan sen kohteen kanssa lähekkäin ja usein... Sitten siitä tuleekin tajuton krapula ja masennus, kun ne haaveet romahtaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Ihastumisesta pääsee yli helpommin kuin rakastumisesta.

        No minä en ole omasta ihastumisestani päässyt yli vieläkään, ja on mennyt jo 2 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä rakastuit nettaan koska hän katsoi sua silmiin.

        Edelleen sinä et sitä tilannetta ollut kokemassa, etkä edes näkemässä. Niin turha tulla vähättelemään sitä, mitä koin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en ole omasta ihastumisestani päässyt yli vieläkään, ja on mennyt jo 2 vuotta.

        eikö susi ole mukavaa kun netan poikaystävä pääsee koskettaa häntä ja sulla on vaan some-estot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö susi ole mukavaa kun netan poikaystävä pääsee koskettaa häntä ja sulla on vaan some-estot.

        Mitäs mukavaa se nyt sitten pitäisi minusta olla? Onko kivaa olla kakkapää?


      • mustasusi kirjoitti:

        Jooo, niin minäkin rakastan lapsiani, veljeäni, vanhempiani jne jopa eksääni ystävänä.
        Mutta tarkoitin tietenkin romanttista rakkautta tuossa rakastumisessa.
        Sitten kun tuntee toisen hyvin, yleensä kun on oltu vuosia yhdessä, ja vielä välittää toisesta paljon, niin se on rakkautta.

        Ihan samasta asiasta puhutaan joo.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mutta ei sellaiseen rakkauteen mennäkään ensisilmäyksellä, johon mennään vuosien tuntemisen jälkeen.
        Ensisilmäyksellä rakastuu tietenkin enimmäkseen siihen tunteeseen minkä se luo, ja siihen toisen olemukseen ja ruusunpunaisiin haaveisiin toisesta. Unelmista päästä olemaan sen kohteen kanssa lähekkäin ja usein... Sitten siitä tuleekin tajuton krapula ja masennus, kun ne haaveet romahtaa.

        Niin, demiseksuaalina mä en heittäydy ihastuessani vielä kenenkään syliin. Pitää oppia tuntemaan ja luottamaan, kokea että toinen on rakastettava, hyvä ihminen, hyvä olla.


      • mustasusi kirjoitti:

        No minä en ole omasta ihastumisestani päässyt yli vieläkään, ja on mennyt jo 2 vuotta.

        Joo, mullakin kesti pari vuotta, mutta sitten alkoi helpottaa. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Niin, demiseksuaalina mä en heittäydy ihastuessani vielä kenenkään syliin. Pitää oppia tuntemaan ja luottamaan, kokea että toinen on rakastettava, hyvä ihminen, hyvä olla.

        Minä taasen olen tunteella eläjä. Sellainen liika rationaalisuus tappaa tunteet, ja latistaa koko homman, mielestäni. Eli täysillä mukana, jos niikseen vaan tulee ja jos uskaltaa... Monesti ujouteni sitten tuhoaa kaikki mahdollisuudet edetä mihinkään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä taasen olen tunteella eläjä. Sellainen liika rationaalisuus tappaa tunteet, ja latistaa koko homman, mielestäni. Eli täysillä mukana, jos niikseen vaan tulee ja jos uskaltaa... Monesti ujouteni sitten tuhoaa kaikki mahdollisuudet edetä mihinkään.

        Ja kun jään vatvomaan asioita liian pitkäksi aikaa, ja siinä toinen osapuoli jo ehtii ajatella, ettei minua kiinnostakaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, mullakin kesti pari vuotta, mutta sitten alkoi helpottaa. 🙂

        Joo kyllä se terävin kärki on tästä jo haihtunut savuna ilmaan. Mutta silti pidän ihmisestä jostain syystä vielä ihan liikaa, vaikka ei missään tekemisissä olla, eikä edes nähdä. Ja tunneside on vaikea katkaista.


      • Huitale kirjoitti:

        Niin, demiseksuaalina mä en heittäydy ihastuessani vielä kenenkään syliin. Pitää oppia tuntemaan ja luottamaan, kokea että toinen on rakastettava, hyvä ihminen, hyvä olla.

        En lörpöttele rakkaudesta kevyin perustein. Mulle se ei oo pikkujuttu, ohimenevä oire. Siksi puhun ihastumisesta, kun tilanne ei ole vielä rakkausasteella.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä taasen olen tunteella eläjä. Sellainen liika rationaalisuus tappaa tunteet, ja latistaa koko homman, mielestäni. Eli täysillä mukana, jos niikseen vaan tulee ja jos uskaltaa... Monesti ujouteni sitten tuhoaa kaikki mahdollisuudet edetä mihinkään.

        Mä olen sekä että. Järki ja tunneihminen. Kun tunnen tunnen vahvasti eikä sitä horjuta helposti mikään. Kun en tunne en tunne, vaikka mitä seliteltäis.

        Tasavahvaa tunne ja järki.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja kun jään vatvomaan asioita liian pitkäksi aikaa, ja siinä toinen osapuoli jo ehtii ajatella, ettei minua kiinnostakaan.

        Noo, joskus on hyvä miettiä ensin.


      • Huitale kirjoitti:

        Noo, joskus on hyvä miettiä ensin.

        Ei se yleensä miettimällä paljoa parane.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo kyllä se terävin kärki on tästä jo haihtunut savuna ilmaan. Mutta silti pidän ihmisestä jostain syystä vielä ihan liikaa, vaikka ei missään tekemisissä olla, eikä edes nähdä. Ja tunneside on vaikea katkaista.

        Niin pidän minäkin hänestä johon ihastuin. Ei se ole miksikään muuttunut, en vain enää romantisoi vaan ajattelen järjellä hänestä hyvää. Tahtomatta mitään takaisin. Odottamatta mitään.


      • Huitale kirjoitti:

        Niin pidän minäkin hänestä johon ihastuin. Ei se ole miksikään muuttunut, en vain enää romantisoi vaan ajattelen järjellä hänestä hyvää. Tahtomatta mitään takaisin. Odottamatta mitään.

        No sinulla sentään on kumppani johon tyytyä. Minulla ei ole. Minulla ei ole yhtään mitään kuin itseni vain aina ja ikuisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Edelleen sinä et sitä tilannetta ollut kokemassa, etkä edes näkemässä. Niin turha tulla vähättelemään sitä, mitä koin.

        Niin ja vähättelet netan kokemusta.Luuletko että hän meni pomolle sanoo että on ihastunut suhun. että halusi päästä jakaa tämän tunteen pomolle heti sen jälkeen kun sinä olit ilmoittanut netalle ihastumisesta. Netan tunteista kertoo myös some-estot jotka on näköjään vielä päällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs mukavaa se nyt sitten pitäisi minusta olla? Onko kivaa olla kakkapää?

        Olen kakkapää ja myös pissapää. Molempia samaan aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vähättelet netan kokemusta.Luuletko että hän meni pomolle sanoo että on ihastunut suhun. että halusi päästä jakaa tämän tunteen pomolle heti sen jälkeen kun sinä olit ilmoittanut netalle ihastumisesta. Netan tunteista kertoo myös some-estot jotka on näköjään vielä päällä.

        Taaas se alkaa. Sulla ei ole paljon mitään uutta tuotavaa tähän juttuun?


      • mustasusi kirjoitti:

        No sinulla sentään on kumppani johon tyytyä. Minulla ei ole. Minulla ei ole yhtään mitään kuin itseni vain aina ja ikuisesti.

        En tyydy häneen, vaan rakastan häntä. Täysin eri asia tyytyä ja rakastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kakkapää ja myös pissapää. Molempia samaan aikaan.

        Kysyinkin että onko se kivaa? Mitä tuollainen elämänasenne antaa sinulle? Hiekkapimppi.


      • Huitale kirjoitti:

        En tyydy häneen, vaan rakastan häntä. Täysin eri asia tyytyä ja rakastaa.

        No olisit varmaan rakastanut sitä ihastusta enemmän, jos olisit hänet saanut?
        Eli kuitenkin sinulla on siis rakas. Silloin on helppo päästä ihastuksesta kaikilla tavoin eroon tunnetasolla.


      • Huitale kirjoitti:

        En tyydy häneen, vaan rakastan häntä. Täysin eri asia tyytyä ja rakastaa.

        Kokisin siinä vaiheessa tyytyväni, jos en rakastaisi häntä näin paljon kun rakastan. Tai jos hyppäisin ihastuksen perään, josta en tiedä juuri mitään tyytyen mitä saan ja jättäen jonkun jota rakastan.


      • Huitale kirjoitti:

        Kokisin siinä vaiheessa tyytyväni, jos en rakastaisi häntä näin paljon kun rakastan. Tai jos hyppäisin ihastuksen perään, josta en tiedä juuri mitään tyytyen mitä saan ja jättäen jonkun jota rakastan.

        Missä vaiheessa tuon rakkaasi löysit? Ihastusta ennen vaiko jälkeen?


      • mustasusi kirjoitti:

        No olisit varmaan rakastanut sitä ihastusta enemmän, jos olisit hänet saanut?
        Eli kuitenkin sinulla on siis rakas. Silloin on helppo päästä ihastuksesta kaikilla tavoin eroon tunnetasolla.

        En olis niinkään varma. Tuskin. En ole rakastanut ikinä ketään kuten rakastan kumppaniani, niin ehdottomasti ja kauttaaltaan. Enkä usko että osaan enää ketään toista niin rakastaakkaan.

        Mun ihastukseni edustaa naista jollaiseen tutustuisin, mikäli olisin sinkku. Eikä mulla olis tunteita ketään muuta kohtaan olemassa.


      • Huitale kirjoitti:

        En olis niinkään varma. Tuskin. En ole rakastanut ikinä ketään kuten rakastan kumppaniani, niin ehdottomasti ja kauttaaltaan. Enkä usko että osaan enää ketään toista niin rakastaakkaan.

        Mun ihastukseni edustaa naista jollaiseen tutustuisin, mikäli olisin sinkku. Eikä mulla olis tunteita ketään muuta kohtaan olemassa.

        Minä en voi tuohon samaistua yhtään. Minun juttu on ihan omanlainen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Missä vaiheessa tuon rakkaasi löysit? Ihastusta ennen vaiko jälkeen?

        Vuosia vuosia ennen löysin kumppanini, kun ihastuin. Minulla varmasti vaikuttaa biseksuaalisuus asiaan myös. Näen nais ihastuksessani niitä ihastuttavia asioita, mitä miehessä ei voi olla tai ole.


      • Huitale kirjoitti:

        Vuosia vuosia ennen löysin kumppanini, kun ihastuin. Minulla varmasti vaikuttaa biseksuaalisuus asiaan myös. Näen nais ihastuksessani niitä ihastuttavia asioita, mitä miehessä ei voi olla tai ole.

        Kumppaniin et ihastunut? Miten aloitte olemaan yhdessä?


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä en voi tuohon samaistua yhtään. Minun juttu on ihan omanlainen.

        Ymmärrän. Et varmaan voisi muutenkaan samaistua, jos olet sinkku ja hetero.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä taasen olen tunteella eläjä. Sellainen liika rationaalisuus tappaa tunteet, ja latistaa koko homman, mielestäni. Eli täysillä mukana, jos niikseen vaan tulee ja jos uskaltaa... Monesti ujouteni sitten tuhoaa kaikki mahdollisuudet edetä mihinkään.

        Niin mutta työpaikka ei ole se oikea paikka kertoa tunteista varsinkaan ala-ikäiselle työkaverille kun itse on lähes 50 vuotias.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinulla sentään on kumppani johon tyytyä. Minulla ei ole. Minulla ei ole yhtään mitään kuin itseni vain aina ja ikuisesti.

        Taasko sä susi alotit ton itsesi haukkumisen. Sunha piti lopettaa toi asennevammaisuus. mutta et osaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kumppaniin et ihastunut? Miten aloitte olemaan yhdessä?

        Ihastuin. Palavasti. Koita käsittää biseksuaalisuuden merkitys tunteisiin ja ihastumisiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taaas se alkaa. Sulla ei ole paljon mitään uutta tuotavaa tähän juttuun?

        Niin koska sä luulet edelleen että netta rakastaa sua ja sen takia on laittanut some-estot koska rakastaa sua syvästi.


      • Huitale kirjoitti:

        Ihastuin. Palavasti. Koita käsittää biseksuaalisuuden merkitys tunteisiin ja ihastumisiin.

        En ole varma voiko hetero ymmärtää, mutta jos voi niin hyvä. Se nimittäin valaisee kummasti käsitystä miksi yhtä rakastaa hullunaan ja toiseen ihastuu hullunaan.


      • Huitale kirjoitti:

        En ole varma voiko hetero ymmärtää, mutta jos voi niin hyvä. Se nimittäin valaisee kummasti käsitystä miksi yhtä rakastaa hullunaan ja toiseen ihastuu hullunaan.

        Siis samaan aikaan eikä eri aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta työpaikka ei ole se oikea paikka kertoa tunteista varsinkaan ala-ikäiselle työkaverille kun itse on lähes 50 vuotias.

        Voi v... Ei ollut ei, ei minun asemassani, eikä muutenkaan. Vaan minkäs sille enää voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska sä luulet edelleen että netta rakastaa sua ja sen takia on laittanut some-estot koska rakastaa sua syvästi.

        En todellakaan luule yhtään mitään. Näenhän sen joka päivä, ettei mitään ole. Mitään ei tule. Yksin saan olla ikuisesti. En kiinnosta ketään missään.


      • Huitale kirjoitti:

        Siis samaan aikaan eikä eri aikaan.

        Ihastun perään ei kannata juosta, jollei ole sinkku tai avoimessa tai polyamorisessa suhteessa. Mä en ole noista mitään, vaan monogaminen. Enkä tunne ihastustani tarpeeksi tietääkseni voisinko rakastua hänneen koskaan, sinkkunakasn nääs mulla järki pelaa, tunteiden ohessakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sä susi alotit ton itsesi haukkumisen. Sunha piti lopettaa toi asennevammaisuus. mutta et osaa.

        Missä kohtaa haukuin itseäni? Totean vaan kylmästi tosiasioita.


      • Huitale kirjoitti:

        Ihastun perään ei kannata juosta, jollei ole sinkku tai avoimessa tai polyamorisessa suhteessa. Mä en ole noista mitään, vaan monogaminen. Enkä tunne ihastustani tarpeeksi tietääkseni voisinko rakastua hänneen koskaan, sinkkunakasn nääs mulla järki pelaa, tunteiden ohessakin.

        Ihastuksen siis perään. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Ihastuin. Palavasti. Koita käsittää biseksuaalisuuden merkitys tunteisiin ja ihastumisiin.

        En usko että ihastumisprosessilla on mitään eroa sillä onko ihastunut bi tai hetero taikka homo... Samat hormonalliset ja kemialliset jutut aivoissa tapahtuu ihastumishetkellä kuitenkin ja tunne jutut, joita ei osaa edes sanoiksi pukea.


      • Huitale kirjoitti:

        Ihastuksen siis perään. 😁

        Ja mun naisihastukseni on hetero, joten hänen perään olis turha juosta minun sinkkunakaan. Saisin rukkaset. 😅

        Joten helppoa käsittää, että tykätä saa, muttei seota.


      • mustasusi kirjoitti:

        En usko että ihastumisprosessilla on mitään eroa sillä onko ihastunut bi tai hetero taikka homo... Samat hormonalliset ja kemialliset jutut aivoissa tapahtuu ihastumishetkellä kuitenkin ja tunne jutut, joita ei osaa edes sanoiksi pukea.

        En sitä meinannutkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En todellakaan luule yhtään mitään. Näenhän sen joka päivä, ettei mitään ole. Mitään ei tule. Yksin saan olla ikuisesti. En kiinnosta ketään missään.

        Ohan sulla ne netan some kuvat jota stalkata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä kohtaa haukuin itseäni? Totean vaan kylmästi tosiasioita.

        joo olet vanha paska


      • Huitale kirjoitti:

        En sitä meinannutkaan.

        Vaan sitä, että mies ja nainen sytyttää eri syistä ja siksi on mahdollista tykästyä molempiin samaan aikaankin.

        Muita miehiä mä en edes näe omani lisäksi. Evvk muut miehet, mutta tuohon naiseen ihastuin. En minä kaikkiin naisiinkaan ihastu, edes vaikka pitäisin viehättävän. Mä tykkäsin nimenomaan tuossa naisessa siitä mitä mä hänestä opin tuntemaan. Siksi näin vain hänet, en muita naisia kiinnostavina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sulla ne netan some kuvat jota stalkata.

        Niin on... Minä jaksan kyllä uskoa että hän tietää, että saatan niitä katsoa. Ei näytä haittaavan ainakaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Vaan sitä, että mies ja nainen sytyttää eri syistä ja siksi on mahdollista tykästyä molempiin samaan aikaankin.

        Muita miehiä mä en edes näe omani lisäksi. Evvk muut miehet, mutta tuohon naiseen ihastuin. En minä kaikkiin naisiinkaan ihastu, edes vaikka pitäisin viehättävän. Mä tykkäsin nimenomaan tuossa naisessa siitä mitä mä hänestä opin tuntemaan. Siksi näin vain hänet, en muita naisia kiinnostavina.

        Kannattaisi olla avoimessa suhteessa, niin saisit kokea naisen kanssa oloakin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kannattaisi olla avoimessa suhteessa, niin saisit kokea naisen kanssa oloakin.

        Ei oo mun juttu tuollanen ristiin naiminen. Tunneihminen siinä kohtaa haluaa sitoutua ja omistautua kokonaan yhdelle.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei oo mun juttu tuollanen ristiin naiminen. Tunneihminen siinä kohtaa haluaa sitoutua ja omistautua kokonaan yhdelle.

        All or nothing at all. Yks kerrallaan. Ei mua kiinnosta seksi niin paljon, että olisin valmis tuhoamaan mitään sen takia, kenenkään takia. Seksi kuuluu mulla vain rakkauteen ja parisuhteeseen.


      • Huitale kirjoitti:

        All or nothing at all. Yks kerrallaan. Ei mua kiinnosta seksi niin paljon, että olisin valmis tuhoamaan mitään sen takia, kenenkään takia. Seksi kuuluu mulla vain rakkauteen ja parisuhteeseen.

        Se on sitten joskus, jos on. Mikäli olen joskus sinkkuna ja ylipäänsä kiinnostun enää kestään naisesta. Mutta silloinkin vain jos on valmis olemaan mun kanssa monogamisesti.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vuosia vuosia ennen löysin kumppanini, kun ihastuin. Minulla varmasti vaikuttaa biseksuaalisuus asiaan myös. Näen nais ihastuksessani niitä ihastuttavia asioita, mitä miehessä ei voi olla tai ole.

        Kerroitko heti, että olet biseksuaali?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ihastuin. Palavasti. Koita käsittää biseksuaalisuuden merkitys tunteisiin ja ihastumisiin.

        Kerroitko het, että olet biseksuaali?

        Olisi ollut hyvä. Teillä olisi voinut olla riemukasta yhdessä tai kolmistaan.
        Sääli. Jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaan sitä, että mies ja nainen sytyttää eri syistä ja siksi on mahdollista tykästyä molempiin samaan aikaankin.

        Muita miehiä mä en edes näe omani lisäksi. Evvk muut miehet, mutta tuohon naiseen ihastuin. En minä kaikkiin naisiinkaan ihastu, edes vaikka pitäisin viehättävän. Mä tykkäsin nimenomaan tuossa naisessa siitä mitä mä hänestä opin tuntemaan. Siksi näin vain hänet, en muita naisia kiinnostavina.

        Siis. Mikä ongelma on tai oli. Onelmas ei olisi ollut.

        Kerroitko heti, että olet biseksuaalimies?
        Nainen olisi pitänyt tästä!
        Katsella ja/tai osallistua.

        Tämä oli turha virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis. Mikä ongelma on tai oli. Onelmas ei olisi ollut.

        Kerroitko heti, että olet biseksuaalimies?
        Nainen olisi pitänyt tästä!
        Katsella ja/tai osallistua.

        Tämä oli turha virhe.

        Se ei olisi ollut ongelma. Voi voi. Kaikki meni ohi.
        Olisit kertonut.

        T: tiedät kyllä kuka, kuha, kirjoittaa


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ymmärrän. Et varmaan voisi muutenkaan samaistua, jos olet sinkku ja hetero.

        Biseksuaalisuus oli näkyvissä. Miksi et kertonut minulle?
        Näin ei olisi tarvinnut elämässäsi käydä.


    • On tuttua tuo. Tunne vastaa sitä kuin olisi lyöty halolla päähän varoittamatta.

    • Anonyymi

      Uskon rakkauteen ensisilmäyksellä, koska äitini ja isäni rakastuivat toisiinsa ensisilmäyksellä. 😍

    • Anonyymi

      Kuvauksia? Näkevät toisensa ja puhuvat rakkaudesta ensi silmäyksellä, vaikka kyseessä on siinä vaiheessa enintään pinnallinen ihastuminen. Saattavat toki myös määritellä termin aivan eri tavalla.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!!! Ja täyttä todellista elämää, naisen ja miehen välillä. Tarvitsee kuitenkin alku ärsykkeen, kauneuden tai muun kauempaan havaitun yksityiskohdan huomioimisen. Tahdotaan tutustua tuohon kauniiseen "olentoon" Luonto pakoittaa ihmiset toistensa läheisyyteen, silloin tarkkaillaan toisen kasvoja lähietäisyydeltä, ihastutaan kauneuteen, silmien väri ja muoto vangitsevat katselijan. Ihmisten elämäntilanne ja muut seikat vaikuttavat lopputulokseen, rakastutaan ja pariudutaan tai jatketaan elämää, miettien hiljaisina hetkinä, kuinka suloinen hän olikaan.
      https://youtu.be/yO-TuiYbs_c

    • Anonyymi

      Onko kyseessä ensisilmäys vaiko pelkkä ensisilmäys?

      • Anonyymi

        Niin muuten!


    • Anonyymi

      Olisit puhunut ja kertonut.

    • Anonyymi

      Monesti tällaiset päättyvät pettymykseen. Heittäytyminen tilanteeseen on aina riski. En suosittele, meitä on moneksi. Toisille elämä on vain peliä.

    • Anonyymi

      Elämässä uskallus heittäytyä on rohkeutta ja pettymysten sietäminen kuuluu aikuisuuteen. Sinkku elämään kuuluu tarkastella kiinnostavaa henkilöä uteliaan ihastuneella katseella, eikä siinä ole kyse pelistä vaan viettelyksestä, jonka molemmat tiedostaa.
      "Naisten tilannetaju on vertaansa vailla. Iskutilanteessa he tietävät täsmälleen mistä on kyse ja mitä tulee tapahtumaan. Naisia ei voi yllättää, koska he osaavat lukea miesten tunnetiloja".
      https://youtu.be/5y2HQaLSxpQ

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe