Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kiimanen 18v

Täytin juuri kesäkuussa 18 ja haluisin tavat miehen, joka vois nuolla mun pillua. En siis halua seksiä, mut haluisin kokeilla suuseksiä.
Haluisin luotettavan sinkku miehen, ulkonäöllä ei ole väliä. Itse olen tällainen ujo, ulkonäöltäni tumma tyttö.
21739
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Missäpäin herkku on?

Äänestä
  • Oulussa ois tarjolla

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Oulussa ois tarjolla

Miten yhteyttä

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten yhteyttä

Niuvanniemen suljetulta tietysti

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

No just siellähän sinä oot ja pysyt.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

- Spede Buaahaa -

Äänestä

Mieluusti nuolisin sun pillua kunnolla ja pitkään

Äänestä
  • Ei tarvis mikään pitkäkää sessio olla, haluisin siis vaa kokeilla

Äänestä

Lisää kik: Veeti1689
Oon myös 18v kaveri, luotetteva, kiltti, hauska. Ulkonäöltäni urheilullinen 186cm/77kg

Äänestä
  • Pysy kotonas raakile

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Pysy kotonas raakile

Sinä kurppa pysytkin. Sun invamopostas on pensa loppu eikä sulla oo varaa ostaa lisää.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Sinä kurppa pysytkin. Sun invamopostas on pensa loppu eikä sulla oo varaa ostaa lisää.

Oohh sää mää ja bää kilahti kunnolla buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Oohh sää mää ja bää kilahti kunnolla buaahaa

Vituttaako olla köyhä ja vammanen. Eikö edes sossu anna sulle pensa rahaa. Buaahaa vitsi mikä sää bää uuvatti.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Vituttaako olla köyhä ja vammanen. Eikö edes sossu anna sulle pensa rahaa. Buaahaa vitsi mikä sää bää uuvatti.

🤣🤣🤣

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Pysy kotonas raakile

Yritä edes kommentoida.

Äänestä

No voi hitto ,tuo 18v tumma tyttö Oulussa,eikä oo bensaa niin paljoo,onko itä -suomessa nuorta naista,kyllä haluttais nuolla ja pannakin.

Äänestä
  • Kyllä löytyy niuvanniemen suljetulta

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä löytyy niuvanniemen suljetulta

Tiedetään tiedetään olet ilmottaunut sieltä jo monta kertaa.

Äänestä

Haluaa 👅😍

M68

Äänestä

Täällä olisi 31v mies joka tykkää ja osaa nuolla pillua että jos haluat tyydytystä ja kokemusta niin täällä olisi tarjolla.

Äänestä

Jos et oikeasti olisi mies niin kelpaisit vaikka toiselle naiselle.

Unelmissani minä ja mieheni nuollaan nuorta naista yhdessä. Ja edelleen vaikka olisitkin aito nainen niin taidan olla liian vanha sinulle.

N45

Äänestä

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Täytin juuri kesäkuussa 18 ja haluisin tavat miehen, joka vois nuolla mun pillua. En siis halua seksiä, mut haluisin kokeilla suuseksiä.
Haluisin luotettavan sinkku miehen, ulkonäöllä ei ole väliä. Itse olen tällainen ujo, ulkonäöltäni tumma tyttö.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu