Olisiko aika naispuoliselle kunnanjohtajalle?
Kunnanjohtaja
6
641
Vastaukset
- Anonyymi
Ei käy nainen. Pitää olla perinteinen lapatossu. Semmonen samanlainen kuin kylän kakkonen.
- Anonyymi
On ehdottomasti. Sellaselle josta löytyy mahdollisimman paljon nettikirjoittelua. Suomi24 ja jos löytyis murhainfostaki niin ois huippua. Mieluusti jos on oikeen huonosti edellisissä paikoissa menny niin siinä parhaat suositukset
- Anonyymi
Poispotkitut naiskunnanjohtajat, niitä ei hevin löydy.
- Anonyymi
Ripä välttämättä poispotkittu vaan ite lähtee kun on ensin asiansa sotkenut
- Anonyymi
Kunnan esityslistalla on hakijoiden työhistoriat nähtävillä. Naurattaa kun joku seikkailuradan hoitaja tai ravintolan ovimies on laittanut hakemuksensa. Onkohan työvoimatoimisto pakottanut hakemaan "jotain paikkaa", ja onnenpyörän nuoli osoitti kunnanjohtajan paikkahaun ilmoitusta?
- Anonyymi
On vain ajan kysymys milloin uuden kunnanjohtajan savustus ulos kunnasta alkaa. Noin puolet valtuutetuista ei olisi tätä johtajaa tänne halunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066