Tuulen häpäisemä

Anonyymi-ap

Yllättävä puuskatuuli tarttuu väkivaltaisesti kevyeeseen lyhyeen kesämekkoni liepeisiin kiskoen mekkoani helmoja korkealle ylös paljasten vain pikkuruisten stringini peittämän häpyalueeni ja paljaat pakarani kaiken kansan nähtäväksi!
Mies takanani, aluksi reippaasti kävellen on hiljentänyt vauhtiaan ja jäänyt kulkemaan taakseni nähdäkseen kamppailuni tuulen voimaa vastaan mekon helmani omistuksesta, yksikätisesti kauppakassi toisessa kädessäni roikkuen.
Tuulen puuskat yrittävät kuin väkivalloin julkisesti häpäistä minut mekkoani repien pois päältäni ja tunnen itseni niin avuttomaksi tuon säälimättömän luonnovoiman armoilla!

Autot vastaan ja takaani tullessaan hiljentävät miesten halutessa nähdä, kuinka stayupien verhoamat reiteni näkyvät paljaina niiden resorien yläpuolelta minun kokiessani olevan itseni riettaaksi näyksi voimatta kuin kiirehtiä mahdollisimman nopeasti tästä luonnon järjestämästä näytelmästä kotini turvaan.

Hengitän keittiössä raskaasti jalat yhä korkengissäni vavisten ja huomaan, kuinka kiihottunut voinkaan olla tuon julkisen häpeän tuomasta yllätyksestä tylsään perheenäidin elämääni!
Mietin, pitäisikö minun lähteä vielä pienelle kävelylle!!
N.46

15

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen hönö

      • Anonyymi

        On kuulemma täystyöllistty. Kaikki hoitajat on nyt sua hoitamassa. Ei avaudu uusia paikkoja sinä ja tuo spedeilijä ootte niin vaikeita tapauksia.










        Puhut jälleen kerran totuuden itsestäsi ja vakuuttavasti ei ole aihetta epäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma täystyöllistty. Kaikki hoitajat on nyt sua hoitamassa. Ei avaudu uusia paikkoja sinä ja tuo spedeilijä ootte niin vaikeita tapauksia.










        Puhut jälleen kerran totuuden itsestäsi ja vakuuttavasti ei ole aihetta epäillä.

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Kiva kun jaksat edelleen avautua itsestäsi. Kait jonkilainen perverssiyden muoto tuokin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun jaksat edelleen avautua itsestäsi. Kait jonkilainen perverssiyden muoto tuokin on.

        Sää mää ja bää mikä juntti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti

        Sää bää mikä juntti


    • Anonyymi

      Jälleen keskustelun suuntaa on alkanut ohjaamaan tuo vakavasti häiriintynyt Spede-poika.

      Aloittaja voisi tosiaankin lähteä hieman pidemmälle kävelylle jättäen varmasti kastuneet stringinsä nyt vain kokonaan pois ja kertoa kotiin palatessa tänne tuntemuksistaan.
      Matti62

      • Anonyymi

        Loistava idea! Toteutapa aloittaja tuo Matin ehdotus ja jätä ne stringitkin pois. Älä unohda päivittää tuntemuksia tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava idea! Toteutapa aloittaja tuo Matin ehdotus ja jätä ne stringitkin pois. Älä unohda päivittää tuntemuksia tänne.

        Mätisäkki riehaantui buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki riehaantui buaahaa

        Mites sulle nyt noin kävi. Ei tuo nyt niin hauska juttu ollut.


    • Anonyymi

      Voisit sanoa myös missäpäin olet kävelyllä 💋

      • Anonyymi

        Niuvanniemen drive In kaistalla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen drive In kaistalla tietenkin

        Jaahas oot siis matkalla takas sinne minne kuulut. Hyvä kun muistat mikä kaista vie sut perille.


    • Anonyymi

      H­e­i! Kuts­umme sinu­­t kä­­­ym­ään uude­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X6b9P1

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1684
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      901
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe