Täytin juuri kesäkuussa 18 ja haluisin tavat miehen, joka vois nuolla mun pillua. En siis halua seksiä, mut haluisin kokeilla suuseksiä.
Haluisin luotettavan sinkku miehen, ulkonäöllä ei ole väliä. Itse olen tällainen ujo, ulkonäöltäni tumma tyttö.
Haluisin luotettavan sinkku miehen, ulkonäöllä ei ole väliä. Itse olen tällainen ujo, ulkonäöltäni tumma tyttö.
Vastaukset 21
Vanhimmat
Missäpäin herkku on?
Oulussa ois tarjolla
Miten yhteyttä
Niuvanniemen suljetulta tietysti
No just siellähän sinä oot ja pysyt.
- Spede Buaahaa -
Mieluusti nuolisin sun pillua kunnolla ja pitkään
Ei tarvis mikään pitkäkää sessio olla, haluisin siis vaa kokeilla
Lisää kik: Veeti1689
Oon myös 18v kaveri, luotetteva, kiltti, hauska. Ulkonäöltäni urheilullinen 186cm/77kg
Pysy kotonas raakile
Sinä kurppa pysytkin. Sun invamopostas on pensa loppu eikä sulla oo varaa ostaa lisää.
Oohh sää mää ja bää kilahti kunnolla buaahaa
Vituttaako olla köyhä ja vammanen. Eikö edes sossu anna sulle pensa rahaa. Buaahaa vitsi mikä sää bää uuvatti.
🤣🤣🤣
Yritä edes kommentoida.
No voi hitto ,tuo 18v tumma tyttö Oulussa,eikä oo bensaa niin paljoo,onko itä -suomessa nuorta naista,kyllä haluttais nuolla ja pannakin.
Kyllä löytyy niuvanniemen suljetulta
Tiedetään tiedetään olet ilmottaunut sieltä jo monta kertaa.
Haluaa 👅😍
M68
Täällä olisi 31v mies joka tykkää ja osaa nuolla pillua että jos haluat tyydytystä ja kokemusta niin täällä olisi tarjolla.
Jos et oikeasti olisi mies niin kelpaisit vaikka toiselle naiselle.
Unelmissani minä ja mieheni nuollaan nuorta naista yhdessä. Ja edelleen vaikka olisitkin aito nainen niin taidan olla liian vanha sinulle.
N45