Polttomoottori autossa painetaan kaasua, entäs sähköautossa ??????
Kaasuako vai mitä
14
493
Vastaukset
- Anonyymi
Bensa tai diesel ei ole kaasua. Vain kaasuautossa voidaan painaa siis kaasupoljinta. Mietihän sitä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179180215
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
pöljä sähkö autossakin polttomoottori idiootti
- Anonyymi
Ai on pöljässä sähköautossa polttomoottori. No on se sitten pöljä sähköauto. Ne sähköautot, mitä minä tunnen, niissä on älykäs sähkömoottori, ei pöljää polttomoottoria. Ja vaikka olisi linjalta salaa livahtanut sähköautoon polttomoottori, ei siinä kaasua kyllä käytetä.
- Anonyymi
Ei minun täyssähköautossa ole polttomootroria..😆
- Anonyymi
Minä olen jo monta kertaa sanonut pitä siellä painetaan ja mihin, vaan aina poistavat.
- Anonyymi
Sähköautossa painetaan sinua!
- Anonyymi
Sähköautossa painetaan tehonsäätöpoljinta. Uskaltaisin väittää että enää kolmen vuoden päästä polttomoottoriautolla ei aja kuin hölmöläiset.
Typerää sillä ajo on jo tänäpäivänäkin.- Anonyymi
Kolmen vuoden päästä sähköautotkin ovat historiaa..
- Anonyymi
Kaikkien ympäristöystävällisin on edelleen dieselauto. Sähköautolla ajavat ovat typeryksiä kyllä.
- Anonyymi
..ja ryyppy tarkoittaa, että kuljettaja ottaa ryypyt?
- Anonyymi
amppeereja sähköautoille annetaan, painetaan "hiileen"
Englannissa jo käytetään kiihdytintä, "accelerator". Miksi ei meilläkin?
- Anonyymi
Wattia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211