Omat englannin taidot eivät oikin riitä..
https://www.youtube.com/watch?v=zZprLT6_K64
Ehtisikö joku referoida Ross Coulthardin viimeisen kommentin?
3
259
Vastaukset
- Anonyymi
- Coulthart kertoo sekä senaatin että edustajainhuoneen republikaanien ja demokraatien edustajilla olevan nyt vahva tahto viedä asiaa eteen päin ja järjestää kuulemisia aiheesta. (Gillibrand, Rubio, Gallagher, Burchett).
- Kongressi on vahvasti mukana tietovuotojen käsittelyssä.
- Kyselee sen perään missä vaiheessa presidentti aikoo tulla mukaan.
- Sanoo että hallinnon on nyt tehtävä jonkinlaisia myöntämisiä aiheessa, koska todisteet ovat niin "musertavia" todistajien lausuntojen ollessa "erittäin vahvoja".
- Kysymys on siitä, haluaako hallinto tämän purkautuvan tietovuotoina kongressista vaiko haluaako se toimia itse johtajana tilanteessa ja kertoa ihmisille totuuden.
Minä luulen, että tuo viimeinen Coulthartin esiin tuoma seikka oli koko aiheen esiin nostamisen perusta: senaatissa ja kongressissa tiedettiin massiivisia vuotoja alkavan tulemaan hallitsemattomasti julkisuuteen jollei vuosikausia salaa annettuihin tietovuotoihin vastata asiallisesti hallinnon taholla. Kongressi siis pakotettiin lopettamaan hiljaisuus aiheesta, mikä kertoo samalla sen että taustalla on eri hallinnon alojen hyvin vaikutusvaltaisia tahoja, jotka ovat saaneet tarpeekseen kymmeniä vuosia jatkuneesta vetkuttelusta.- Anonyymi
Eikö väliaikaisena johtopäätöksenä kuitenkin tässä ole se, että maan ulkopuolisia liikkuu täällä ja heidän tekniikkaansa tutkitaan eri yhtiöissä USA:ssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877