Kemin homma kusi ja siitä tuli sopimussakko
Karhu group
8
3703
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla aika moni lafka kusesss Kemin projektinsa kanssa.
- Anonyymi
Tsemppiä Jani, Hyvin hoidit hommat Intiassa yrityksen alkuaikoina.
- Anonyymi
Osaako joku kertoa, mikä on totuus tarinan takana? Siis oikea totuus. Ei mikään keksitty tarina.
Uusi firma jo perustettuna toukokuussa ja väite on, että Karhu Group ajautui parissa viikossa konkurssiin... Ei aivan uskottavin tarina.- Anonyymi
Ei kukaan tee miljoonien eurojen arvosta työtä sisään. Kyllä urakkaa laskutetaan maksupostien mukaan työn edetessä. Isossa urakassa on kymmeniä maksuposteja. Kun tietty työvaihe on tehty ja valvoja hyväksynyt laskun ja tehdyn työn, ei urakan tilaaja voi olla maksamatta laskua. En ymmärrä, miten voi jäädä sisään miljoonien eurojen edestä työtä?
Tämä koko tarina on täysin uskomaton! Ei kaikki maksamaton eli saamatta jäänyt miljoonien eurojen arvoinen työ voi lisätyötäkään olla. Lisätyöt pitää hyväksyttää tilaajalla ja kun tilaaja on tilannut lisätytö, miten se voisi olla maksamatta tilaamistaan lisätöistä?
Kuten totesin, tämä koko tarina on täysin uskomaton! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tee miljoonien eurojen arvosta työtä sisään. Kyllä urakkaa laskutetaan maksupostien mukaan työn edetessä. Isossa urakassa on kymmeniä maksuposteja. Kun tietty työvaihe on tehty ja valvoja hyväksynyt laskun ja tehdyn työn, ei urakan tilaaja voi olla maksamatta laskua. En ymmärrä, miten voi jäädä sisään miljoonien eurojen edestä työtä?
Tämä koko tarina on täysin uskomaton! Ei kaikki maksamaton eli saamatta jäänyt miljoonien eurojen arvoinen työ voi lisätyötäkään olla. Lisätyöt pitää hyväksyttää tilaajalla ja kun tilaaja on tilannut lisätytö, miten se voisi olla maksamatta tilaamistaan lisätöistä?
Kuten totesin, tämä koko tarina on täysin uskomaton!Jätkät teki virheitä ja niitä korjattiin moneen kertaan , ei ollut vastuuhenkilö ketä olis omia miehiä valvonut ja tekemisiä. Voitto on hyvä kun ei tarvi työnjohdolle maksaa
- Anonyymi
Mitä olen asentajilta kuullut, niin ihan liki aikataulua ainakin olivat, vaikka Metsä keksi hirveän kasan lisätöitä.
Taisi käydä samalla tavalla kuin Metsän Fibren kanssa on pienillä alihankkijoilla käynyt jo moneen kertaan (ja käy vielä moneen kertaan), että siellä Fibrellä joku kämmää jotain, sopimusta muutetaan (painostamalla juristien kanssa useimmiten) ja sitten pieni alihankkija pääsee maksamaan tämän Fibren aiheuttaman lystin.
Taitaa olla pian pitkälle toisella sormella alihankkijoiden määrä tuolla Fibren Kemin työmaalla, jotka on ajettu joko konkurssiin tai isoihin taloudellisiin ongelmiin, kun Fibre on koijannut. - Anonyymi
Metsä Fibrellä lienee aika pahat likviditeettiongelmat: https://www.metsagroup.com/fi/metsafibre/uutiset-ja-julkaisut/uutiset/2022/metsa-fibresta-perusteeton-konkurssihakemus--yhtiolla-vahva-taloudellinen-asema-ja-maksukyky/
- Anonyymi
Suuret Yhtiöt pitää alihankkiotaan Pankkina, venyttävät maksuaikoja, Valtion yhtiöt pahimpia kusettajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488