Karhu group

Anonyymi-ap

Kemin homma kusi ja siitä tuli sopimussakko

8

3703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla aika moni lafka kusesss Kemin projektinsa kanssa.

      • Anonyymi

        Tsemppiä Jani, Hyvin hoidit hommat Intiassa yrityksen alkuaikoina.


    • Anonyymi

      Osaako joku kertoa, mikä on totuus tarinan takana? Siis oikea totuus. Ei mikään keksitty tarina.

      Uusi firma jo perustettuna toukokuussa ja väite on, että Karhu Group ajautui parissa viikossa konkurssiin... Ei aivan uskottavin tarina.

      • Anonyymi

        Ei kukaan tee miljoonien eurojen arvosta työtä sisään. Kyllä urakkaa laskutetaan maksupostien mukaan työn edetessä. Isossa urakassa on kymmeniä maksuposteja. Kun tietty työvaihe on tehty ja valvoja hyväksynyt laskun ja tehdyn työn, ei urakan tilaaja voi olla maksamatta laskua. En ymmärrä, miten voi jäädä sisään miljoonien eurojen edestä työtä?

        Tämä koko tarina on täysin uskomaton! Ei kaikki maksamaton eli saamatta jäänyt miljoonien eurojen arvoinen työ voi lisätyötäkään olla. Lisätyöt pitää hyväksyttää tilaajalla ja kun tilaaja on tilannut lisätytö, miten se voisi olla maksamatta tilaamistaan lisätöistä?

        Kuten totesin, tämä koko tarina on täysin uskomaton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tee miljoonien eurojen arvosta työtä sisään. Kyllä urakkaa laskutetaan maksupostien mukaan työn edetessä. Isossa urakassa on kymmeniä maksuposteja. Kun tietty työvaihe on tehty ja valvoja hyväksynyt laskun ja tehdyn työn, ei urakan tilaaja voi olla maksamatta laskua. En ymmärrä, miten voi jäädä sisään miljoonien eurojen edestä työtä?

        Tämä koko tarina on täysin uskomaton! Ei kaikki maksamaton eli saamatta jäänyt miljoonien eurojen arvoinen työ voi lisätyötäkään olla. Lisätyöt pitää hyväksyttää tilaajalla ja kun tilaaja on tilannut lisätytö, miten se voisi olla maksamatta tilaamistaan lisätöistä?

        Kuten totesin, tämä koko tarina on täysin uskomaton!

        Jätkät teki virheitä ja niitä korjattiin moneen kertaan , ei ollut vastuuhenkilö ketä olis omia miehiä valvonut ja tekemisiä. Voitto on hyvä kun ei tarvi työnjohdolle maksaa


    • Anonyymi

      Mitä olen asentajilta kuullut, niin ihan liki aikataulua ainakin olivat, vaikka Metsä keksi hirveän kasan lisätöitä.

      Taisi käydä samalla tavalla kuin Metsän Fibren kanssa on pienillä alihankkijoilla käynyt jo moneen kertaan (ja käy vielä moneen kertaan), että siellä Fibrellä joku kämmää jotain, sopimusta muutetaan (painostamalla juristien kanssa useimmiten) ja sitten pieni alihankkija pääsee maksamaan tämän Fibren aiheuttaman lystin.

      Taitaa olla pian pitkälle toisella sormella alihankkijoiden määrä tuolla Fibren Kemin työmaalla, jotka on ajettu joko konkurssiin tai isoihin taloudellisiin ongelmiin, kun Fibre on koijannut.

    • Anonyymi

      Suuret Yhtiöt pitää alihankkiotaan Pankkina, venyttävät maksuaikoja, Valtion yhtiöt pahimpia kusettajia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe