OulussaKaksi 18-vuotiasta naista löydetty kuolleina asunnosta

Anonyymi-ap

Huumekuolema. Tapahtunut jo toukokuussa ja nyt vasta uutisoitu.

35

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en toivo kuolemaa kellekään mutta tosi on että jos ihmisen elämä on helvettiä niin tottakai kuolema on helpotus.

    • Anonyymi

      Lapsiahan nuo vielä ovat olleet. Mitä 18-v. vielä elämästä tietää...jokin nuoruuden ahdistus johtanut huumeiden käyttöön ja kuolemaan. Jonkun lapsia ja sisaruksia nämäkin.

      • Anonyymi

        minun serkkuni toinen ja kamala ikävä on:'(


    • Anonyymi

      Siperia opettaa ja luonnonlaki poistaa vahvuudesta..

      • Anonyymi

        Ulkomaslaiset levittää huumeita suomeen.
        Näin se valta vaihtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaslaiset levittää huumeita suomeen.
        Näin se valta vaihtuu

        Kuka vielä epäilee väestönvaihtoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaslaiset levittää huumeita suomeen.
        Näin se valta vaihtuu

        Ettei vaan olisi pizzapoikien ja geelitukkien tekosia.


    • Anonyymi

      Pakkoko niitä aineita on vetää? Menkää opiskelemaan ja töihin!

      • Anonyymi

        Näin on. Ahdistukseen ja mt-ongelmiin on helppo vedota, heittäytyä toimettomaksi ja vain bilettää ja nauttia elämästä. Kaiken maaliman "Nuotti-valmennusten" tarjoamien taloudellisten tukien avulla on helppo rahoittaa...


      • Anonyymi

        Jos esimerkiksi on saanut tiukan lahkolais kasvatuksen niin ihminen voi hakea lohtua elämäänsä vaikka mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esimerkiksi on saanut tiukan lahkolais kasvatuksen niin ihminen voi hakea lohtua elämäänsä vaikka mistä.

        Kiusaaminen loppuu vasta sitten, kun politiikka ja uskonnot kitketään maailmasta. Tarvitaan Persujen markkinoimaa "väestönvaihto"a.


      • Anonyymi

        Kuka tietää mitä huumausaineita käyttäneet ja onko olleet näitä myrkkysekotuksia joihin Etelä-Suomessakin ihmisiä kuollut. Ja ovatko itse ottaneet vai onko joku muu piiikittänyt.. .Toivottavasti poliisi tutkii tapauksen tarkasti ja ruumiin avaus näyttää jos näyttää otetut aineet.
        Voimia omaisille ja läheisille.


      • Anonyymi

        olisivat päässeet hyvään kouluun nyt syksyllä että pidä se turpa kiinni kun et tiiä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää mitä huumausaineita käyttäneet ja onko olleet näitä myrkkysekotuksia joihin Etelä-Suomessakin ihmisiä kuollut. Ja ovatko itse ottaneet vai onko joku muu piiikittänyt.. .Toivottavasti poliisi tutkii tapauksen tarkasti ja ruumiin avaus näyttää jos näyttää otetut aineet.
        Voimia omaisille ja läheisille.

        kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää mitä huumausaineita käyttäneet ja onko olleet näitä myrkkysekotuksia joihin Etelä-Suomessakin ihmisiä kuollut. Ja ovatko itse ottaneet vai onko joku muu piiikittänyt.. .Toivottavasti poliisi tutkii tapauksen tarkasti ja ruumiin avaus näyttää jos näyttää otetut aineet.
        Voimia omaisille ja läheisille.

        Ei tutki Oulun PolPo. Sehän olis RASISMIA, jos totuus olisi vaarassa paljastua!


    • Anonyymi

      Onnistuisikohan se kansalaissloitteella kieltää tuon lahkon nykymuotoinen toiminta. Pitäisi kerätä muutamia tuhansia nimiä. Uskon että nimet kertyisi muutamassa tunnissa tai päivässä.

    • Anonyymi

      Turha syytellä mitään lahkoja tai muitakaan kerhoja! Jokainen yli 10-vuotias kyllä ymmärtää, että jos vetää jotain lääkkeitä tai muita nappeja, joita ei ole lääkäri hänelle määrännyt, siinä on aina iso riski vahinkoon.
      Nämä naiset ovat ottaneet tietoisen riskin, ja hävisivät pelin.
      Siinä se.
      Omaisille toivon rauhaa!

      • Anonyymi

        Eihän tässä omaisia olla syyttämässä tai tuomitsemassa. Tosiasioista saa keskustella.
        Kuten jokainen tietää, nappien ym huumaavien käytössä on omat riskinsä. Kyllä huume-, ym. asioista on peruskoulussa 100varmasti saarnattu ihan riittävästi. Jos järkikulta ei ota oppia vastaan, on tuolos tuo, mikä on. Hyssyttely ei auta.


      • Anonyymi

        Ei ne lääkärienkään määräämät napit ole aina terveellisiä. Minä ja monet tuttavanikin olemme olleet kuolemanvaarassa kolesterolilääkkeitten takia. Ja siksi lopettaneet niitten käytön ja elämme edelleen. Tosin lääkärit saavat nyt vähemmän bonuksia lääketehtailta, mutta onpahan palkka kuitenkin sen verran iso, ettei juuri hetkauta.
        Samoin oli nukahtamislääke Halcionin kanssa. Muuan lääkäri kertoi HS:ssä puolen sivun artikkelissa, että se tappaa. Hänenkin potilaistaan oli moni kuollut siihen. Minullakin oli jo oireita, mutta vaatimuksestani lääke vaihdettin toiseen.
        Unohtamatta Thalidomidia. Joko sen uhrit on kaikki kuolleet, kun ei niitä siitä vammautuneita ole vuosikausiin näkynyt?
        Tuttu lääkäri moitti kauan sitten kirkkomaalaria siitä, että huonoja kuvia maalailee. Tähän maalari vastasi: "Minä sentään tuon epäonnistumiseni kaikkien nähtäväksi, mutta sinä peität ne maan multiin".


    • Anonyymi

      Kun huumausaineet saavat pysyvän otteen , peli on pelattu. Painakaa tämä hiusrajaan naulaamalla kiinni. Loppuelämä ei ole enää. Omaisille syvä osanottoni.

    • Anonyymi

      Iltalehti kertoo että ulkomaalaiset tuo huumeet suomeen

      että maahanmuutto ja kulttuurit auttaa työllisyydessä?

    • Anonyymi

      Suomi24:n nykyinen mainoskäytäntö osoittaa surrealistisia piirteitä. Tässä ketjussa, jossa on kyse ilmeisesti huumausaineisiin kuolleista, on sijoitettu muutaman vastauksen välein mainos: "Kun tekevälle sattuuu... Diclofenac ratiofarm 23,2mg/g geeli. Vain kahdesti päivässä!" Keinoälytöntä...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe