Terve
Kaipaan ihmisten kokemuksia uuden 508 ovista. Jäätyykö pakkasilla karmittomat ovet helposti kiinni, jostain olin tällaisesta "ongelmasta" lukevinani. Kotonani ei ole tallia eikä katosta. Ja jos ovet jäätyilee, niin auttaako webasto tähän asiaan?
Etsin vähän käytettyä diesel farmaria ja jotenkin miellyttää silmää tämä 508 malli. Saisi aidon automaatinkin vielä, mikä alkaa olemaan harvinaista.
508 karmittomat lasit talvella
6
639
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ongelmaa.
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Olen kyllä lukenut tarinoita niistä ongelmistakin. Niitä kyllä esiintyy kaikissa merkeissä missä kyseisentapainen ratkaisu on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä lukenut tarinoita niistä ongelmistakin. Niitä kyllä esiintyy kaikissa merkeissä missä kyseisentapainen ratkaisu on olemassa.
Ainahan voi olla varovainen kun epäilyttää. Kun oven avaa, niin ikkunalasi nytkähtää sentin pari alas ennen kun lukko aukeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voi olla varovainen kun epäilyttää. Kun oven avaa, niin ikkunalasi nytkähtää sentin pari alas ennen kun lukko aukeaa.
Vaan eipä pakkasella välttämättä nytkähdä mihinkään jos se lasi on jäätynyt kiinni tiivisteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan eipä pakkasella välttämättä nytkähdä mihinkään jos se lasi on jäätynyt kiinni tiivisteeseen.
Luulis että silikoni tai vastaava aine auttaisi. Mutta ei ilmeisesti kun näitä ongelmia karmittomissa autoissa talvella on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572410- 662373
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1542006Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361708Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571260- 751241
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1581079Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103931