Minä, Putler

Olen herraskainen. Haastan teidät pikku otteluun.

Tässä minun peliväline. Se on nim. Zeta reticuli, ja ampuu kaasulamauttim--. Eipshh paljastetpssh liipssh.

1. Peli kulkee siten. Että välttelette minua. Lupaan tavata teidät rajalla. Meillä venäjän pssh-väellä on vielä pari pansukkia, ja tiedämme että täällä asuu suurimmat vellipyl-- tällä alueella. 3.x.202x tulemme rajan yli, jos onnistutte välttelyssänne.

--

Rajalla teitä odottaa velli-- jota Prigozin keittelee. Luulette tietävänne positiomme. Meillä on salainen ase. Päin naamaa kustu pikku amppari.com työtön Saamelainen jolle poro ei enää mai--.

Luulette pääsevänne hoitoon. Hokekaa shemales.om/uimari niin pääsette muuten tulemme rajan yli ja teidät vellip-- äärioikeisto tod.näk. keksii poikkeuslain nojalla ampua hitailijoina ensimmäiseksi kun harjoittelevat kokemaan mitlä ihmisen rämpyttäminen DUN-DUU.

Teitä on valaistu. Nyt foliopipo syvemmälle ja Reptilian master theme soimaan:
Olen alien
Ihan pieni pami vain
Yksinäisyys ei hellitä lain
Tulee mieli Ami
Asikainen
Tekee mieli vetää urbaan
Sen sijaan kutsun veli ruskean paikalle
Veli ruskea
Allen Outlet Shooting
Pikku jänis ruudun takaa
Ei anna ihmisen toimettomana makaa
Toivoo että häiriköitte
Niin varmasti tunaroitte
Spermaa halua nainen ei
Lapset jälkeläisen
Tyhjää tavaa
Ei enää oikeusoppia arvaa
Lukee merkkiä kuin autisti
Ei ymmärrä
Että nyt riittää!
Lähden matkalle kauemmas kuin Marsiin
Harmi vain että podini painaa vitusti
Mitäs söit antipsykoaattia autisti

8

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liityn otteluaulaan. Takataskustani löytyy meriitteinä (haaveilen transvestiitteydestä) mikropili, lukuisia sarjakuvahahmoihin kohdistuvia insestiajatuksia (luen Milftoonia), koulukiusaamista takana moonde vuodes, mutta se kehittee, he he haaveilen kouluam-- aina kun ajattelen asiaa no ei vaiskaa... Jäätävän pieni dikki osviittaa naisillekin, kun olen ystis naisillekin, ne olettaa tietää olettaa varmistaa asian, kysymällä jatkuvasti "ootsä nainen". Ja meikämutteri vastaa. Pitää mennä pitsiostoksille.

    • Anonyymi

      Mikrodikin ominaispiirteitä. Haisee aina pahalle, sanoo käyneensä suihkussa juuri. Räyhää ja raivoaa henkisesti. Omistaa kuvitteellisia pyssyjä. Leikkii olevansa maailman hallitsija. Syntymäpäivänään Putler lähtee tykittämään. Voi harmi.
      Camsoda.com/wtf (nainen laittaa 5 kämmenen mittaa sämpylän ympärille) tää linkki ei ehkä ole se mitä luulet.
      Jäätävä k*lli. Vai
      Mikropjänis.
      Mielestäni parempi fiilis on mikrodiilerissä, koska mikrodimon on lähempänä keisarin lelua.

    • Anonyymi

      Kiusaajat *ilon **lasix sanoo Arno Six ja J. Naiminen Eurospörtillä

    • Anonyymi

      No, Putler (Lasimidr Tuttiv) on hyvä esimerkki.

      Ihminen pyrkii lasittamaan kanssakulkijansa katseet.
      Ihminen pyytää satuhahmoja tueksi. Nämä kaikki ovat
      Warcraft 2 pelistä revittyjä örkkejä tai Clive Barkerin/Burrowsin
      piirroksia missä epeli kiintyy ihmiseen kuin varjo. No ei niiden
      tarvi aina olla vain varjoooooooo.
      Ne antaa salaista tukea.
      Kuten nyt vaikka poliitikoille, armeijoille.
      Tänne yläasteelle Joe Bidenin epelilauma toteaa:
      "You are a moron"
      Se siitä turvallisesta aikuisesta.
      Tuota se selittää 24/7 ja välillä saa sanotuksi
      järkeviä.
      Donald Trump taas esittää epeliä itse.

      Kiusaajien (jotka puhuvat pulputtaen 24/7 jos näet ne ryhmässä jota ne imppaavat energiaksi) mielestä tämä on salaliitto:
      https://prezi.com/urdjmpaok5zm/the-reptilian-elite-conspiracy-theory/?frame=4ee7c8f682fbc86e8917e82d73d1db16cf10c4d2

      Kiusaajien kuten useimmat hoitajat, elämä heidän mielestään pitäisi lopettaa. se on kuulemma perseestä. Mutta mitä hoitajilta voi odottaakaan. Lääkärien mielestä, no MD lääkärit elävät vain 10 000 e kk palkalleen. Toivottavasti ei tule montaa murhaajaa siellä Bahama saarilla samaan baaariin...

      Epelit tehtailee ihmisistä murhaajia. Ne hinkuvat että kiusaat, ja luovutat henkisen maailman neutraalin tutkimisen. Ne pitävät kulteista joissa on pakko olla johtajan kaa samaa mieltä tai ovi käy. Täällä yläasteella jokainen ryhmä on joko v*ttuileva tai johtajakultti. Ei tee muuta kuin kiusaa, tai seuraa usein kouluarvosanoin tyhmää johtajaa tupakkipiilopaikalle.

    • Anonyymi

      Katsokaas, kun ostatte hommaatte hankitte varastatte imuroitte pirullisten satuhahmojen tuotteita, joudutte käyttämään alkoholia päästäksenne irti siitä mitä ne teille tekevät. Pelkät pillerit eivät ainakaan täällä yläasteella riitä. Niiden seurassa on vaikea oppia mitään. Kysyt niiltä jotain ja ne sanovat ettei nyt sovi. Ei koskaan sovi. Liittoudut muiden juoppojen kanssa ja suunnittelette naisten metsästystä. Iskurepla on valittu. Sen jälkeen se on usein pelkkää tappelua, kumman rahoilla suhde pyörii...

    • Anonyymi

      • Anonyymi
        amysmartini kirjoitti:

        Ehkä tämä auttaa vähentämään hoitajien kulutusta. https://hastebin.com/share/cukacetuju.perl

        juujuu

        Tunnilla täällä yläasteella voi äikän tunnilla lukea satuja vain jos opettaja pyytää. Muuten kuulee vain "yöögh mitä sä aiot meille tyrk--". Sellaista se on, ku reilut kaverit ei oo luokassa tai ei koskaa äänessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe