Myös miesten rintojen imeminen pienentää syöpäriskiä huomattavasti myös heteromiehillä. Kerroin tästä uimahallin saunassa ja mainitsin myös eturauhassyövän estävästä imemiskohdasta nuorille pojille ja sain porttikieltoa, hah hah haaa!!!...
Jälleen yksi viisauteni on todistettu (radiouutiset)
7
297
Vastaukset
- Anonyymi
Imeekö ressu mieluummin tekohampailla vai ilman?
- Anonyymi
Nuoret miehenalut olivat kovin kiinnostuneita kertomistani imemistarinoista. Harmi että heidän vanhempansa eivät ymmärtäneet normaaleja imutusjuttuja ja sain turhan kahden kuukauden porttikiellon, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Vastaan taas pian itselleni ja kehun itseäni, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Missä kommenttini on missä kehun itseäni? Onneksi se on minulla tallessa ja lähetän sen itselleni puhelimeen. hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Hyvä Ressukka talleta kaikki kirjoituksesi perikunta tarvitsee niitä.
- Anonyymi
Kiitos. Vastaan taas pian itselleni. hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressu on nero, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810