Nautit nainen että kirjoitan

Anonyymi-ap

Kauniita viestejä sulle tänne ja tiedän että joskus luet niitä mutta kuitenkin taidat vielä enemmän nauttia kun riudun rakkaudesta sinuun ja siitä että olet päässyt pääni sisään 💕 Tykkäät kiusoitella vaikket minusta olekkaan kiinnostunut koska se nostaa itsetuntoasi ja ethän sinä nyt tälläistä huonoa ihmistä kaipaisi 😔

23

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kirjoita, sillä siitä pääsee.

• Anonyymi

No just näin, jää heti vantasiat vähemmälle

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17917870k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

En ajattele että sinä olisit hän. Et kuulosta häneltä.

• Anonyymi

Osaan sulautua joukkoon kuin joukkoon 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan sulautua joukkoon kuin joukkoon 🧐

En kyllä kauheesti välitä näistä kirjoituksistasi, saatikka nauti niistä.
        Ehkä joku toinen omii, minä en, en kyllävoi ottaa täällä edes näitä todesta.
        Edes tiedä kuka olet.
        Eikä jaksa kauheasti nämä jutut kiinnostaa, anonyyminä vaa huutelet...

• Anonyymi

Olen niin kiinnostunut sinusta, mutta en pysty oikein lähestymään, kun olit viimeksikin niin etäinen

• Anonyymi

Kukaan ei ole täydellinen

• Anonyymi

En kiusoittele sua. Täällä muut haluaa vaikeuttaa toisten asioita.

• Anonyymi

Olen huomannut!! Nyt se näkyy jo somessakin kun täällä kirjotellaan kuraa ja mustamaalataan niin vältellään kaikkialla. Sabotaasi näköjään toimii...

• Minä taas heitän realismia väliin. Todennäköisesti se oikea ihminen ei koskaan ole lukenut viestejäsi.

• Anonyymi

Jotenkin herttaista kun mies käyttää pinkkejä sydämiä -emojia, voisi mennä deittinsä kanssa katsomaan käsi kädessä vaikka uutta Barbie-elokuvaa, Barbi & Ken (emojit tähän)

• Anonyymi

En tiedä oisko red flag

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä oisko red flag

On se.

• Anonyymi

Nautin, kun kirjoitat minulle kauniita asioita. Olen siis päässyt pääsi sisään ja toivottavasti myös sydämesi sisään 💓

• Anonyymi

Ehkä on lukenut

• Anonyymi

Who's that girl?

• Anonyymi

Miksi pidät itseäsi huonona (ei ole pakko vastata) Ei ikinä pidä pitää itseä huonona, kaikki ollaan omanlaisia

• Anonyymi

Höh, kuka on tommonen?

• Anonyymi

Onoa outoa tekstiä, taidat kuvitella että joku kaipaa viestejäsi.

• Anonyymi

Ei meistä kaikki kaipaa ketään. Ei kaivata supersankareita, ei tavan tallaajia , ei naapurin Kekee, ei tuttua bisnessmiestä, ei työkaveria, ei naapurifirman pomoo, ei yh-iskää, ei sinkku-Timppaa, ei rumpali-Petee. Kukaan heistä ei oo huono, mukavia ja omilla aloillaan taitavia ja lahjakkaita, mut ei heitä oo syytä kaivata, kun ei oo mitään tunteita syntynyt heitä kohtaan.
      Siks turha aloittajan tai kenenkään muunkaan on vedota tuohon huonouteensa. Huono oot korkeintaan omasta mielestäs, et välttämättä muiden. Laita käsi sydämes päälle ja opettele empatiaa itseäsi kohtaan. Sano itsellesi ne sanat, mitkä sanoisit parhaalle kaverilleskin ja kohtele itseäsi samalla tavalla kuin kohtelisit häntäkin.
      Näihin minä olen huono-lurituksia on nähty täällä jo tarpeeks.

• Anonyymi

Siinä hyvä kirjoitus!

• Anonyymi

Mistä sä tiedät että lukee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4393
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3062
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      116
      2340
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      75
      1863
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe